Connect with us

Lifestyle

Οι χρυσοί κανόνες για το… online flirting!

Το ψηφιακό φλερτ αποτελεί πλέον πραγματικότητα είτε αρχίζει, είτε εξελίσσει μια σχέση. Οι πληροφορίες που μοιράζεσαι στο διαδίκτυο με τους φίλους σου μπορούν να σε κάνουν πιο ποθητό στόχο και να προσελκύσουν περισσότερους θαυμαστές. Είναι, λοιπόν, σημαντικό να γνωρίζεις πώς μπορείς να σπάσεις τα likes!

  • Φρόντισε το προφίλ σου

Είτε έχεις δημιουργήσει προφίλ στο facebook είτε σε κάποιο άλλο μέσο ή site κοινωνικής δικτύωσης, φρόντισέ το, καλλιέργησέ το, δώσε του ενέργεια σε κάθε λεπτομέρειά του. Το προφίλ σου μαρτυρά πράγματα για εσένα. Είναι πράγματι αξιοπερίεργο το πόσα μπορείς να καταλάβεις για κάποιον/-α βλέποντας απλώς το προφίλ του/της στο facebook. Το χρησιμοποιούν πλέον σχεδόν όλοι, και πιστεύω ακράδαντα πως έχεις και εσύ λογαριασμό. Θεωρείς πως είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος/-η;

Φωτογραφία προφίλ: η κύρια φωτογραφία στο προφίλ σου είναι η πρώτη εικόνα που μεταφέρεις προς τα έξω. Φρόντισε να είναι μια φωτογραφία που σε αντιπροσωπεύει και φυσικά σε δείχνει όμορφο/-η. Μια φωτογραφία στην οποία έχεις καλή διάθεση και χαμογελάς θα σχηματίσει την πρώτη καλή εντύπωση.

Φωτογραφία εξωφύλλου/Cover Photo: τo facebook σου δίνει τη δυνατότητα να έχεις μια φωτογραφία-εξώφυλλο. Η δική μου άποψη είναι ότι δεν πρέπει να είσαι εσύ στη φωτογραφία. Μπορείς να βάλεις το εξώφυλλο μιας ταινίας που σου άρεσε, ενός συγκροτήματος που ακούς ή κάποιο τοπίο που σε εμπνέει ή ίσως ένα αγαπημένο σου γνωμικό γραμμένο σε ένα όμορφο φόντο. Δώσε πληροφορίες για τον εαυτό σου με διακριτικό τρόπο μέσα και από το εξώφυλλό σου.

Φωτογραφίες timeline: δείξε αυτό που είσαι. Αν σου αρέσει να ταξιδεύεις, ανέβασε φωτογραφίες από την τελευταία σου απόδραση. Αν απολαμβάνεις πολύ τη μουσική, πόσταρε τα αγαπημένα σου τραγούδια. Αν βγαίνεις συχνά με τους φίλους σου, ανέβασε φωτογραφίες

από την τελευταία σας έξοδο. Μέτρον άριστον, φυσικά!

  • Μη γράφεις και προβάλλεις υπερβολές

Η πλειονότητα των ανθρώπων νιώθει πιο άνετα να μιλά για τον εαυτό της, επειδή είναι ένα θέμα μέσα από το οποίο αισθάνεται οικειότητα. Αλλά αντί απλώς να περιαυτολογήσουμε μιλώντας ή, σωστότερα, γράφοντας για εμάς ασταμάτητα, είναι καλύτερο να ενθαρρύνουμε το άλλο πρόσωπο να μιλήσει για τον εαυτό του.

Αυτό εξυπηρετεί παράλληλα δύο σκοπούς: διατηρεί  ενεργή και ενδιαφέρουσα τη συνομιλία, αλλά και επιτρέπει να μάθουμε περισσότερα για την προσωπικότητα και τα ενδιαφέροντα του ανθρώπου που φλερτάρουμε.

  • Διατήρησε τη ζωντάνια

Προστατέψτε τη συζήτηση όταν οδεύει προς το να γίνει «μπαγιάτικη». Ο καλύτερος τρόπος για να αποφευχθούν οι στιγμές αμηχανίας είναι να μην επιτρέψουμε να συμβούν. Ολοκληρώνοντας τη συζήτηση, είναι καλό να κανονίσετε από κοινού την επόμενη φορά που μπορείτε να συνομιλήσετε. Επίσης, δίνει ένα άλλο χρώμα το να αναφέρεις

πως απολαύσες τη συζήτηση λίγο πριν ολοκληρώσετε την συνομιλία.

  • Περάστε στο επόμενο επίπεδο

Μέσα από το φλερτ μπορείτε να συνομιλήσετε με καινούριους ενδιαφέροντες ανθρώπους και να διερευνήσετε αν είναι σημαντικό σε δεύτερο επίπεδο να γνωριστείτε και από κοντά. Δεν μπορείτε να εξαρτηθείτε από το texting και το chatting. Σε καμία περίπτωση βέβαια δε χρειάζεται να πιέσετε τον εαυτό σας ή να επιτρέψετε να πιεστείτε υπέρμετρα για κάτι.

Πάρε την ευκαιρία για μια δωρεάν life coaching συνεδρία με τον Νικόλα, για να δοκιμάσεις χωρίς καμία περαιτέρω δέσμευση πόσο αποτελεσματικό είναι το life coaching!

Νικόλας Ουρανός, PCC

Professional Certified Life & Relationship Coach by International Coaching Federation

Βραβευμένος συγγραφέας παγκόσμιου bestseller Αγάπη Τώρα, Ευ Ζην Τώρα και Ξαφνικά Τώρα, Ομιλητής

Εκδηλώσεις

Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

 Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας

Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.

Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ. 

Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.

Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. 

Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.

Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.

Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης. 

Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».

Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.

Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου.  Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.

Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ  είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.

Site: www.greekhoneyfestival.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.

Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.

Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.

Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.

Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.

Σχετικά με την Coffee Island

Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.

Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Continue Reading

Μόδα

Η ψυχολογία των χρωμάτων | Ανακαλύψτε τα κατάλληλα χρώματα για κάθε περίσταση και κερδίστε εντυπώσεις!

Γνωρίζετε ότι τα χρώματα που φοράτε επιδρούν στην ψυχολογία αλλά και την φυσιολογία τόσο την δική σας όσο και των άλλων;

Κάποια χρώματα είναι τόσο αποτελεσματικά που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε Χρωματικές Βιταμίνες!

Φορέστε τα κατάλληλα χρώματα και αποσπάστε την καλύτερη αντίδραση των άλλων.

Βασικές Χρωματικές Βιταμίνες:

ΑΣΠΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Καθαριότητα, Ωριμότητα, Φρεσκάδα, Φουτουρισμός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Νοσοκομειακός, Άχρωμος, Ψυχρός, Ουδέτερος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στην παραδοσιακή ιατρική για να προβάλλουμε άμεμπτη καθαριότητα και υγιεινή

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε έντονη αντίθεση

Να προβάλλουμε περισσότερη εξουσία

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα προοδευτικό image

Σε μία νύφη

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν έχουμε μικρό χρόνο να αφιερώσουμε για τον εαυτό μας δείχνει το παραμικρό ψεγάδι

Σε σκονισμένες και βρώμικες περιοχές

ΜΑΥΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Μυστηριώδες, Δυνατό, Ραφινάτο, Επίσημο

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χωρίς ζωή, Ακατάδεκτος, Πένθιμος, Καθόλου φιλικός, Γενική απορρόφηση ζωής και απουσία χρώματος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Ένδειξη σεβασμού σε κατάσταση πένθους

Σε τολμηρές εμφανίσεις με έντονους συνδυασμούς με τα άλλα χρώματα

Όταν θέλουμε να κρατήσουμε τους άλλους σε απόσταση

Σε ένα επίσημο γεύμα ή μία δεξίωση

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν δεν είναι στην εποχή σας, σας χλομιάζει και χάνεται η έκφραση από τα μάτια σας

Στον επαγγελματικό χώρο

Όταν εργάζεστε με παιδιά

Όταν συναναστρέφεστε   ηλικιωμένους

Σε ένα γάμο

Στην τηλεόραση

Αν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας

ΜΠΛΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ειρήνη, Εμπιστοσύνη, Τάξη, Σταθερότητα, Το περισσότερο επαγγελματικό χρώμα

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Συντηρητικός, Αναμενόμενος, Τυπικός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στον επαγγελματικό χώρο

Στις στολές, αστυνομία, αεροπορία

Οι μέτριοι τόνοι του μπλε εκπέμπουν δύναμη και σιγουριά

Στην τηλεόραση είναι το πιο φιλικό χρώμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Στη διαφήμιση

Μπλε + Δημιουργικότητα δεν είναι συνώνυμα

Όταν δε θέλουμε να προβάλλουμε μία πολύ συντηρητική εικόνα

ΠΡΑΣΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αυτοδύναμος, Ανθεκτικός, Επίμονος, Καλλιεργημένος, Με καλή ανατροφή, Αξιόπιστος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Πείσμων, Κινδυνόφοβος, Προβλέψιμος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν είστε πολύ στρεσαρισμένοι, κουρασμένοι το πράσινο σας τονώνει

Μετά από εκθαμβωτικές μέρες σας φέρνει πίσω στη γη δημιουργώντας περισσότερη ισορροπία

Οι σκούροι τόνοι, όπως το πράσινο του δάσους, της ελιάς και του έλατου είναι αξιόπιστες αλλαγές από το μπλε – navy στο χώρο εργασίας

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε πολιτική συγκέντρωση ακόμα και οικολογική γιατί φαίνεται ότι οι ιδέες σας είναι ξεπερασμένες

Όταν διαφοροποιείτε τις θέσεις σας μπροστά σε ένα σύνολο

Σε υψηλού επιπέδου επαγγελματικές συναντήσεις ακόμα και με έναν τολμηρό καπιταλιστή δε θα πείσετε ότι θα τους οδηγήσετε σε επιτυχία

ΚΑΦΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Γήινος, Οικείος, Κοινωνικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Αναμενόμενος, Μη εκλεπτυσμένος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των άλλων

Όταν θέλετε οι άλλοι να είναι πιο ανοικτοί μαζί σας

Είναι το λιγότερο απειλητικό χρώμα και θεωρείται σαν μία ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ

Διαφορετική εναλλαγή από το γκρι

Στο δικαστήριο δημιουργεί την εντύπωση της ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Διευθυντής επιχείρησης γιατί δείχνει ότι δε σας αρέσει να παίρνετε ρίσκα

Στο χρηματιστήριο

Όταν συναντάτε φίλους με προσωπικά προβλήματα

Σαν καθιερωμένος/η  σύζυγος  θα εξαφανιστείτε στο δάσος

ΓΚΡΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Σεβαστός κοινωνικά, Ουδέτερος, Εξισορροπημένος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αναμενόμενος, Άστατος, Ευμετάβλητος, Απατηλός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στο επαγγελματικό περιβάλλον είναι το πιο σίγουρο χρώμα για ταγιέρ και κοστούμια

Δίνει λιγότερη εξουσία από ότι το μπλε-navy

Είναι γοητευτικά για μία επαγγελματική εμφάνιση και ιδιαίτερα όταν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να σας θυμούνται

Για επαγγελματικό ντύσιμο με έντονες αντιθέσεις προβάλλει νεωτερισμό

Σε μία συνέντευξη Όταν έχετε το ρόλο του διαιτητή

Όταν θέλετε να είστε αμερόληπτοι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν θέλετε να διακριθείτε

Όταν θέλετε να κάνετε πρόταση γάμου

Σε δημιουργικούς τομείς εργασίας.

Εάν δουλεύετε με παιδιά

Εάν θέλετε να δράσετε ως καταλύτης και να κάνετε τα πράγματα να συμβούν.

ΚΟΚΚΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Το χρώμα της ομορφιάς, Της δύναμης, Της γενναιότητας, Της υγείας, Του πλούτου

Του έρωτα, Της επικοινωνίας, Αυτοκρατορικό, Αυτοπεποίθησης
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιθετικότητα, Επιβολή, Τυραννικό, Απειλητικό, Le mystere de la vie, Απαγορευμένη περιοχή, Παγανιστικό

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν προβάλλετε σιγουριά

Υποστήριξη των απόψεων σας

Γίνεστε συναρπαστικοί

Όταν είστε κουρασμένοι και θέλετε περισσότερη ενέργεια

Όταν θέλετε να σας θυμούνται

Όταν θέλετε να κερδίσετε το ενδιαφέρον του άλλου φύλου

Όταν προβάλλετε εξουσία χωρίς να
φοβίσετε τους άλλους

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ: Όταν δε θέλετε να δείξετε επιθετικότητα και αυταρχικότητα

Όταν είστε πάρα πολύ κουρασμένοι

Στην 1η συνάντηση με τα πεθερικά σας

Στο δικαστήριο

Όταν δίνετε μία επαγγελματική συνέντευξη δείχνει ότι δεν είστε συνεργάσιμος

Στην τηλεόραση

ΚΙΤΡΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χαρούμενος, Ζωηρός, Ελπιδοφόρος, Διεγερτικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Παρορμητικός, Βαρετός, Ανεμοστρόβιλος, Άστατος, Ευμετάβλητος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Για να δείξετε και να γίνετε πιο χαρούμενοι

Όταν έχετε χαρούμενη διάθεση

Όταν εργάζεστε με παιδιά είναι το καλύτερο χρώμα

Στα γενέθλια σας

Εάν θέλετε να αναγνωριστείτε μέσα στο πλήθος

Σαν φωσφορίζον χρώμα μέσα στο σκοτάδι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε έναν χωρισμό

Όταν συμβουλεύετε κάποιον και ειδικά τα παιδιά σας δε θα σας πάρουν στα σοβαρά

Σε ένα επαγγελματικό γεύμα

Εάν ζείτε σε ένα ηλιόλουστο περιβάλλον όλα τα κίτρινα ηλεκτρίζονται

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ζωντανός, Ενθουσιώδης, Κοινωνικός, Διασκεδαστικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιπόλαιος, Ιδιότροπος, Μη αναμενόμενος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Εάν θέλετε να είστε εμφανείς στο σκοτάδι και είστε πάνω σε ποδήλατο ή κάνετε joking

Εάν θέλετε να φορέσετε ένα χρώμα που θα σας τονώσει

Όταν έχετε ένα αδιάφορο επάγγελμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε επαγγελματικές συναντήσεις είναι το λιγότερο επαγγελματικό χρώμα

Όταν κάνετε δίαιτα – προσέξτε τα… fast food

Όταν θέλετε να είστε ιδιαίτερα κομψοί

Continue Reading

Trending