Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Η MANDYNAMIC ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ 1ο MD FORUM

Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το πρώτο MD Forum, που διοργανώθηκε από  την MANDYNAMIC στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία, την Πέμπτη, 15/12/2022, με θέμα «Εργασία Χωρίς Δουλειά», Ο ρόλος της MANDYNAMIC στην εύρεση και διατήρηση ταλαντούχου προσωπικού στην Ελλάδα. Εκπρόσωποι του πολιτικού και επιχειρηματικού κόσμου, καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη του Υπουργείου Εργασίας, του ΕΦΚΑ και του ΣΕΠΕ, τίμησαν την εταιρεία με την παρουσία τους και αντάλλαξαν απόψεις για το μείζον αυτό θέμα. 

O Πρόεδρος, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Πέτρος Νίκου, ευχαρίστησε θερμά τους εκλεκτούς ομιλητές και προσκεκλημένους της εκδήλωσης και τόνισε: «Το πρώτο MD Forum είναι πραγματικότητα. Ευελπιστούμε ότι θα γίνει θεσμός και θα αποτελέσει ένα βήμα για την ουσιαστική συζήτηση των θεμάτων που απασχολούν την αγορά εργασίας. Η συμβολή του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προς αυτήν την κατεύθυνση και ειδικότερα του Υπουργού, κου. Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος είναι ο αρχιτέκτονας του  ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, είναι ιδιαίτερα σημαντική. Με αυτού του είδους τις μεταρρυθμίσεις είμαστε απόλυτα ευθυγραμμισμένοι και βέβαιοι ότι θα επιφέρουν αποτελεσματικές λύσεις στα ζητήματα που απασχολούν την αγορά εργασίας».

Ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας, κ. Ιωάννης Μπουζούρης, παρουσίασε, βάσει μελέτης της εταιρείας, την εξέλιξη του περιβάλλοντος εργασίας και τα χαρακτηριστικά των νέων εργαζομένων. Στο περιβάλλον που διαμορφώνεται στη μετά-covid εποχή, το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό επιθυμεί να επιλέγει ωράριο εργασίας σύμφωνα με τις ανάγκες του, προτιμά την εξ αποστάσεως εργασία, κάνει χρήση πολλαπλών εργαλείων επικοινωνίας, επιμορφώνεται διαρκώς και αναζητά προσαρμοστικότητα και γρήγορη εξέλιξη.

Η εταιρεία συνέβαλε σημαντικά στη μείωση της ανεργίας, προσφέροντας σε νέους και ανέργους την ευκαιρία να εισέλθουν στην αγορά εργασίας. Πιο συγκεκριμένα, 10.000 νέοι – άνεργοι, από τους συνολικά 45.000 εργαζόμενους, ξεκίνησαν την καριέρα τους, έλαβαν δηλαδή το πρώτο τους ένσημο, μέσω της MANDYNAMIC. «Σε όλους αυτούς τους εργαζόμενους δόθηκε η απαραίτητη εμπειρία και προϋπηρεσία, ώστε να καταφέρουν να ενταχθούν ομαλά στο δυναμικό της εκάστοτε επιχείρησης. Είναι σημαντικό ότι τo 67% του συνολικού αριθμού των εργαζομένων μας απορροφήθηκε μόνιμα στην αγορά εργασίας», τόνισε ο κ. Μπουζούρης. Το Α’ εξάμηνο του 2022 η εταιρεία ξεπέρασε τις 9.000 προσλήψεις, ενώ το Β΄ εξάμηνο του έτους αναμένεται να υπερβεί τις 10.000.

Όσον αφορά στο μείζον θέμα της μεγάλης φυγής των ταλέντων προς το εξωτερικό, η MANDYNAMIC ανέπτυξε τεχνικές και μεθόδους, οι οποίες συνέβαλαν στην αντιστροφή του φαινομένου. Ανέδειξε την πραγματική κλίση των εργαζομένων, με αποτέλεσμα να απασχολούνται σε θέσεις εργασίας που πραγματικά τους ενδιαφέρουν και τους έδωσαν πρόσφορο έδαφος για να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία παρουσίασε 7 βασικές τάσεις και πρακτικές που συμβάλουν στη διατήρηση των ταλέντων στη χώρα μας, που είναι: η προσαρμοστικότητα, η ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, η αποδοχή και οι ίσες ευκαιρίες, ο ανθρώπινος παράγοντας, η κατανόηση της νέας γενιάς εργαζομένων (Gen Ζ), η καλή εταιρική φήμη και οι δίκαιες αμοιβές. 

Στην πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση του πάνελ, που συντόνισε κ. Ιορδάνης Χασαπόπουλος, δημοσιογράφος του Mega Channel, συμμετείχαν εκπρόσωποι σημαντικών φορέων, της Ε.Σ.Ε.Ε., υπό την αιγίδα της οποίας πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση, του Υπουργείου Εργασίας, του ΣΕΒ, του Ε.Ε.Α. και της ΠΟΕΣΕ. Η συζήτηση κάλυψε τρεις άξονες: 1. Δε βρίσκω εργασία, δε βρίσκω στελέχη, 2. Ο ρόλος των εταιρειών Στελέχωσης Επιχειρήσεων και 3. Η διατήρηση ταλέντων.

Ο κ. Γ. Καρανίκας, Πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (Ε.Σ.Ε.Ε.), υπογράμμισε: «Παρακολουθώ την αγορά εργασίας τα τελευταία 40 χρόνια και θεωρώ ότι βασικοί λόγοι που μας έχουν οδηγήσει στη σημερινή δυσκολία εύρεσης προσωπικού είναι το δημογραφικό, η αναντιστοιχία των προσόντων και των απαιτήσεων της αγοράς εργασίας, η έλλειψη πληροφόρησης, καθώς και το brain drain, το οποίο όπως φαίνεται παρουσιάζει μία σχετική επιβράδυνση. Ο ρόλος της MANDYNAMIC, και γενικότερα των εταιρειών στελέχωσης επιχειρήσεων, είναι καίριος, καθώς έχουν τη γνώση και μπορούν να λειτουργήσουν ως hub μεταξύ επιχειρήσεων και εργαζομένων». 

Ο κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Ε.Α), σχολίασε: «Η MANDYNAMIC έρχεται να καλύψει μία σημαντική ανάγκη, καθώς το ταλέντο, όσο καλό και να είναι, χρειάζεται εκπαίδευση και συνεργασία της παιδείας με την αγορά εργασίας. Με την ανεργία να βρίσκεται στο 12%, το 98% των επιχειρήσεων σε βασικούς κλάδους της οικονομίας δυσκολεύεται να βρει το κατάλληλο προσωπικό. Επικροτούμε την αμοιβή από την εργασία και όχι από την ανεργία. Εκπροσωπώντας 140.000 επιχειρήσεις,  είμαστε υπέρ των αξιοπρεπών μισθών, αλλά αναμένουμε να γίνουν κινήσεις από την Πολιτεία για την άρση κάποιων βαρών, των τελευταίων 13 ετών που σημαδεύτηκαν από μνημόνια, πανδημία και ενεργειακό, με κυριότερο το μη μισθολογικό κόστος».

Στη συνέχεια, ο κ. Ι. Δαβερώνης, Γεν. Γραμματέας της ΠΟΕΣΕ και Πρόεδρος της Ένωσης Εστιατορίων Αττικής, σημείωσε: «Η εστίαση αποτελεί έναν δυναμικά αναπτυσσόμενο κλάδο και χρειάζεται συνεχή υποστήριξη, με 80.000 επιχειρήσεις και 350.000 εργαζόμενους. Μαζί με τον τουρισμό αποτελούν τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Στην εστίαση, υπάρχει ανάγκη να εκπαιδευτεί το προσωπικό και η απασχόλησή του στον κλάδο να είναι από επιλογή και όχι από ανάγκη. Η εποχικότητα δε βοηθάει στην διατήρηση των ταλέντων στην εστίαση, οπότε η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου θα μπορούσε να λειτουργήσει επικουρικά».

Ο κ. Χρήστος Ιωάννου, Διευθυντής του Τομέα Απασχόλησης και Αγοράς Εργασίας του ΣΕΒ, πρόσθεσε: «Επικροτώ τα συμπεράσματα της μελέτης της MANDYNAMIC, καθώς απεικονίζουν επακριβώς τις τάσεις στην αγορά εργασίας. Η Ελλάδα πρέπει να επιλύσει τα ζητήματα της παιδείας και της εκπαίδευσης, της λειτουργίας της αγοράς εργασίας, και του μη μισθολογικού κόστους. Εφόσον ρυθμιστούν τα ανωτέρω, το ταλέντο θα μείνει στη χώρα μας, γιατί το προσελκύει ο τρόπος ζωής. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα θετικό ότι το επιχειρηματικό περιβάλλον αλλάζει τα τελευταία χρόνια, καθώς πραγματοποιούνται επενδύσεις, δημιουργούνται start-ups, όχι μόνο στην Αθήνα, αλλά και αποκεντρωμένα».    

Τέλος, ο κ. Κωνσταντίνος Αγραπιδάς, Γενικός Διευθυντής Εργασιακών Σχέσεων, Υγείας, Ασφάλειας & Ένταξης στην Εργασία, Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων,  Διδάκτωρ Παντείου Πανεπιστημίου, σχολίασε: «Στην εργασία συντελούνται τεράστιες αλλαγές, με νέα δεδομένα, καθώς σε μικρό χρονικό διάστημα, λόγω της πανδημίας, πραγματοποιήθηκε μία ποιοτική αλλαγή και στροφή σε νέες τεχνολογίες από το Υπουργείο Εργασίας. Η λειτουργία των εταιρειών στελέχωσης επιχειρήσεων ρυθμίστηκε στην Ελλάδα το 2001 και κατοχυρώθηκε από το Ευρωπαϊκό δίκαιο με την Οδηγία 104/2008. Τα δικαιώματα των εργαζομένων προστατεύονται με ίση μεταχείριση και οι εταιρείες, όπως η MANDYNAMIC, παρέχουν εγγυήσεις και αναγνωρίζονται ως άμεσος εργοδότης. Τέλος, σύμφωνα με τον American Staffing Association, η εξέλιξη της προσωρινής απασχόλησης είναι δείκτης και προπομπός για την πορεία της οικονομίας και του ΑΕΠ». 

Προγράμματα

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!

Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη

Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!

Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης: 

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.

Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.

Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative. 

Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.

Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

BUSINESS COMMUNICATION

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.

Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.

Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις  και τεχνικές.

Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.

  • Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.

  • Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.

  • Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.

  • Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης  σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.

  • Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.

Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!

Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται  ότι η  σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.

1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.

2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.

3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου

4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.

5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας  φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η  «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.

7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.

8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος

σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.

9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα  και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.

10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

της Μαριάννας Τσουλιά.

Continue Reading

Trending