Επιχειρηματικότητα
EPSILON NET: Δυναμική είσοδος στην αγορά του λογισμικού για φαρμακεία με την εξαγορά του 100% της εταιρίας πληροφορικής CSA

Η EPSILON NET ανακοινώνει τη συμφωνία απόκτησης ποσοστού 100% στην εταιρία με την επωνυμία «ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ Α.Ε ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ» και το διακριτικό τίτλο «CSA» (εφεξής CSA), η οποία δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη εξειδικευμένων λύσεων πληροφορικής και συστημάτων αυτοματισμού για φαρμακεία και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της εμπορίας & διακίνησης του φαρμάκου στην Ελλάδα (www.csagreece.com).
Η CSA δραστηριοποιείται από το 1985 στην ανάπτυξη λογισμικού για μικρές και μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις, επενδύοντας συνεχώς σε τεχνολογίες αιχμής και σε ανθρώπινο δυναμικό ώστε οι εφαρμογές της να προσφέρουν υψηλό επίπεδο ευχρηστίας και διαλειτουργικότητας. Η εταιρία διαθέτει ολοκληρωμένες εφαρμογές και λύσεις στον τομέα του φαρμάκου και πιο συγκεκριμένα :
➢ Την εφαρμογή FARMAKON για τα φαρμακεία – σημεία λιανικής πώλησης. Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί και καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του ελληνικού φαρμακείου σε διασύνδεση με την ΗΔΙΚΑ, τον ΕΟΠΠΥ και τα λοιπά ασφαλιστικά ταμεία
➢ Το εξειδικευμένο πληροφοριακό σύστημα FARMAKON ΕRP για φαρμακαποθήκες και εταιρίες χονδρικής που δραστηριοποιούνται στους τομείς των φαρμάκων, παρα-φαρμακευτικών σκευασμάτων και καλλυντικών
➢ Εφαρμογή σύνδεσης με τα γερμανικής τεχνολογίας ρομποτικά συστήματα ROWA Vmax για την αυτοματοποίηση στη διαχείριση προϊόντων και στην εκτέλεση παραγγελιών
Η συστηματική και μακροχρόνια προσπάθεια της διοίκησης της εταιρίας και των στελεχών της, έχουν οδηγήσει την CSA σε ηγετική θέση με μερίδιο πάνω από 50% στη συγκεκριμένη κάθετη αγορά του φαρμάκου και στην εξυπηρέτηση με λύσεις λογισμικού άνω των 5.200 φαρμακείων στο σύνολο περίπου των 10.400 που δραστηριοποιούνται σε όλη την Ελλάδα (σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το 2020).
Αξίζει να επισημανθεί, ότι το ελληνικό φαρμακείο έχει πλέον αναδειχθεί ως βασικό σημείο παροχής υπηρεσιών πρωτοβάθμιας υγείας (υπηρεσίες εμβολιασμού έναντι της γρίπης, διενέργεια rapid test) και ο χώρος του φαρμάκου και της υγείας, ευρύτερα, αποτελεί έναν από τους πλέον προνομιακούς τομείς σε θέματα ανάπτυξης καινοτομίας, τεχνολογικών αυτοματισμών και συστήματα Business Intelligence (BI) με αποτέλεσμα η εξαιρετική δυναμική του τομέα των φαρμακείων και γενικότερα του τομέα του φαρμάκου & των παρα-φαρμακευτικών σκευασμάτων, να δημιουργεί συνεχώς νέες ανάγκες για επιπλέον λειτουργικότητα στη χρήση των λογισμικών με τη χρήση Web και Cloud συστημάτων.
Η τάση αυτή ενισχύεται ιδιαίτερα την τελευταία περίοδο λόγω του COVID-19 και θα αποτελέσει με την υποστήριξη του Ομίλου της Epsilon Net, τη βάση για την περαιτέρω μελλοντική ανάπτυξη της εταιρίας. Παράλληλα, ο Όμιλος με γνώμονα την ολοκληρωμένη συμβολή του στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ιδιωτικού τομέα, τόσο για τα φαρμακεία και τις εταιρίες εμπορίας φαρμάκου, όσο και για όλους τους υπόλοιπους κλάδους που δραστηριοποιείται, έχει αναλύσει το σύνολο των νέων δυνατοτήτων χρηματοδότησης που θα προκύψουν το προσεχές διάστημα από τα χρηματοδοτικά εργαλεία του «Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας» & του «ΕΣΠΑ 2021-2027».
Στην EPSILON NET θα μεταβιβαστεί από 5 μετόχους φυσικά πρόσωπα, ποσοστό 100% της CSA. Το συνολικό τίμημα για την εξαγορά και απόκτηση ποσοστού 100% της CSA θα ανέλθει σε 2,73 εκατ. Ευρώ. Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας για τη χρήση του 2021, διαμορφώθηκε σε 2,75 εκατ. ευρώ με εκτιμώμενο EBITDA ύψους 455 χιλ. ευρώ και εκτιμώμενα κέρδη προ φόρων για το 2021 ύψους 380 χιλ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η εταιρία είχε την 31/12/2021 ταμειακά διαθέσιμα ύψους 295 χιλ. ευρώ και δανεισμό ύψους 386 χιλ. ευρώ, ενώ θα πρέπει να τονισθεί ότι η εταιρία κατέχει και αυτόνομο κτηριακό συγκρότημα γραφείων και αποθηκευτικών χώρων σε κεντρικό οδικό άξονα στον Δήμο Αγίας Παρασκευής Αττικής εκτιμώμενης εμπορικής αξίας περίπου 1 εκ ευρώ.
Η συγκεκριμένη εξαγορά, αφενός μεν υλοποιεί τον στρατηγικό σχεδιασμό της EPSILON NET για είσοδο σε ειδικές κάθετες αγορές, παρέχοντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης, αφετέρου αποτελεί το πρώτο βήμα για τη σταδιακή επέκταση των δραστηριοτήτων του Ομίλου στα συστήματα πληροφορικής για τον τομέα της Υγείας.
Ο Όμιλος ακολουθεί με συνέπεια και συνέχεια τον επιχειρηματικό του σχεδιασμό σε επίπεδο συνεχούς οργανικής ανάπτυξης, ενώ, παράλληλα, προχωρεί σε εξαγορές και τεχνολογικές συνεργασίες με στόχο την αύξηση των μεριδίων αγοράς και του συνόλου των οικονομικών μεγεθών του.
Ο κ. Ιωάννης Μίχος, Ιδρυτής του Ομίλου, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου & Διευθύνων Σύμβουλος της EPSILON NET, δήλωσε τα παρακάτω:
«Το 2021 ήταν μια χρονιά ορόσημο για τον Όμιλό μας. Όπως έχουμε ήδη εκτιμήσει, η επιτυχία του 2021 θα είναι η έναρξη ενός νέου δημιουργικού κύκλου, με έντονους αναπτυξιακούς ρυθμούς στους τομείς που η εταιρία δραστηριοποιείται με έμφαση στις Web και Cloud τεχνολογίες.
Με την ένταξη της CSA, ξεκινάμε την δραστηριοποίησή μας στον ειδικό χώρο των συστημάτων πληροφορικής για την Υγεία. Μαζί με τα στελέχη της CSA, έχουμε σχεδιάσει και θα υλοποιήσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναβάθμισης των συστημάτων της εταιρίας και δημιουργίας νέων εργαλείων για το Ελληνικό Φαρμακείο και τον ευρύτερο τομέα του Φαρμάκου.
Η μεγάλη οικογένεια των εταιριών του Ομίλου Epsilon Net, συνεχίζει με όραμα, ανθρωποκεντρική προσέγγιση και προσήλωση στην εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών μας. Κεντρικός μας στόχος παραμένει να παράγουμε καθημερινά αξία για τους ανθρώπους μας, τους συνεργάτες και τους μετόχους μας».
Ο κ. Χρήστος Δελημαργάς, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου & Διευθύνων Σύμβουλος της CSA, δήλωσε τα παρακάτω:
«Μετά από 36 χρόνια δημιουργικής πορείας στον τομέα της πληροφορικής και έχοντας δημιουργήσει μια σειρά καταξιωμένων εφαρμογών για τα φαρμακεία και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην εμπορία του φαρμάκου, η εταιρία μας ήρθε η ώρα να ξεκινήσει μια νέα σελίδα στην επιτυχημένη πορεία της και να ενταχθεί στην μεγάλη οικογένεια του Ομίλου της Epsilon Net.
Με την διοικητική και τεχνολογική ομάδα της Epsilon Net έχουμε ήδη σχεδιάσει την υλοποίηση ενός καινοτομικού σχεδίου αναβάθμισης των εφαρμογών μας και δημιουργίας νέων εργαλείων & υπηρεσιών για τον Έλληνα Φαρμακοποιό και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο τομέα της υγείας, με έμφαση στις Cloud τεχνολογίες και στο E-commerce.
Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους χιλιάδες πελάτες της εταιρίας μας για την μακροχρόνια συνεργασία μας & την εμπιστοσύνη τους και κυρίως τα στελέχη & το προσωπικό μας για την καθημερινή τους προσπάθεια και την συνεισφορά τους όλα τα προηγούμενα χρόνια. Με την αρωγή και του Ομίλου της Epsilon Net, συνεχίζουμε όλοι μαζί, δίπλα στους πελάτες μας με οδηγό την πολύχρονη εμπειρία μας και την τεχνολογική καινοτομία».
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
Επιχειρηματικότητα
Ανάπτυξη για λίγους ή για όλους;

Aνάπτυξη – Ανάπτυξη, είσαι εδώ?
Θυμόσαστε το παιδικό παιγνίδι μας «Λύκε –Λύκε, είσαι δώ ?» όπου ο Λύκος αναβάλλοντας την εμφάνισή του συνεχώς. για να κερδίσει την εμπιστοσύνη μας, έβαζε λίγα- λίγα τα ρούχα του ώστε να μας εξαντλήσει και να μας τρομάξει στο τέλος: «παίρνω το μπαστούνι μου και σας κυνηγώ!….» και όποιον έπιανε το έτρωγε ή τον φυλάκιζε μέχρι να νικήσει? Κάπως έτσι μας παρουσιάζεται και η «Ανάπτυξη» το τελευταίο διάστημα από όλους του ειδήμονες πολιτικούς ή επαΐοντες ακαδημαϊκούς ή τους εκλεγμένους ηγήτορες φορέων ή think tanks , ή ότι τέλος πάντων εκπροσωπεί την σοφία και τη γνώση των ημερών μας. «Κάτ»ι που κάποια φοβερή στιγμή θα βγει με την μαγκούρα του και θα μας κυνηγήσει. Και εμείς ξαφνιασμένοι δεν θα ξέρουμε γιατί μας κυνηγά …
Τέλος πάντων, καλά τα λόγια καλές οι απόψεις, καλή η ποικιλία των απόψεων , καλή- για ακόμη μία φορά- η θεωρία . Όμως πόσο έχουν όλοι αυτοί οι θεματοφύλακες της οικονομικής θεωρίας αντιληφθεί ότι οι μικροί επιχειρηματίες, οι μικρές ατομικές επιχειρήσεις, οι «μη δημόσιοι υπάλληλο»ι της χώρας μας, που πάντα στηρίζουν την αγορά και την οικονομία , έχουν μείνει μόνοι τους και τραγικά αβοήθητοι , σε ένα μοναχικό διάλογο με τον εαυτό τους, με την αβέβαιη σκέψη κολλημένη πρωί- βράδυ στο μυαλό, σε απίστευτες εσωτερικές διαδρομές , που συναντούν ανακούφιση μόνο σε διαισθητικές ή αστρολογικές προβλέψεις? Καθώς κανείς στην ουσία δεν κατανοεί γιατί έχουμε έρθει σε αυτήν την θέση , τι σημαίνει αυτό που συμβαίνει στην πατρίδα μας και πως θα το παλέψουμε.
Δεν κατανοεί γιατί δεν συμμετείχε στο παιγνίδι πονηρών πολιτικών που έκαναν καριέρα το λειτούργημά τους , των σοφών ακαδημαϊκών που ήταν ανέκαθεν καλοί μαθητές και ξέρουν απέξω όλες τις σοφίες του κόσμου, και δεν συμμετέχουν στην ελίτ των επιτηδείων που ξέρουν να βγάζουν χρήμα με τρόπο και όχι με κόπο.
Για αυτό, φίλοι μικρο- επιχειρηματίες, ας σταματήσουμε το παιγνίδι και ας σοβαρευτούμε ζητώντας ότι χρειαζόμαστε να μας δοθεί, για να στηρίξουμε μόνοι μας την Ανάπτυξη , έτσι όπως εμείς οι Έλληνες με το εμπορικό μας δαιμόνιο μάθαμε τόσα χρόνια να κάνουμε , σ΄ολες τις δύσκολες εποχές και όπου γης και πατρίς, με την αντοχή των γονιδίων των πατεράδων και των παππούδων μας
- Show us the money! Tόσο η Κυβέρνηση όσο και οι Τράπεζες πρέπει να ξεκαθαρίσουν πόσο χρήμα υπάρχει για ανάπτυξη, Δεν μας απασχολεί αν είναι πολύ ή λίγο , πρέπει πλέον να αποκαλυφθεί ώστε να ξέρει η αγορά τι της γίνεται. 5-10 ή 1000 , θα πρέπει να γίνει πλέον γνωστό τι πόροι υπάρχουν. Γιατί χρήμα , υπάρχει και πάντα θα υπάρχει , πόσο είναι το διαθέσιμο για την κίνηση της αγοράς δεν είναι γνωστό, και αυτό δημιουργεί φοβία και ανασφάλεια, έλλειψη εμπιστοσύνης και μειωμένη επιθυμία για κατανάλωση. Χωρίς τη δημιουργία της ζήτησης πώς να ξεκαθαρίσει την αξία της η προσφορά και το αντίστροφο?
- Συμβουλεύστε μας! Θα πρέπει η Κυβέρνηση να προσφέρει επιχειρηματική συμβουλευτική και υποστήριξη πλέον , δωρεάν ώστε να βρούμε και πάλι την χαμένη μας πίστη. Όλοι αυτοί οι σοφοί που περνοδιαβαίνουν στα κανάλια , ας προσφέρουν τα φώτα του στους επιχειρηματίες , με σεμινάρια, συγκεντρώσεις και υποστήριξη χωρίς να χρεώνουν την σοφία τους. Ας τους επιτάξει το κράτος( ούτως ή άλλως είναι δημόσιοι υπάλληλοι) να κάνουν τον εταιρικό σύμβουλο και καθοδηγητή , στην πράξη , στο μαγαζί , το εργαστήριο , το μικρό εργοστάστιο μας. Για αυτό είναι η γνώση, για να είναι χρήσιμη και εφικτή και όχι εικονική πραγματικότητα , στα παράθυρα των τηλεοράσεών μας.
- Δημιουργείστε την λίστα των πιθανών «αγοραστών» της παραγωγής της χώρας μας. Διαμορφώνοντας ένα τοπίο αγαθών και υπηρεσιών και πιθανών αγοραστών και επιβραβεύοντας τις εξαγωγές , οι επιχειρηματίες θα σκεφθούν και θα στραφούν σε νέες αγορές , με ευρηματικότητα και δυναμική. Υπάρχουν και άλλες ανάγκες στους λαούς της γης που μπορεί η ελληνική αγορά να ικανοποιήσει. Είμαστε μέρος του πλανήτη και εμείς.
- Ας εντυπωσιαστούμε και ας εντυπωσιάσουμε με επιτεύγματα! Η Ελλάδα ήξερε πάντα να κάνει εντύπωση. Δεν μπορεί, συνεχίζουν να γεννώνται Έλληνες ήρωες που κάνουν τον κόσμο να θαυμάζει. Ας τους αναδείξουμε , ας τους φανερώσουμε . Και όταν ο κόσμος σε θαυμάζει είναι καλός καιρός να ζητήσεις τα λεφτά του . Υπηρεσίες – Υπηρεσίες και πάλι υπηρεσίες , ας κάνουμε την Ελλάδα μας το τόπο των εξαιρετικών υπηρεσιών: υγεία-παιδεία- τουρισμός – νέος πολιτισμός (μουσική-θέατρο-τέχνες). Είναι δυνατόν να χάθηκαν πια οι Επιστήμονες , οι Μουσικοί , οι Καλλιτέχνες που γεννούσε τούτη η χώρα όλο τον προηγούμενο αιώνα?
- Σταματήστε να χάνετε τα χρήματά μας. Ακούτε, σταματήστε να τα χάνετε ,γιατί θα τα ζητήσουμε πίσω. Είμαστε εμείς οι μικροί επιχειρηματίες και εργαζόμενοι. Νοιώθουμε ότι χάνουμε τα λεφτά μας όταν πληρώνουμε τους φόρους και τις εισφορές μας, όταν σας εμπιστευόμαστε να κάνετε κουμάντο τους κόπους και τους μόχθους μας και δεν τα καταφέρνετε ότι πολιτικό χρώμα και να βάφετε τις φανέλες σας. Ακούστε μία ιδέα , δώστε μας πίσω ένα μέρος όσων σας εμπιστευτήκαμε, δίνοντας πίσω στους φορολογούμενους ακίνητα που μένουν ανεκμετάλλευτα, προϊόντα που σαπίζουν σε αποθήκες, γη και θάλασσα και αέρα που δεν αξιοποιείται Και τότε θα γίνει μια νέα ζύμη . Και θα επιστρέψουμε τόσο γρήγορα στην αγορά που θα κάνουμε το κεφάλι σας να γυρίζει.
Ανάπτυξη – Ανάπτυξη είσαι εδώ?
της Μαριάννας Τσουλιά
Προγράμματα
Η Hatzi Filax Group υλοποίησε εξειδικευμένη εκπαίδευση για τη ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διήμερη εκπαιδευτική δράση που διοργάνωσε η Hatzi Filax Group, στις εγκαταστάσεις της ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης. Η εκπαίδευση σχεδιάστηκε ειδικά για τις ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση των δεξιοτήτων και της επαγγελματικής αποτελεσματικότητας των εργαζομένων της.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε:
- Διαχείριση Χρόνου (Time Management): Εκπαιδευτικά εργαστήρια για δύο δυναμικές ομάδες εργαζομένων, εστιασμένα στην αποτελεσματική οργάνωση και αξιοποίηση του χρόνου.
- Βασικές Αρχές Management & Ηγεσίας (Leadership Skills): Εκπαίδευση που επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων διοίκησης, επικοινωνίας και ηγεσίας, με σύγχρονες μεθοδολογίες και πρακτική εφαρμογή.
Συνολικά, 60 εργαζόμενοι συμμετείχαν ενεργά σε τρεις εκπαιδευτικές ομάδες και παρακολούθησαν 16 ώρες εντατικής και διαδραστικής εκπαίδευσης. Το περιεχόμενο ήταν βιωματικό, με στοχευμένες ασκήσεις και ενεργή συμμετοχή, ενισχύοντας τη μάθηση και την εσωτερική παρακίνηση των συμμετεχόντων.
Την εκπαίδευση υλοποίησαν οι εισηγήτριες της Hatzi Filax Group, Σοφία Σκευοφύλακα και Χατζή Σκευοφύλακα, φέρνοντας την πολυετή εμπειρία τους στην επαγγελματική κατάρτιση μέσα από μια μοναδική εμπειρία μάθησης και συνεργασίας.
Η Χατζή Σκευοφύλακα, CEO της Hatzi Filax Group, δήλωσε σχετικά:
«Είναι πραγματικά υπέροχο να βλέπουμε τόσο δυναμικές επιχειρήσεις να επενδύουν ουσιαστικά στους ανθρώπους τους. Η ΜΕΒΓΑΛ δεν επενδύει απλώς σε εκπαίδευση – επενδύει σε κουλτούρα ανάπτυξης. Ήταν τιμή μας να συνεργαστούμε με τόσο εξαιρετικές ομάδες, γεμάτες ενέργεια, διάθεση και προοπτική.»
Η Σοφία Παλαμίδου, HR Manager της ΜΕΒΓΑΛ, πρόσθεσε:
«Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά σεμινάρια που σχεδίασε η Hatzi Filax Group ειδικά για στελέχη μας προσφέροντας τους πρακτικά εργαλεία και χρήσιμες τεχνικές για την καλύτερη οργάνωση της καθημερινότητάς τους και την ανάπτυξη των ηγετικών τους δεξιοτήτων.
Μέσα από διαδραστικές ασκήσεις και παραδείγματα οι συμμετέχοντες έμαθαν πώς να θέτουν προτεραιότητες και εξοικειώθηκαν με σύγχρονες προσεγγίσεις στην ηγεσία.
Η εκπαίδευση αυτή αποτέλεσε μια σημαντική επένδυση για την ενίσχυση της αποδοτικότητας των στελεχών μας και ευχαριστούμε θερμά για ακόμη μία φορά την Hatzi Filax Group για την εξαιρετική συνεργασία.»
Η Hatzi Filax Group, με αποδεδειγμένη τεχνογνωσία στον τομέα της εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, παραμένει στρατηγικός συνεργάτης επιχειρήσεων που επιλέγουν να αναπτύσσονται μέσα από τη δύναμη των ανθρώπων τους.

-
Υγεία
Όλη η αλήθεια για τα ωάρια : Μύθοι και πραγματικότητα
-
Τουρισμός
Προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσεις αν κάνεις συχνά ταξίδια για δουλειά
-
Υγεία
Πώς να ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης
-
Υγεία
Βαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Γαστρονομία
Το μέλλον του fine dining: Τα trends & οι εμπειρίες που αξίζει να δοκιμάσεις
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Δέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Lifestyle
Ανακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
Κινηματογράφος
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY