Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Να αντιπροσωπεύεις καθετί που κάνεις σαν να είναι δικό σου…

Η συνεχής εκπαίδευση και η εξέλιξη αποτελούν δύο αναπόσπαστα στοιχεία που αντιπροσωπεύουν στο μέγιστο την Food Three. Με ομαδικότητα, σύμπραξη, αφοσίωση και διαδραστικότητα το επιχειρηματικό γίγνεσθαι οδεύει στο να κατακτήσει ένα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ εργαλείο…που είναι η βιωματική εμπειρία.

Σε μία νέα εποχή που όλα αλλάζουν, το εκπαιδευτικό σεμινάριο που οργανώσαμε σε συνεργασία με την Hatzi Filax ,έθεσε σε πρώτο πλάνο την εξατομικευμένη προσέγγιση, την σύγχρονη και ρηξικέλευθη οπτική καθώς και το customer experience, συστατικά στοιχεία που πήραν σάρκα και οστά μέσα από το Food for Thought

Mε όραμα και απόλυτο σεβασμό στον Άνθρωπο και στην επιχειρηματική κοινότητα,​ συνεχίζουμε να μοιραζόμαστε καινοτόμες συνθήκες μέσα από τις οποίες όλοι μαζί γινόμαστε συνοδοιπόροι σε ένα νέο περιβάλλον που περιμένει τελικά την δική μας εμπειρία…

Να εκπροσωπείς καθετί που κάνεις σαν να είναι…δικό σου !

Ένα εξαιρετικό σεμινάριο για την νέα εποχή του Πελάτη, για την επιχειρηματική κοινότητα της Κρήτης, με σπουδαίους επιχειρηματίες και με έντονη την παρουσία των millennials.

Μοναδικός μας στόχος μας η εμπειρία του Πελάτη να είναι οδηγός για κάθε επιχείρηση στην Κρήτη.  Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία διοργάνωσης Food Three που μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε την αντίληψη της εξυπηρέτησης στο βίωμα της εμπειρίας.

Mε εξαιρετική επιτυχία και σ’ ένα κλίμα μοναδικής πρωτοτυπίας και καινοτομίας ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό σεμινάριο που “προσγειώθηκε” για πρώτη φορά στην Κρήτη 

Food for Thought…

  • ΗΓΕΙΣΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ Lead by example
  • ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ – Customer Experience

Οι επιχειρήσεις της  Κρήτης και τα στελέχη τους βρέθηκαν στο μικροσκόπιο…

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο Food for Though… που διοργανώθηκε από την FOOD THREE με εισηγήτρια την αναγνωρισμένη και βραβευμένη Χάτζη Σκευοφύλακα, Ιδρύτρια – Πρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο της εταιρείας Hatzi Filax, πραγματοποιήθηκε στις 6 Απριλίου στο ξενοδοχείο Atlantis με εξαιρετική επιτυχία. 

Μέσα σ΄ ένα κλίμα μοναδικής καινοτομίας, πρωτοτυπίας και ομαδικότητας, να ενσωματώνει τις τελευταίες τάσεις, οι συμμετέχοντες από διαφορετικές και αναγνωρισμένες επιχειρήσεις της Κρήτης πήραν μέρος σε μία πραγματικά βιωματική εμπειρία. 

Σε ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο που προσγειώθηκε για πρώτη φορά στην Κρήτη και που “τάραξε τα νερά”, προβάλλοντας και προωθώντας αρχές και αξίες που είναι απαραίτητο να πηγάζουν από μία επιχείρηση σε αυτή την νέα εποχή που τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα σε μία νέα πραγματικότητα. 

Άλλωστε η αυξημένη ανταγωνιστικότητα και η ανάγκη για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και υψηλότερη ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, διαμορφώνει πλέον τις σύγχρονες απαιτήσεις στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.

Για αυτό τον λόγο και το εκπαιδευτικό σεμινάριο Food for Though…ΗΓΕΙΣΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ – Lead by example, εστίασε και εμβάθυνε στα σύγχρονα μέσα, σε εμπεριστατωμένες πρακτικές και στρατηγικές για την ανάπτυξη καθώς και για την εξέλιξη της επιχείρησης μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη. 

Ξεκλείδωσε δεξιότητες, παρουσίασε νέες τάσεις ηγεσίας, βιωματικής εμπειρίας του πελάτη και προώθησε καινοτόμες προτάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό. Σε πρώτο πλάνο βρέθηκε το customer experience το οποίο εξέπληξε και κέρδισε όλες τις εντυπώσεις με την “δυναμικότητα καθώς και με την ατέρμονη βιωματικότητα και διαδραστικότητα του” να πηγάζει με αυθεντικότητα και εξελικτική πορεία από τις μεθόδους και πρακτικές του.

H εκρηκτική προσωπικότητα της αναγνωρισμένης εισηγήτριας και η πολυετής εμπειρία της στο τομέα της επιχειρηματικότητας, της συμβουλευτικής, των νέων τεχνολογιών και του management καθώς και του customer experience που αποτελεί τον πραγματικό “ηγέτη” όσον αφορά την στρατηγική εργαλειοθήκη μιας επιχείρησης, δημιούργησε μία εκπαιδευτική κοιτίδα που η διάδραση, η ανταλλαγή ιδεών και μέσων, ο διάλογος, η βιωματικότητα, η άμιλλα και η πραγματική συνεργασία βγήκαν μπροστά…360 μοίρες γύρω από τους συμμετέχοντες – επιχειρηματίες και στελέχη. 

Ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο το οποίο δημιούργησε απευθείας αυτό το νέο περιβάλλον που χρειάζεται η εκάστοτε επιχείρηση…Που ενδυνάμωσε, που κάλεσε σε ρόλους τους συμμετέχοντες, που τους δημιούργησε μία νέα κινητικότητα και φυσικά τους έδωσε…Τροφή για Σκέψη !

Ένα εξαιρετικό σεμινάριο για την νέα εποχή του Πελάτη, για την επιχειρηματική κοινότητα της Κρήτης, με σπουδαίους επιχειρηματίες και με έντονη την παρουσία των millennials.

Μοναδικός μας στόχος η εμπειρία του Πελάτη να είναι οδηγός για κάθε επιχείρηση στην Κρήτη.  Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία διοργάνωσης Food Three που μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε την αντίληψη της εξυπηρέτησης στο βίωμα της εμπειρίας.

To εκπαιδευτικό σεμινάριο διοργανώθηκε από την Food Three σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη Χάτζη Σκευοφύλακα, με στόχο να φέρει τις επιχειρήσεις ένα βήμα πιο μπροστά σε νέα εργαλεία και νέες μεθόδους ως προς την Ηγεσία και το Customer Experience 

Η FOOD THREE  “βγήκε στον αέρα”  του πιο σύγχρονου τοπίου…

Φαντάζεται…Σχεδιάζει και φυσικά Υλοποιεί. 

Η εταιρεία έχει στόχο να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη φιλοσοφία επιχειρησιακού κλίματος και σχεδίου δράσης του ανθρώπινου δυναμικού βασισμένο σε σωστές τεχνικές καθώς και σε επίκαιρα πρότυπα ποιοτικής εξυπηρέτησης. 

Να ανάγει όλο αυτό σε μία πραγματική εμπειρία και να μεταφέρει μία εργαλειοθήκη η οποία να επικεντρώνεται στον άνθρωπο, στον επισκέπτη. 

Η νέα σύγχρονη μεσαία επιχείρηση αποτελεί σημαντικό πυλώνα της οικονομίας της χώρας που παράγει ουσιαστικά ένα τεράστιο ποσοστό του ΑΕΠ. Αυτό σημαίνει ότι μόνο στάσιμη δεν θα πρέπει να είναι. Αντιθέτως έχει την υποχρέωση να δημιουργήσει ιδιαίτερες συνθήκες που θα εξυψώσει το “προιόν”,  μοναδική εξυπηρέτηση… που θα θέσει σε πρώτο πλάνο τον πελάτη και τα κατάλληλα και πιο σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία που θα εξελίσσουν την κάθε στιγμή του εξειδικευμένου προσωπικού τους.  

Η Food Three οραματίζεται ένα παρόν και ένα μέλλον που το “experience” θα είναι μία πραγματική δράση-αντίδραση με βασικά συστατικά στοιχεία την βιωματικότητα, την αυθεντικότητα και την κουλτούρα του εκάστοτε περιβάλλοντος και τόπου που θα κάθε φορά εκπροσωπείται. 

“Να εκπροσωπείς καθετί που κάνεις σαν να είναι…δικό σου !

“Η “ατζέντα” της Food Three δημιουργεί και προσφέρει…

Η εταιρεία ενορχηστρώθηκε υπό την συνθήκη της πολυετούς εμπειρίας στον επισιτιστικό κλάδο με συνεργάτες εξειδικευμένους στο management και τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού.Πολυπράγμονες και δημιουργικούς για το αντικείμενο και την εξέλιξη του. 

Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε όλους τους τομείς, η τεχνογνωσία, η στρατηγική εργαλειοθήκη , η υλοποίηση καθώς και η ανάπτυξη μίας στοχευμένης επιχειρηματικής κουλτούρας, αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στα οποία η Food Three εστιάζει και πραγματοποιεί. 

Στοχεύει στην εξέλιξη των σημαντικότερων μοντέλων μέτρησης της ποιότητας, στη συμβουλευτική και στις διοικητικές ικανότητες. Δημιουργεί το σύγχρονο έδαφος μέσα στο οποίο καρποφορούν αρχές και αξίες που θέτουν σε πρώτο πλάνο την αποτελεσματικότητα και την εύστοχη λειτουργικότητα της εξυπηρέτησης. Με την Εκπαίδευση να αποτελεί τον πυρήνα και το κύριο συστατικό στοιχείο μέσα από το οποίο η ιδέα γίνεται πράξη με τον πιο “επίκαιρο” τρόπο.

Δημιούργησε εσύ το νέο περιβάλλον που χρειάζεται η επιχείρηση σου…

Εστίασε στον πελάτη σαν να είσαι εσύ…

FOOD THREE & HATZI FILAX δίνουν ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλους τους χορηγούς του εκπαιδευτικού σεμιναρίου Food for Thought…Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example για την ουσιαστική συμμετοχή τους, για την εξαιρετική στήριξη και δράση τους, καθώς και για την πλήρη διαδραστικότητα και συνεργασία τους.

Είναι μοναδική συνθήκη να έχεις δίπλα σου συνοδοιπόρους που δεν σταματούν να εξελίσσονται, που αναζητούν και εξερευνούν νέες τάσεις

στην επιχειρηματικότητα, που εστιάζουν όσο τίποτε άλλο στην εμπειρία

του πελάτη καθώς και στο τελικό βιωματικό αποτέλεσμα.

Την μοναδικότητα άλλωστε και σπουδαιότητα μιας συνθήκης…τελικά

την κάνουν οι Άνθρωποι για αυτό επενδύουμε σε αυτούς και τους

θέτουμε σε πρώτο πλάνο και σε πρώτη “γραμμή”…

Προγράμματα

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!

Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη

Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!

Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης: 

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.

Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.

Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative. 

Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.

Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

BUSINESS COMMUNICATION

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.

Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.

Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις  και τεχνικές.

Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.

  • Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.

  • Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.

  • Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.

  • Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης  σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.

  • Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.

Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!

Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται  ότι η  σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.

1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.

2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.

3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου

4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.

5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας  φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η  «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.

7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.

8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος

σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.

9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα  και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.

10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

της Μαριάννας Τσουλιά.

Continue Reading

Trending