Connect with us

Lifestyle

2ο Φεστιβάλ Σοκολάτας


Ποιος είπε ότι η μόδα μπορεί να μπει σε καλούπια; Η δημιουργικότητα των Σπουδαστών της Σχολής Μόδας “
AthensFashionClub” δεν έχει όρια, τόσο που σχεδίασαν μέχρι και νυφικό από σοκολάτα!

Mε ένα εντυπωσιακό Chocolate Fashion Show και δύο Styling Workshops συμμετείχε η Σχολή Μόδας AthensFashionClub στο 2ο Φεστιβάλ Σοκολάτας, που πραγματοποιήθηκε 1,2 και 3 Φεβρουαρίου 2019 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.

Οι σπουδαστές της Σχολής, σχεδιαστές και στυλίστες, πάντρεψαν την αγάπη τους για τη μόδα και τη λατρεία τους για την σοκολάτα και ανέλαβαν να δημιουργήσουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ από όλα τα είδη της σοκολάτας τα οποία παρουσίασαν στο περίπτερο της Σχολής καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου.

Τις εντυπώσεις έκλεψε το νυφικό από λευκή σοκολάτα, που άφησε έκπληκτους τους επισκέπτες του Φεστιβάλ. Το εντυπωσιακό αυτό φόρεμα, αποτέλεσε πρόκληση για τους σπουδαστές της Σχολής, οι οποίοι ανέλαβαν τον σχεδιασμό και τη δημιουργία του σε ένα project διάρκειας τριών μηνών.

Αποκορύφωμα της συμμετοχής της Σχολής Μόδας AthensFashionClub στο Φεστιβάλ ήταν το Chocolate Fashion Show, το 1ο στην Ελλάδα, στο οποίο παρουσιάστηκε το νυφικό φορεμένο από μοντέλο σε μία πασαρέλα με κόκκινο χαλί και παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη. Η διαφορετική αυτή προσέγγιση για την πιο όμορφη ημέρα κάθε γυναίκας ήρθε από την Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” ως μία πρωτοποριακή στυλιστική πρόταση άνευ προηγουμένου.

Μεγάλο ενδιαφέρον είχαν και τα Styling Workshops που προετοίμασαν και παρουσίασαν οι στυλίστες της Σχολής με θέμα την ιστορία των Chocolate Fashion Shows στις διεθνείς πασαρέλες, αλλά και στυλιστικές προτάσεις για τους επισκέπτες του Φεστιβάλ. Με έμπνευση από τα χρώματα της σοκολάτας έβαλαν στόχο να ταξιδέψουν τους συμμετέχοντες στον κόσμο της μόδας, παραδίδοντας «μαθήματα» styling με τον πιο γλυκό κι ευφάνταστο τρόπο!

H πορεία προς την ολοκλήρωση του «Σοκολατο – νυφικού»

Oι σπουδαστές της σχολής περιγράφουν με μεγάλο ενθουσιασμό την εμπειρία τους από την ενασχόλησή τους με το project.

«Όταν μας ανέθεσαν το project για το φεστιβάλ σοκολάτας, ενθουσιάστηκα και συνάμα σάστισα. Νόμιζα πως βρέθηκα σε σχολή ζαχαραπλαστικής. Δεν ξέρω πώς ήρθε αυτή η ιδέα στην αγαπημένη κ. Βυτινίδου και απόρησα πώς θα εμπιστευτεί τους νέους σπουδαστές της σε δημιουργία fashion show, workshops και όλων όσων είδατε. Σκέφτηκα: αποτυχία. Κι όμως, πίστεψε σε εμάς και μας εμπιστεύθηκε με κλειστά μάτια. Είδε κάτι που εμείς αδυνατούσαμε να διακρίνουμε. Άφησε τη φαντασία και τη δημιουργικότητα όλων μας να ανθίσει και παράλληλα ήταν εκεί να μας καθοδηγεί και να μας στηρίζει. Τελειώνοντας με αυτό το project, είμαι πλέον σίγουρη ότι διάλεξα τη σωστή σχολή μόδας για τις σπουδές μου. Αποκόμισα βέβαια λίγα κιλάκια παραπάνω τρώγοντας τη μισή σοκολάτα του project, όμως θα το ξαναέκανα, παρά τις πρακτικές δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε . Η σοκολάτα δεν είναι τόσο εύκολο υλικό όσο όλοι νομίζουν, όμως έτσι όπως πλαθόταν, έπλασε και μια καταπληκτική ομάδα που σίγουρα θα ήθελα να ξανασυνεργαστώ και να συμμετάσχω μαζί της σε πολλές ακόμα εκδηλώσεις», δήλωσε η 1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών Κωνσταντίνα Μπένου.

«Ήταν μία πρωτόγνωρη εμπειρία για εμένα και χάρηκα πολύ διότι μέσα από αυτό το project μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω κι άλλες σπουδάστριες της σχολής που δεν τις γνώριζα, αλλά και ανθρώπους από τον χώρο της ζαχαροπλαστικής, ακόμα και τους διοργανωτές του Φεστιβάλ. Για μένα ήταν μοναδική εμπειρία να δουλεύεις σε ένα κλίμα άκρως δημιουργικό, όπου εμείς, οι σπουδάστριες, ήμασταν σε διαρκή επικοινωνία και μαζί και με την κ. Μαρία Βυτινίδου συζητούσαμε ιδέες και το πώς μπορούν αυτές να υλοποιηθούν. Επίσης για μένα ήταν μεγάλη πρόκληση η ιδέα και μόνο του να δουλέψουμε με φαινομενικά άσχετα υλικά μεταξύ τους, όπως το ύφασμα και η σοκολάτα, να τα συνδυάσουμε και από αυτά να δημιουργήσουμε μόδα, να φτιάξουμε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, μία εμπειρία που  δεν περίμενα ποτέ ότι θα ζούσαμε στη σχολή μόδας που σπουδάζω», είπε η Κωνσταντίνα Κοζακίδη, σπουδάστρια στο Foundation Fashion Design and Production.

«Ενθουσιάστηκα πάρα πολύ με το Styling Workshop που έκανα γιατί με έκανε να νιώσω πιο άνετα να εκτίθεμαι μπροστά σε κοινό και να κάνω παρουσιάσεις για τη μόδα. Τα πήγαμε πάρα πολύ καλά δεδομένου ότι δεν έχουμε ξαναδουλέψει με υλικά που ήταν δύσκολο να συνδυαστούν, όπως το ύφασμα και η σοκολάτα και θεωρώ ότι του χρόνου αν το ξανακάνουμε θα έχουμε διορθώσει ακόμα και τις πιο μικρές ατέλειές μας. Η σχολή μου μου προσέφερε μία εμπειρία που δεν είχα ξαναζήσει και ούτε πιστεύω ότι θα ζούσα με αυτόν τον τρόπο. Εγώ πιστεύω ότι η μόδα δεν αποτελείται μόνο από το ύφασμα και πλέον στο 2019 καλό θα είναι η μόδα να έχει πιο διευρυμένες διαστάσεις. Η ομαδικότητα και η δημιουργικότητα που γεννήθηκε μέσα από αυτό το project και το ότι δημιουργήσαμε υψηλή ραπτική από μη συνηθισμένα υλικά, όπως η σοκολάτα, είναι αυτά που θα μείνουν από την όλη εμπειρία», δήλωσε η Nεφέλη Κλαπή, 1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών.

«Όταν μας ανακοίνωσε η κ. Βυτινίδου ότι θα συμμετάσχουμε στο Φεστιβάλ Σοκολάτας δημιουργώντας ρούχα από σοκολάτα έμεινα έκπληκτη γιατί δεν περίμενα ότι θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε ένα τέτοιο υλικό με αυτό τον τρόπο. Η πρωτοποριακή αυτή πρόταση με εντυπωσίασε πολύ γιατί ήταν μία τελείως καινούρια εμπειρία για μένα και κάτι ασυνήθιστο σε ό,τι έχει να κάνει με τη μόδα. Εγώ πήρα την πρωτοβουλία να κάνω μία έρευνα για τα υπόλοιπα Φεστιβάλ Σοκολάτας στην Ευρώπη για να συγκρίνω και να δω πόσο μακριά έχει φτάσει αυτή η ιδέα στο εξωτερικό. Έτσι έκανα μία παρουσίαση για τα 10 πιο δημοφιλή Φεστιβάλ Σοκολάτας στην Ευρώπη. Μέσα από αυτή τη διαδικασία πήρα θάρρος κι έμαθα να εκτίθεμαι στο κοινό. Το fashion show και τα workshops με βοήθησαν να διευρύνω τους ορίζοντές μου και να δω με άλλο μάτι τη μόδα. Παράλληλα, με έκαναν να σκεφτώ ότι κι εγώ θα μπορούσα με το πέρας των σπουδών μου να δημιουργήσω πιο avant garde ή πιο καλλιτεχνικά ενδύματα», σημείωσε η Χρύσα Γιαννακουλοπούλου,  1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών .

«Είμαι πολύ χαρούμενη που πήρα μέρος  με την Σχολή Μόδας AthensFashionClub σε ένα project που δεν έχει γίνει ξανά στην Ελλάδα! Η εμπειρία ήταν μοναδική.  Πέρασα υπέροχα με τις υπόλοιπες συμφοιτήτριές μου κι εύχομαι όλες οι συνεργασίες που θα κάνω στο μέλλον να είναι σαν και αυτή.  Είμαι πολύ περήφανη για τον εαυτό μου, γιατί είχαμε να δουλέψουμε με ένα πολύ δύσκολο υλικό, αλλά τα καταφέραμε άψογα και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Θέλω να ευχαριστήσω την διευθύντρια της σχολής, κ. Μαρία Βυτινίδου, για την ευκαιρία να δείξουμε την δημιουργικότητα και τις γνώσεις που μας έχει δώσει μέχρι στιγμής. Σε όλη την προετοιμασία των ρούχων ήταν συνέχεια δίπλα μας. Το project αυτό ήταν εξαιρετικό μάθημα για όλες εμάς γιατί μάθαμε τεχνικές που δεν έχουμε διδαχτεί ακόμα, και σίγουρα ακονίσαμε την φαντασία μας»,  είπε η Αντιγόνη Βολιτάκη, 1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών.

«Ήταν πολύ ενδιαφέρουσα η συμμετοχή μας στο Φεστιβάλ. Προσωπικά η σχολή μου έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθώ με ένα υλικό που δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα μπορούσα να δουλέψω, όπως η σοκολάτα. Από την αρχή η όλη διαδικασία της επεξεργασίας της για να γίνει φορέσιμο υλικό ήταν μία πρόκληση για εμάς τους σπουδαστές και δεν φανταζόμασταν ότι θα είχαμε αυτό το αποτέλεσμα και ότι θα καταφέρναμε να βγάλουμε όντως ρούχα και αξεσουάρ από σοκολάτα. Αυτό που συνειδητοποίησα είναι ότι στη μόδα δεν υπάρχουν όρια κι ότι μπορείς να δουλέψεις με ότι υλικό θέλεις αρκεί να έχεις φαντασία, μεράκι και δυνατή ομάδα», δήλωσε η  Ίλια Καραγιάννη, 1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών .

«Ήταν η πρώτη φορά για μένα που συμμετείχα σε ένα τέτοιο project και ήταν μεγάλη πρόκληση, καθώς δεν ήξερα πώς θα ήταν το αποτέλεσμα των δημιουργιών μας, αλλά ήταν απίθανο. Η όλη εμπειρία ήταν μοναδική και  τα θετικά σχόλια των επισκεπτών του Φεστιβάλ για τις δημιουργίες μας μου έδωσαν μεγάλη ευχαρίστηση. Ήταν ένα άκρως πρωτοποριακό project που έτρεξε η σχολή μου για τους σπουδαστές της, από αυτά που αναπτύσσουν τη δημιουργικότητά μας και βγάζουν τη φαντασία μας από τα στενά όρια», είπε η Ευδοκία Δαμουλιάνου, σπουδάστρια στο Foundation Fashion Design and Production.

Η Σχεδιάστρια και Ιδιοκτήτρια της σχολής Μαρία Βυτινίδου αναφέρει από την δική της πλευρά πόσο ικανοποιημένη έμεινε από το τελικό αποτέλεσμα του project της σοκολάτας:

«Eίμαι πάρα πολύ περήφανη για την προσπάθεια των σπουδαστών που συμμετείχαν σε ένα project 3 μηνών και την επιτυχία τους. Ο δικός μας ρόλος ως εκπαιδευτές είναι να δίνουμε τις ευκαιρίες να αναπτυχθεί η δημιουργικότητά τους σε όλα τα επίπεδα, για αυτόν τον λόγο εντάξαμε και τις 2 παρουσιάσεις των σπουδαστριών μας Χρύσα Γιαννακουλοπούλου και Νεφέλη Κλαπή στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ.

Εχει μεγάλη σημασία για την μετέπειτα πορεία τους στον χώρο της μόδας, να μπορούν να λειτουργούν ως “Φάροι της γνώσης” και “δημιουργοί τάσεων μόδας”. Aρχικά εκπαιδευτήκαμε στην χρήση του υλικού της σοκολάτας και στην συνέχεια σκεφτήκαμε πως μπορούμε με αυτό το υλικό και τις ιδιότητές του να δημιουργήσουμε από ένα μικρό αξεσουάρ μέχρι ένα “Σοκολατο-νυφικό”!

Οι σπουδάστριες ερχόντουσαν κάθε μέρα από το πρωί στο προσωπικό μου Ατελιέ και δουλεύαμε μαζί τις ιδέες τους, αλλά και την κατασκευή των ρούχων. Είμαι μαζί με τους σπουδαστές για να τους κατευθύνω, να τους εκπαιδεύσω αλλά και να θαυμάσω από κοντά την εργατικότητα και την συνέπειά τους.

Πολλές από τις σχεδιάστριες, για  να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τον ελέυθερό τους χρόνο, έπαιρναν το υλικό της σοκολάτας στο σπίτι και την επόμενη ημέρα έφερναν μία ολόκληρη κούτα από σοκολατένια διακοσμητικά, λουλούδια και στέκες για το κεφάλι!

H Ευδοκία Δαμουλιάνου από το τμήμα των σχεδιαστών μόδας, ασχολήθηκε 2 εβδομάδες κάνοντας γλυπτική πανω στην κούκλα το κορσάζ του νυφικού και την διακόσμησή του.Η Κωνσταντίνα Μπένου με την Αντιγόνη  Βολιτάκη ανέλαβαν να κατασκευάσουν τις στέκες και τα υποδήματα, ενώ η Ίλια δημιούργησε εκείνο το καταπληκτικό τσανάκι της Νύφης από σοκολάτα που όλοι μας ρωτούσαν αν το πουλάμε!

Τέλος η Κωνσταντίνα Κοζακίδη, έφτιαξε μόνη της όλο το φόρεμα από την σοκολάτα ruby και είχε αναλάβει καθόλη την διάρκεια της έκθεσης να ενημερώνει τους επισκέπτες για την διαδικασία κατασκευής των ενδυμάτων και αξεσουάρ με τον καλύτερο τρόπο, δηλαδή να τους καλεί να τα φορέσουν!

Με αφορμή το project αυτό και την δυναμική των σπουδαστών μας αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μίαDream Team’ , με στόχο το επόμενό μας project να πραγματοποιθεί στο εξωτερικό!».

Για ακόμη μία φορά η Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” και η Ιδρύτρια της Σχολής και Σχεδιάστρια Μόδας, Μαρία Βυτινίδου, έβαλαν την υπογραφή τους στον χώρο, αποδεικνύοντας ότι σε ένα Kαινοτόμο περιβάλλον όλοι μπορούν να δημιουργήσουν  από μικρά μέχρι μεγάλα έργα τέχνης.

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

 Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας

Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.

Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ. 

Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.

Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. 

Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.

Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.

Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης. 

Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».

Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.

Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου.  Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.

Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ  είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.

Site: www.greekhoneyfestival.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.

Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.

Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.

Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.

Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.

Σχετικά με την Coffee Island

Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.

Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Continue Reading

Μόδα

Η ψυχολογία των χρωμάτων | Ανακαλύψτε τα κατάλληλα χρώματα για κάθε περίσταση και κερδίστε εντυπώσεις!

Γνωρίζετε ότι τα χρώματα που φοράτε επιδρούν στην ψυχολογία αλλά και την φυσιολογία τόσο την δική σας όσο και των άλλων;

Κάποια χρώματα είναι τόσο αποτελεσματικά που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε Χρωματικές Βιταμίνες!

Φορέστε τα κατάλληλα χρώματα και αποσπάστε την καλύτερη αντίδραση των άλλων.

Βασικές Χρωματικές Βιταμίνες:

ΑΣΠΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Καθαριότητα, Ωριμότητα, Φρεσκάδα, Φουτουρισμός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Νοσοκομειακός, Άχρωμος, Ψυχρός, Ουδέτερος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στην παραδοσιακή ιατρική για να προβάλλουμε άμεμπτη καθαριότητα και υγιεινή

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε έντονη αντίθεση

Να προβάλλουμε περισσότερη εξουσία

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα προοδευτικό image

Σε μία νύφη

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν έχουμε μικρό χρόνο να αφιερώσουμε για τον εαυτό μας δείχνει το παραμικρό ψεγάδι

Σε σκονισμένες και βρώμικες περιοχές

ΜΑΥΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Μυστηριώδες, Δυνατό, Ραφινάτο, Επίσημο

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χωρίς ζωή, Ακατάδεκτος, Πένθιμος, Καθόλου φιλικός, Γενική απορρόφηση ζωής και απουσία χρώματος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Ένδειξη σεβασμού σε κατάσταση πένθους

Σε τολμηρές εμφανίσεις με έντονους συνδυασμούς με τα άλλα χρώματα

Όταν θέλουμε να κρατήσουμε τους άλλους σε απόσταση

Σε ένα επίσημο γεύμα ή μία δεξίωση

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν δεν είναι στην εποχή σας, σας χλομιάζει και χάνεται η έκφραση από τα μάτια σας

Στον επαγγελματικό χώρο

Όταν εργάζεστε με παιδιά

Όταν συναναστρέφεστε   ηλικιωμένους

Σε ένα γάμο

Στην τηλεόραση

Αν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας

ΜΠΛΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ειρήνη, Εμπιστοσύνη, Τάξη, Σταθερότητα, Το περισσότερο επαγγελματικό χρώμα

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Συντηρητικός, Αναμενόμενος, Τυπικός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στον επαγγελματικό χώρο

Στις στολές, αστυνομία, αεροπορία

Οι μέτριοι τόνοι του μπλε εκπέμπουν δύναμη και σιγουριά

Στην τηλεόραση είναι το πιο φιλικό χρώμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Στη διαφήμιση

Μπλε + Δημιουργικότητα δεν είναι συνώνυμα

Όταν δε θέλουμε να προβάλλουμε μία πολύ συντηρητική εικόνα

ΠΡΑΣΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αυτοδύναμος, Ανθεκτικός, Επίμονος, Καλλιεργημένος, Με καλή ανατροφή, Αξιόπιστος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Πείσμων, Κινδυνόφοβος, Προβλέψιμος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν είστε πολύ στρεσαρισμένοι, κουρασμένοι το πράσινο σας τονώνει

Μετά από εκθαμβωτικές μέρες σας φέρνει πίσω στη γη δημιουργώντας περισσότερη ισορροπία

Οι σκούροι τόνοι, όπως το πράσινο του δάσους, της ελιάς και του έλατου είναι αξιόπιστες αλλαγές από το μπλε – navy στο χώρο εργασίας

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε πολιτική συγκέντρωση ακόμα και οικολογική γιατί φαίνεται ότι οι ιδέες σας είναι ξεπερασμένες

Όταν διαφοροποιείτε τις θέσεις σας μπροστά σε ένα σύνολο

Σε υψηλού επιπέδου επαγγελματικές συναντήσεις ακόμα και με έναν τολμηρό καπιταλιστή δε θα πείσετε ότι θα τους οδηγήσετε σε επιτυχία

ΚΑΦΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Γήινος, Οικείος, Κοινωνικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Αναμενόμενος, Μη εκλεπτυσμένος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των άλλων

Όταν θέλετε οι άλλοι να είναι πιο ανοικτοί μαζί σας

Είναι το λιγότερο απειλητικό χρώμα και θεωρείται σαν μία ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ

Διαφορετική εναλλαγή από το γκρι

Στο δικαστήριο δημιουργεί την εντύπωση της ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Διευθυντής επιχείρησης γιατί δείχνει ότι δε σας αρέσει να παίρνετε ρίσκα

Στο χρηματιστήριο

Όταν συναντάτε φίλους με προσωπικά προβλήματα

Σαν καθιερωμένος/η  σύζυγος  θα εξαφανιστείτε στο δάσος

ΓΚΡΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Σεβαστός κοινωνικά, Ουδέτερος, Εξισορροπημένος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αναμενόμενος, Άστατος, Ευμετάβλητος, Απατηλός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στο επαγγελματικό περιβάλλον είναι το πιο σίγουρο χρώμα για ταγιέρ και κοστούμια

Δίνει λιγότερη εξουσία από ότι το μπλε-navy

Είναι γοητευτικά για μία επαγγελματική εμφάνιση και ιδιαίτερα όταν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να σας θυμούνται

Για επαγγελματικό ντύσιμο με έντονες αντιθέσεις προβάλλει νεωτερισμό

Σε μία συνέντευξη Όταν έχετε το ρόλο του διαιτητή

Όταν θέλετε να είστε αμερόληπτοι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν θέλετε να διακριθείτε

Όταν θέλετε να κάνετε πρόταση γάμου

Σε δημιουργικούς τομείς εργασίας.

Εάν δουλεύετε με παιδιά

Εάν θέλετε να δράσετε ως καταλύτης και να κάνετε τα πράγματα να συμβούν.

ΚΟΚΚΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Το χρώμα της ομορφιάς, Της δύναμης, Της γενναιότητας, Της υγείας, Του πλούτου

Του έρωτα, Της επικοινωνίας, Αυτοκρατορικό, Αυτοπεποίθησης
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιθετικότητα, Επιβολή, Τυραννικό, Απειλητικό, Le mystere de la vie, Απαγορευμένη περιοχή, Παγανιστικό

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν προβάλλετε σιγουριά

Υποστήριξη των απόψεων σας

Γίνεστε συναρπαστικοί

Όταν είστε κουρασμένοι και θέλετε περισσότερη ενέργεια

Όταν θέλετε να σας θυμούνται

Όταν θέλετε να κερδίσετε το ενδιαφέρον του άλλου φύλου

Όταν προβάλλετε εξουσία χωρίς να
φοβίσετε τους άλλους

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ: Όταν δε θέλετε να δείξετε επιθετικότητα και αυταρχικότητα

Όταν είστε πάρα πολύ κουρασμένοι

Στην 1η συνάντηση με τα πεθερικά σας

Στο δικαστήριο

Όταν δίνετε μία επαγγελματική συνέντευξη δείχνει ότι δεν είστε συνεργάσιμος

Στην τηλεόραση

ΚΙΤΡΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χαρούμενος, Ζωηρός, Ελπιδοφόρος, Διεγερτικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Παρορμητικός, Βαρετός, Ανεμοστρόβιλος, Άστατος, Ευμετάβλητος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Για να δείξετε και να γίνετε πιο χαρούμενοι

Όταν έχετε χαρούμενη διάθεση

Όταν εργάζεστε με παιδιά είναι το καλύτερο χρώμα

Στα γενέθλια σας

Εάν θέλετε να αναγνωριστείτε μέσα στο πλήθος

Σαν φωσφορίζον χρώμα μέσα στο σκοτάδι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε έναν χωρισμό

Όταν συμβουλεύετε κάποιον και ειδικά τα παιδιά σας δε θα σας πάρουν στα σοβαρά

Σε ένα επαγγελματικό γεύμα

Εάν ζείτε σε ένα ηλιόλουστο περιβάλλον όλα τα κίτρινα ηλεκτρίζονται

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ζωντανός, Ενθουσιώδης, Κοινωνικός, Διασκεδαστικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιπόλαιος, Ιδιότροπος, Μη αναμενόμενος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Εάν θέλετε να είστε εμφανείς στο σκοτάδι και είστε πάνω σε ποδήλατο ή κάνετε joking

Εάν θέλετε να φορέσετε ένα χρώμα που θα σας τονώσει

Όταν έχετε ένα αδιάφορο επάγγελμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε επαγγελματικές συναντήσεις είναι το λιγότερο επαγγελματικό χρώμα

Όταν κάνετε δίαιτα – προσέξτε τα… fast food

Όταν θέλετε να είστε ιδιαίτερα κομψοί

Continue Reading

Trending