Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Εργαλεία που είναι… το δεξί χέρι κάθε business woman

Κάθε άνθρωπος που δραστηριοποιείται στον επιχειρηματικό τομέα, γνωρίζει από πρώτο χέρι πόσο απαιτητικός και εξαντλητικός μπορεί να γίνει αυτός ο κόσμος! Ειδικά για τις γυναίκες, οι οποίες καλούνται να συνδυάσουν την παρουσία τους στην επαγγελματική σκηνή με ένα πλήθος άλλων ευθυνών, η υπομονή και η αντοχή τους δοκιμάζονται σε καθημερινή βάση!

Για αυτόν ακριβώς το λόγο είναι σημαντικό κάθε business woman να εξοπλιστεί με τα κατάλληλα εργαλεία, τα οποία μπορούν να απλοποιήσουν τη ροή της εργασίας και να αποτελέσουν μια στέρεα βάση για την επιχειρηματική της επιτυχία. Αν θέλετε λοιπόν να μάθετε περισσότερα για αυτά, τότε δεν έχετε παρά να διαβάσετε αυτό το άρθρο!

Φορητές συσκευές: Γιατί μία δεν είναι ποτέ αρκετή!

Με την αλματώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας που έχει φέρει πολλές αλλαγές σε αρκετές πτυχές της καθημερινής ζωής, ο εργασιακός τομέας δεν αποτελεί εξαίρεση! Πώς λοιπόν, αυτή η σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα να μη δημιουργεί την ανάγκη για άμεση επικοινωνία; Ευτυχώς υπάρχουν πλέον στη διάθεσή μας ,κινητά τηλέφωνα, τάμπλετ και λάπτοπ, που ικανοποιούν την επιθυμία μας για σύνδεση!

Οι γυναίκες που είναι ενεργά μέλη της επιχειρηματικής κοινότητας και θέλουν να παρακολουθούν, να ενημερώνονται και να ανταποκρίνονται άμεσα σε κάθε εξέλιξη που προκύπτει, “ορκίζονται” στη χρηστικότητα και την ευελιξία που τους προσφέρουν αυτά τα ψηφιακά εργαλεία!

Για παράδειγμα, αυτή που ψάχνει για ένα σύγχρονο και εξαιρετικά αποδοτικό κινητό, τότε η αγορά μπορεί να την ικανοποιήσει, αφού με μια σωστή έρευνα, μπορεί να βρει iphone σε τιμή προσφοράς ή και κάποιο άλλο brand που πιθανώς να την ενδιαφέρει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτά τα τεχνολογικά μέσα θα… λύσουν τα χέρια κάθε πολυάσχολης business woman!

Εργαλεία διαχείρισης έργων: Για να είναι κάθε task στη θέση του!

Μια γυναίκα επιχειρηματίας αναλαμβάνοντας πολλές φορές τον ρόλο της multitasker και να διαχειριστεί πολλά πράγματα ταυτόχρονα, κρίνεται απαραίτητο να έχει στη διάθεσή της έξυπνα και εύχρηστα εργαλεία διαχείρισης έργων, τα λεγόμενα project management tools, τα οποία μπορούν να βάλουν μια τάξη στο εργασιακό χάος. Με αυτόν τον τρόπο, θα καταφέρει να οργανώσει αποτελεσματικά τις εργασίες της, αλλά και το χρόνο που θα αφιερώσει σε κάθε μια από αυτές, χωρίς περιττές καθυστερήσεις ή παραλείψεις.

Ειδικά για τις γυναίκες που εργάζονται στα πλαίσια μιας ομάδας, αυτά τα ειδικά εργαλεία, αποδεικνύονται “σωτήρια” και για την καλύτερη συνεργασία μεταξύ των μελών. Το Asana και το Trello είναι μερικά από αυτά και βοηθούν κάθε business woman στον προγραμματισμό των tasks, στην οργάνωση των σκέψεων, αλλά και στον καθορισμό προθεσμιών. Πώς λοιπόν να μην έχει πάντα τον έλεγχο και να μη φέρνει εις πέρας όλους τους επαγγελματικούς της στόχους;

Πλατφόρμες εκπαίδευσης: Γιατί η μάθηση δεν έχει όριο!

Είναι αλήθεια ότι ο κόσμος της επιχειρηματικότητας εξελίσσεται ταχύτατα και διακρίνεται από μεγάλη ανταγωνιστικότητα! Σε αυτό το σημείο λοιπόν, η διαρκής μάθηση κρίνεται ζωτικής σημασίας προκειμένου να προσαρμοστεί κανείς στις εξελίξεις και να ξεκλειδώσει νέες δεξιότητες. 

Οι διαδικτυακές πλατφόρμες μάθησης επιτελούν άριστα το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν, αφού προσφέρουν σε κάθε εργαζόμενη την ευκαιρία για προσωπική, αλλά και επαγγελματική ανέλιξη. Επομένως, επενδύοντας χρόνο στην online μάθηση μέσω των ειδικών tools, όπως είναι το Udemy, το Skillshare και το Coursera, οι γυναίκες επιχειρηματίες μπορούν να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις που θα έχουν άμεση εφαρμογή στο επάγγελμά τους. 

Άλλωστε, αυτή η διαδικασία δημιουργεί έναν κύκλο συνεχούς αυτοβελτίωσης και ανάπτυξης που κάνει κάθε business woman να νιώθει έτοιμη να κατακτήσει τον κόσμο… και να το κάνει με αυτοπεποίθηση και στυλ!

Εργαλεία ευεξίας: Ο δρόμος της επιτυχίας απαιτεί στιγμές χαλάρωσης!

Ποια επιτυχημένη γυναίκα δεν έχει βιώσει έστω και μια φορά εξάντληση και πίεση στη δουλειά; Οι καθημερινές υψηλές απαιτήσεις μπορούν να έχουν σοβαρές επιπτώσεις στην ψυχική υγεία. Πόσα να αντέξει ένα σώμα που έχει μάθει να λειτουργεί συνεχώς “στο κόκκινο”; Η αυτοφροντίδα πρέπει να γίνει βασική προτεραιότητα για κάθε γυναίκα που έχει ενεργή παρουσία στον επιχειρηματικό κόσμο και θέλει να διαπρέψει τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο!

Ευτυχώς υπάρχουν εργαλεία ευεξίας, σαν τις εφαρμογές Breethe, Calm και Headspace! Προσφέρουν ειδικές τεχνικές χαλάρωσης και συνδράμουν σημαντικά στη μείωση του άγχους, στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου (όλοι λίγο-πολύ χρειαζόμαστε έναν καλό ύπνο), αλλά και στη γενικότερη ηρεμία που κάθε εργαζόμενη χρειάζεται μετά από μια κουραστική μέρα! Στο τέλος, πώς να μην αναγνωρίσει κανείς την αξία αυτών των στρατηγικών της αυτοφροντίδας ως ένα κρίσιμο στοιχείο της επιτυχίας στον επιχειρηματικό τομέα;

Η ζωή μιας business woman μπορεί να δοκιμαστεί από πολλές προκλήσεις και εμπόδια, κάνοντάς την πολλές φορές να νιώθει ότι… παίζει σε παιχνίδι επιβίωσης! Ωστόσο, αξιοποιώντας τη δύναμη αυτών των εργαλείων, κάθε γυναίκα μπορεί να ενισχύσει τις δεξιότητές της και να χαράξει μια λαμπρή επιχειρηματική πορεία!

Continue Reading
15 Comments

15 Comments

  1. Pingback: purchase enclomiphene purchase online canada

  2. Pingback: commande kamagra en ligne par fedex

  3. Pingback: How to get a androxal perscription

  4. Pingback: how to buy dutasteride australia buy online

  5. Pingback: online order flexeril cyclobenzaprine generic cheap

  6. Pingback: buy gabapentin cheap genuine

  7. Pingback: order fildena prescription

  8. Pingback: buying itraconazole uk cheapest

  9. Pingback: next day staxyn

  10. Pingback: purchase avodart cheap trusted

  11. Pingback: how to buy xifaxan australia cheap

  12. Pingback: online order rifaximin uk order

  13. Pingback: kamagra na lince bez lékařského předpisu

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προγράμματα

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!

Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη

Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!

Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης: 

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.

Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.

Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative. 

Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.

Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

BUSINESS COMMUNICATION

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.

Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.

Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις  και τεχνικές.

Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.

  • Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.

  • Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.

  • Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.

  • Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης  σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.

  • Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.

Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!

Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται  ότι η  σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.

1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.

2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.

3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου

4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.

5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας  φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η  «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.

7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.

8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος

σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.

9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα  και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.

10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

της Μαριάννας Τσουλιά.

Continue Reading

Trending