Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Να αντιπροσωπεύεις καθετί που κάνεις σαν να είναι δικό σου…

Η συνεχής εκπαίδευση και η εξέλιξη αποτελούν δύο αναπόσπαστα στοιχεία που αντιπροσωπεύουν στο μέγιστο την Food Three. Με ομαδικότητα, σύμπραξη, αφοσίωση και διαδραστικότητα το επιχειρηματικό γίγνεσθαι οδεύει στο να κατακτήσει ένα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ εργαλείο…που είναι η βιωματική εμπειρία.

Σε μία νέα εποχή που όλα αλλάζουν, το εκπαιδευτικό σεμινάριο που οργανώσαμε σε συνεργασία με την Hatzi Filax ,έθεσε σε πρώτο πλάνο την εξατομικευμένη προσέγγιση, την σύγχρονη και ρηξικέλευθη οπτική καθώς και το customer experience, συστατικά στοιχεία που πήραν σάρκα και οστά μέσα από το Food for Thought

Mε όραμα και απόλυτο σεβασμό στον Άνθρωπο και στην επιχειρηματική κοινότητα,​ συνεχίζουμε να μοιραζόμαστε καινοτόμες συνθήκες μέσα από τις οποίες όλοι μαζί γινόμαστε συνοδοιπόροι σε ένα νέο περιβάλλον που περιμένει τελικά την δική μας εμπειρία…

Να εκπροσωπείς καθετί που κάνεις σαν να είναι…δικό σου !

Ένα εξαιρετικό σεμινάριο για την νέα εποχή του Πελάτη, για την επιχειρηματική κοινότητα της Κρήτης, με σπουδαίους επιχειρηματίες και με έντονη την παρουσία των millennials.

Μοναδικός μας στόχος μας η εμπειρία του Πελάτη να είναι οδηγός για κάθε επιχείρηση στην Κρήτη.  Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία διοργάνωσης Food Three που μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε την αντίληψη της εξυπηρέτησης στο βίωμα της εμπειρίας.

Mε εξαιρετική επιτυχία και σ’ ένα κλίμα μοναδικής πρωτοτυπίας και καινοτομίας ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό σεμινάριο που “προσγειώθηκε” για πρώτη φορά στην Κρήτη 

Food for Thought…

  • ΗΓΕΙΣΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ Lead by example
  • ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ – Customer Experience

Οι επιχειρήσεις της  Κρήτης και τα στελέχη τους βρέθηκαν στο μικροσκόπιο…

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο Food for Though… που διοργανώθηκε από την FOOD THREE με εισηγήτρια την αναγνωρισμένη και βραβευμένη Χάτζη Σκευοφύλακα, Ιδρύτρια – Πρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο της εταιρείας Hatzi Filax, πραγματοποιήθηκε στις 6 Απριλίου στο ξενοδοχείο Atlantis με εξαιρετική επιτυχία. 

Μέσα σ΄ ένα κλίμα μοναδικής καινοτομίας, πρωτοτυπίας και ομαδικότητας, να ενσωματώνει τις τελευταίες τάσεις, οι συμμετέχοντες από διαφορετικές και αναγνωρισμένες επιχειρήσεις της Κρήτης πήραν μέρος σε μία πραγματικά βιωματική εμπειρία. 

Σε ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο που προσγειώθηκε για πρώτη φορά στην Κρήτη και που “τάραξε τα νερά”, προβάλλοντας και προωθώντας αρχές και αξίες που είναι απαραίτητο να πηγάζουν από μία επιχείρηση σε αυτή την νέα εποχή που τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα σε μία νέα πραγματικότητα. 

Άλλωστε η αυξημένη ανταγωνιστικότητα και η ανάγκη για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και υψηλότερη ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, διαμορφώνει πλέον τις σύγχρονες απαιτήσεις στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.

Για αυτό τον λόγο και το εκπαιδευτικό σεμινάριο Food for Though…ΗΓΕΙΣΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ – Lead by example, εστίασε και εμβάθυνε στα σύγχρονα μέσα, σε εμπεριστατωμένες πρακτικές και στρατηγικές για την ανάπτυξη καθώς και για την εξέλιξη της επιχείρησης μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη. 

Ξεκλείδωσε δεξιότητες, παρουσίασε νέες τάσεις ηγεσίας, βιωματικής εμπειρίας του πελάτη και προώθησε καινοτόμες προτάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό. Σε πρώτο πλάνο βρέθηκε το customer experience το οποίο εξέπληξε και κέρδισε όλες τις εντυπώσεις με την “δυναμικότητα καθώς και με την ατέρμονη βιωματικότητα και διαδραστικότητα του” να πηγάζει με αυθεντικότητα και εξελικτική πορεία από τις μεθόδους και πρακτικές του.

H εκρηκτική προσωπικότητα της αναγνωρισμένης εισηγήτριας και η πολυετής εμπειρία της στο τομέα της επιχειρηματικότητας, της συμβουλευτικής, των νέων τεχνολογιών και του management καθώς και του customer experience που αποτελεί τον πραγματικό “ηγέτη” όσον αφορά την στρατηγική εργαλειοθήκη μιας επιχείρησης, δημιούργησε μία εκπαιδευτική κοιτίδα που η διάδραση, η ανταλλαγή ιδεών και μέσων, ο διάλογος, η βιωματικότητα, η άμιλλα και η πραγματική συνεργασία βγήκαν μπροστά…360 μοίρες γύρω από τους συμμετέχοντες – επιχειρηματίες και στελέχη. 

Ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο το οποίο δημιούργησε απευθείας αυτό το νέο περιβάλλον που χρειάζεται η εκάστοτε επιχείρηση…Που ενδυνάμωσε, που κάλεσε σε ρόλους τους συμμετέχοντες, που τους δημιούργησε μία νέα κινητικότητα και φυσικά τους έδωσε…Τροφή για Σκέψη !

Ένα εξαιρετικό σεμινάριο για την νέα εποχή του Πελάτη, για την επιχειρηματική κοινότητα της Κρήτης, με σπουδαίους επιχειρηματίες και με έντονη την παρουσία των millennials.

Μοναδικός μας στόχος η εμπειρία του Πελάτη να είναι οδηγός για κάθε επιχείρηση στην Κρήτη.  Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία διοργάνωσης Food Three που μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε την αντίληψη της εξυπηρέτησης στο βίωμα της εμπειρίας.

To εκπαιδευτικό σεμινάριο διοργανώθηκε από την Food Three σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη Χάτζη Σκευοφύλακα, με στόχο να φέρει τις επιχειρήσεις ένα βήμα πιο μπροστά σε νέα εργαλεία και νέες μεθόδους ως προς την Ηγεσία και το Customer Experience 

Η FOOD THREE  “βγήκε στον αέρα”  του πιο σύγχρονου τοπίου…

Φαντάζεται…Σχεδιάζει και φυσικά Υλοποιεί. 

Η εταιρεία έχει στόχο να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη φιλοσοφία επιχειρησιακού κλίματος και σχεδίου δράσης του ανθρώπινου δυναμικού βασισμένο σε σωστές τεχνικές καθώς και σε επίκαιρα πρότυπα ποιοτικής εξυπηρέτησης. 

Να ανάγει όλο αυτό σε μία πραγματική εμπειρία και να μεταφέρει μία εργαλειοθήκη η οποία να επικεντρώνεται στον άνθρωπο, στον επισκέπτη. 

Η νέα σύγχρονη μεσαία επιχείρηση αποτελεί σημαντικό πυλώνα της οικονομίας της χώρας που παράγει ουσιαστικά ένα τεράστιο ποσοστό του ΑΕΠ. Αυτό σημαίνει ότι μόνο στάσιμη δεν θα πρέπει να είναι. Αντιθέτως έχει την υποχρέωση να δημιουργήσει ιδιαίτερες συνθήκες που θα εξυψώσει το “προιόν”,  μοναδική εξυπηρέτηση… που θα θέσει σε πρώτο πλάνο τον πελάτη και τα κατάλληλα και πιο σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία που θα εξελίσσουν την κάθε στιγμή του εξειδικευμένου προσωπικού τους.  

Η Food Three οραματίζεται ένα παρόν και ένα μέλλον που το “experience” θα είναι μία πραγματική δράση-αντίδραση με βασικά συστατικά στοιχεία την βιωματικότητα, την αυθεντικότητα και την κουλτούρα του εκάστοτε περιβάλλοντος και τόπου που θα κάθε φορά εκπροσωπείται. 

“Να εκπροσωπείς καθετί που κάνεις σαν να είναι…δικό σου !

“Η “ατζέντα” της Food Three δημιουργεί και προσφέρει…

Η εταιρεία ενορχηστρώθηκε υπό την συνθήκη της πολυετούς εμπειρίας στον επισιτιστικό κλάδο με συνεργάτες εξειδικευμένους στο management και τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού.Πολυπράγμονες και δημιουργικούς για το αντικείμενο και την εξέλιξη του. 

Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε όλους τους τομείς, η τεχνογνωσία, η στρατηγική εργαλειοθήκη , η υλοποίηση καθώς και η ανάπτυξη μίας στοχευμένης επιχειρηματικής κουλτούρας, αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στα οποία η Food Three εστιάζει και πραγματοποιεί. 

Στοχεύει στην εξέλιξη των σημαντικότερων μοντέλων μέτρησης της ποιότητας, στη συμβουλευτική και στις διοικητικές ικανότητες. Δημιουργεί το σύγχρονο έδαφος μέσα στο οποίο καρποφορούν αρχές και αξίες που θέτουν σε πρώτο πλάνο την αποτελεσματικότητα και την εύστοχη λειτουργικότητα της εξυπηρέτησης. Με την Εκπαίδευση να αποτελεί τον πυρήνα και το κύριο συστατικό στοιχείο μέσα από το οποίο η ιδέα γίνεται πράξη με τον πιο “επίκαιρο” τρόπο.

Δημιούργησε εσύ το νέο περιβάλλον που χρειάζεται η επιχείρηση σου…

Εστίασε στον πελάτη σαν να είσαι εσύ…

FOOD THREE & HATZI FILAX δίνουν ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλους τους χορηγούς του εκπαιδευτικού σεμιναρίου Food for Thought…Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example για την ουσιαστική συμμετοχή τους, για την εξαιρετική στήριξη και δράση τους, καθώς και για την πλήρη διαδραστικότητα και συνεργασία τους.

Είναι μοναδική συνθήκη να έχεις δίπλα σου συνοδοιπόρους που δεν σταματούν να εξελίσσονται, που αναζητούν και εξερευνούν νέες τάσεις

στην επιχειρηματικότητα, που εστιάζουν όσο τίποτε άλλο στην εμπειρία

του πελάτη καθώς και στο τελικό βιωματικό αποτέλεσμα.

Την μοναδικότητα άλλωστε και σπουδαιότητα μιας συνθήκης…τελικά

την κάνουν οι Άνθρωποι για αυτό επενδύουμε σε αυτούς και τους

θέτουμε σε πρώτο πλάνο και σε πρώτη “γραμμή”…

Επιχειρηματικότητα

Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται  ότι η  σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.

1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.

2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.

3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου

4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.

5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας  φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η  «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.

7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.

8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος

σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.

9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα  και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.

10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

της Μαριάννας Τσουλιά.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ανάπτυξη για λίγους ή για όλους;

Aνάπτυξη – Ανάπτυξη, είσαι εδώ?

Θυμόσαστε το παιδικό παιγνίδι μας «Λύκε –Λύκε, είσαι δώ ?» όπου ο Λύκος αναβάλλοντας την εμφάνισή του συνεχώς. για να κερδίσει την εμπιστοσύνη μας, έβαζε λίγα- λίγα τα ρούχα του ώστε να μας εξαντλήσει και να μας τρομάξει στο τέλος: «παίρνω το μπαστούνι μου και σας κυνηγώ!….» και όποιον έπιανε το έτρωγε ή τον φυλάκιζε μέχρι να νικήσει? Κάπως έτσι μας παρουσιάζεται και η «Ανάπτυξη» το τελευταίο διάστημα από όλους του ειδήμονες πολιτικούς ή επαΐοντες ακαδημαϊκούς ή  τους εκλεγμένους ηγήτορες φορέων ή  think tanks , ή ότι  τέλος πάντων εκπροσωπεί την σοφία και τη γνώση των ημερών μας.  «Κάτ»ι που κάποια φοβερή στιγμή θα βγει με την μαγκούρα του και θα μας κυνηγήσει. Και εμείς ξαφνιασμένοι δεν θα ξέρουμε γιατί μας κυνηγά …

Τέλος πάντων, καλά τα λόγια καλές οι απόψεις, καλή η ποικιλία των απόψεων , καλή- για ακόμη μία φορά- η θεωρία . Όμως πόσο έχουν όλοι αυτοί  οι θεματοφύλακες της οικονομικής θεωρίας αντιληφθεί ότι οι μικροί επιχειρηματίες, οι μικρές ατομικές επιχειρήσεις, οι «μη δημόσιοι υπάλληλο»ι της χώρας μας, που πάντα στηρίζουν την αγορά και την οικονομία , έχουν μείνει μόνοι τους και τραγικά αβοήθητοι , σε ένα μοναχικό διάλογο με τον εαυτό τους, με την αβέβαιη σκέψη κολλημένη πρωί- βράδυ στο μυαλό, σε απίστευτες εσωτερικές διαδρομές , που συναντούν ανακούφιση μόνο σε διαισθητικές ή αστρολογικές προβλέψεις? Καθώς κανείς στην ουσία δεν κατανοεί γιατί έχουμε έρθει σε αυτήν την θέση , τι σημαίνει αυτό που συμβαίνει στην πατρίδα μας  και πως θα το παλέψουμε.

Δεν κατανοεί γιατί δεν συμμετείχε στο παιγνίδι πονηρών πολιτικών που  έκαναν καριέρα το λειτούργημά τους , των σοφών ακαδημαϊκών που ήταν ανέκαθεν καλοί μαθητές και ξέρουν απέξω όλες τις σοφίες του κόσμου, και δεν συμμετέχουν στην ελίτ των επιτηδείων που ξέρουν να βγάζουν χρήμα με τρόπο και όχι με κόπο.

Για αυτό, φίλοι μικρο- επιχειρηματίες, ας σταματήσουμε το παιγνίδι και ας σοβαρευτούμε ζητώντας ότι χρειαζόμαστε να μας δοθεί, για να στηρίξουμε μόνοι μας την Ανάπτυξη , έτσι όπως εμείς οι Έλληνες με το εμπορικό μας δαιμόνιο μάθαμε τόσα χρόνια να κάνουμε , σ΄ολες τις δύσκολες εποχές και όπου γης και πατρίς, με την αντοχή των γονιδίων των πατεράδων και των παππούδων μας

  1. Show us the money!  Tόσο η Κυβέρνηση όσο και οι Τράπεζες πρέπει να ξεκαθαρίσουν πόσο χρήμα υπάρχει για ανάπτυξη, Δεν μας απασχολεί αν είναι πολύ ή λίγο , πρέπει πλέον να αποκαλυφθεί ώστε να ξέρει η αγορά τι της γίνεται.   5-10 ή 1000 , θα πρέπει να γίνει πλέον γνωστό τι πόροι υπάρχουν. Γιατί χρήμα , υπάρχει και πάντα θα υπάρχει , πόσο είναι το διαθέσιμο για την κίνηση της αγοράς δεν είναι γνωστό, και αυτό δημιουργεί φοβία και ανασφάλεια, έλλειψη εμπιστοσύνης και μειωμένη επιθυμία για κατανάλωση. Χωρίς τη δημιουργία της ζήτησης  πώς να ξεκαθαρίσει την αξία της η προσφορά και το αντίστροφο?
  2. Συμβουλεύστε μας! Θα πρέπει η Κυβέρνηση να προσφέρει  επιχειρηματική συμβουλευτική και υποστήριξη πλέον , δωρεάν  ώστε να βρούμε και πάλι την χαμένη μας πίστη. Όλοι αυτοί οι σοφοί που περνοδιαβαίνουν στα κανάλια , ας προσφέρουν τα φώτα του στους επιχειρηματίες , με σεμινάρια, συγκεντρώσεις και υποστήριξη χωρίς να χρεώνουν την σοφία τους. Ας τους επιτάξει το κράτος( ούτως ή άλλως είναι δημόσιοι υπάλληλοι) να κάνουν τον εταιρικό σύμβουλο και καθοδηγητή , στην πράξη , στο μαγαζί , το εργαστήριο ,  το μικρό εργοστάστιο μας.  Για αυτό είναι η γνώση, για να είναι χρήσιμη και εφικτή και όχι εικονική πραγματικότητα , στα παράθυρα των τηλεοράσεών μας.
  3. Δημιουργείστε την λίστα των πιθανών «αγοραστών» της παραγωγής της χώρας μας. Διαμορφώνοντας ένα τοπίο αγαθών και υπηρεσιών και πιθανών αγοραστών και επιβραβεύοντας τις εξαγωγές , οι επιχειρηματίες θα σκεφθούν και θα στραφούν σε νέες αγορές , με ευρηματικότητα και δυναμική. Υπάρχουν και άλλες ανάγκες στους λαούς της γης που μπορεί η ελληνική αγορά να ικανοποιήσει. Είμαστε μέρος του πλανήτη και εμείς.
  4. Ας εντυπωσιαστούμε και ας εντυπωσιάσουμε  με επιτεύγματα!  Η Ελλάδα ήξερε πάντα να κάνει εντύπωση. Δεν μπορεί, συνεχίζουν να γεννώνται Έλληνες ήρωες που κάνουν τον κόσμο να θαυμάζει.  Ας τους αναδείξουμε , ας τους φανερώσουμε . Και όταν ο κόσμος σε θαυμάζει είναι καλός καιρός να ζητήσεις τα λεφτά του . Υπηρεσίες – Υπηρεσίες και πάλι υπηρεσίες , ας κάνουμε την Ελλάδα μας το τόπο των εξαιρετικών υπηρεσιών: υγεία-παιδεία- τουρισμός – νέος πολιτισμός (μουσική-θέατρο-τέχνες). Είναι δυνατόν να χάθηκαν πια οι Επιστήμονες , οι Μουσικοί , οι Καλλιτέχνες που γεννούσε τούτη η χώρα όλο τον προηγούμενο αιώνα?
  5. Σταματήστε να χάνετε τα χρήματά μας. Ακούτε, σταματήστε να τα χάνετε ,γιατί θα τα ζητήσουμε πίσω.  Είμαστε εμείς οι μικροί επιχειρηματίες και εργαζόμενοι. Νοιώθουμε ότι χάνουμε τα λεφτά μας όταν πληρώνουμε τους φόρους και τις εισφορές μας, όταν σας εμπιστευόμαστε να κάνετε κουμάντο τους κόπους και τους μόχθους μας και δεν τα  καταφέρνετε ότι πολιτικό χρώμα και να βάφετε τις φανέλες σας. Ακούστε μία ιδέα , δώστε μας πίσω ένα μέρος όσων σας εμπιστευτήκαμε, δίνοντας πίσω στους φορολογούμενους   ακίνητα που μένουν ανεκμετάλλευτα, προϊόντα που σαπίζουν σε αποθήκες, γη και θάλασσα και αέρα που δεν αξιοποιείται Και τότε θα γίνει μια νέα ζύμη . Και θα επιστρέψουμε τόσο γρήγορα στην αγορά που θα κάνουμε το κεφάλι σας να γυρίζει.

Ανάπτυξη – Ανάπτυξη είσαι εδώ?


της Μαριάννας Τσουλιά

Continue Reading

Προγράμματα

Η Hatzi Filax Group υλοποίησε εξειδικευμένη εκπαίδευση για τη ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διήμερη εκπαιδευτική δράση που διοργάνωσε η Hatzi Filax Group, στις εγκαταστάσεις της ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης. Η εκπαίδευση σχεδιάστηκε ειδικά για τις ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση των δεξιοτήτων και της επαγγελματικής αποτελεσματικότητας των εργαζομένων της.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε:

  • Διαχείριση Χρόνου (Time Management): Εκπαιδευτικά εργαστήρια για δύο δυναμικές ομάδες εργαζομένων, εστιασμένα στην αποτελεσματική οργάνωση και αξιοποίηση του χρόνου.
  • Βασικές Αρχές Management & Ηγεσίας (Leadership Skills): Εκπαίδευση που επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων διοίκησης, επικοινωνίας και ηγεσίας, με σύγχρονες μεθοδολογίες και πρακτική εφαρμογή.

Συνολικά, 60 εργαζόμενοι συμμετείχαν ενεργά σε τρεις εκπαιδευτικές ομάδες και παρακολούθησαν 16 ώρες εντατικής και διαδραστικής εκπαίδευσης. Το περιεχόμενο ήταν βιωματικό, με στοχευμένες ασκήσεις και ενεργή συμμετοχή, ενισχύοντας τη μάθηση και την εσωτερική παρακίνηση των συμμετεχόντων.

Την εκπαίδευση υλοποίησαν οι εισηγήτριες της Hatzi Filax Group, Σοφία Σκευοφύλακα και Χατζή Σκευοφύλακα, φέρνοντας την πολυετή εμπειρία τους στην επαγγελματική κατάρτιση μέσα από μια μοναδική εμπειρία μάθησης και συνεργασίας.

Η Χατζή Σκευοφύλακα, CEO της Hatzi Filax Group, δήλωσε σχετικά:
«Είναι πραγματικά υπέροχο να βλέπουμε τόσο δυναμικές επιχειρήσεις να επενδύουν ουσιαστικά στους ανθρώπους τους. Η ΜΕΒΓΑΛ δεν επενδύει απλώς σε εκπαίδευση – επενδύει σε κουλτούρα ανάπτυξης. Ήταν τιμή μας να συνεργαστούμε με τόσο εξαιρετικές ομάδες, γεμάτες ενέργεια, διάθεση και προοπτική.»

Η Σοφία Παλαμίδου, HR Manager της ΜΕΒΓΑΛ, πρόσθεσε:
«Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν  τα  εκπαιδευτικά σεμινάρια που σχεδίασε η Hatzi Filax  Group ειδικά για στελέχη μας προσφέροντας τους  πρακτικά εργαλεία και χρήσιμες τεχνικές για την καλύτερη οργάνωση της καθημερινότητάς τους και την ανάπτυξη των ηγετικών τους δεξιοτήτων.

Μέσα από διαδραστικές  ασκήσεις και παραδείγματα οι συμμετέχοντες έμαθαν πώς να θέτουν προτεραιότητες και εξοικειώθηκαν με σύγχρονες προσεγγίσεις στην ηγεσία.

Η εκπαίδευση αυτή αποτέλεσε μια σημαντική επένδυση για την ενίσχυση  της αποδοτικότητας των στελεχών μας και ευχαριστούμε θερμά για ακόμη μία φορά την  Hatzi Filax Group για την εξαιρετική συνεργασία.»

Η Hatzi Filax Group, με αποδεδειγμένη τεχνογνωσία στον τομέα της εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, παραμένει στρατηγικός συνεργάτης επιχειρήσεων που επιλέγουν να αναπτύσσονται μέσα από τη δύναμη των ανθρώπων τους.

Continue Reading

Trending