Επιχειρηματικότητα
Online ημερίδα «Έλλειψη ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία: Παρουσίαση και συζήτηση αποτελεσμάτων έρευνας»
Ευκαιρία για την καταγραφή και τη βελτίωση των συνθηκών που επικρατούν στον αγροτικό τομέα
H ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης στον ελληνικό αγροτικό τομέα και η διερεύνηση των αιτιών της έλλειψης ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία ήταν οι στόχοι που επιτεύχθηκαν στο πλαίσιο της online ημερίδας με θέμα «Έλλειψη ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία: Παρουσίαση και συζήτηση αποτελεσμάτων έρευνας».
Η διαδικτυακή ημερίδα πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 25 Απριλίου με live μετάδοση στο Facebook του skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα και στο διαδικτυακό κανάλι STENT.
Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας, που διεξήχθη από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή και το Perrotis College, πραγματοποιήθηκε από τον κύριο Αθανάσιο Φαλάρα, Υποψήφιο Διδάκτορα στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Adjunct Lecturer στο Perrotis College.
Σύμφωνα με την έρευνα, παράγοντες που ενισχύουν την έλλειψη ενδιαφέροντος είναι, μεταξύ άλλων, η δυσκολία της εργασίας, οι ασταθείς καιρικές συνθήκες, ο μεγάλος φόρτος εργασίας, οι μέτριες συνθήκες εργασίας, η επαγγελματική αβεβαιότητα, η μέτρια προοπτική εξέλιξης και το μικρό ενδιαφέρον της πολιτείας να ενισχύσει τους αγρότες. Από την έρευνα προκύπτει μάλιστα πως οι αγρότες είναι «μέτρια ικανοποιημένοι» από την εργασία τους.
Στο πάνελ της συζήτησης συμμετείχαν εκπρόσωποι θεσμικών φορέων στον αγροτικό τομέα, οι οποίοι σχολίασαν τα αποτελέσματα της έρευνας αλλά και τοποθετήθηκαν σχετικά με το την έλλειψη ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία. Πιο συγκεκριμένα, οι ομιλητές που τίμησαν με την παρουσία τους την ημερίδα ήταν ο κύριος Αθανάσιος Κελμάγερ, Πρόεδρος Αγροτικού Ανθοκομικού Συνεταιρισμού Αθηνών, ο κύριος Χρήστος Γιαννακάκης, Αντιπρόεδρος Εθνικής Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών, ο κύριος Χρήστος Τσοπάνος, Αντιπρόεδρος Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας, και η κυρία Μάγδα Κοντογιάννη, Γραμματέας Κτηνοτροφικού Συλλόγου Περιφέρειας Αττικής «Άγιος Γεώργιος».
Συνοπτικά, ο κύριος Χρήστος Γιαννακάκης, Αντιπρόεδρος Εθνικής Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών, τόνισε πως η ενασχόληση με τον αγροτικό τομέα είναι μια δύσκολη και κουραστική δουλειά και εξέφρασε την ανάγκη να αναπτυχθεί ο μηχανολογικός εξοπλισμός των αγροτών ώστε να μειωθούν οι ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό. Σε άλλο σημείο, εξέφρασε την άποψη πως αρκετοί Έλληνες δεν εργάζονται στον συγκεκριμένο τομέα για να μη χάσουν το επίδομα αλληλεγγύης και επεσήμανε πως χρειάζεται καλή οργάνωση ώστε τα κενά στο εργατικό δυναμικό να τα καλύψουν μετανάστες, όπου χρειάζεται. Ο Αντιπρόεδρος Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας, ο κύριος Χρήστος Τσοπάνος επεσήμανε, μεταξύ άλλων, πως οι μισθοί στην Αγγλία είναι πολύ μεγαλύτεροι και πως οι μετανάστες, μόλις γίνουν νόμιμοι στην Ελλάδα, φεύγουν για εκεί. Επίσης, υποστήριξε πως, ακόμα και αν οι αγρότες προμηθευθούν και άλλα μηχανήματα, πάντα θα υπάρχει ανάγκη για εργατικά χέρια. Ο κύριος Αθανάσιος Κελμάγερ, Πρόεδρος Αγροτικού Ανθοκομικού Συνεταιρισμού Αθηνών, αφού υποστήριξε πως ουσιαστικά δεν υπάρχει ανεργία στην Ελλάδα, τόνισε πως ο αγροτικός τομέας αυτή τη στιγμή έχει ανάγκη από εργατικά χέρια. Ακόμη, σημείωσε πως πριν από 15 χρόνια απασχολούνταν πολλοί Ινδοί εργάτες, ενώ τώρα έχουν απομείνει στον τομέα εργάτες από το Πακιστάν και τα Βαλκάνια. Η συζήτηση ολοκληρώθηκε με την τοποθέτηση της κυρίας Μάγδας Κοντογιάννη, η οποία τόνισε τα προβλήματα που έχουν οι Έλληνες επιχειρηματίες αγρότες όταν προσλαμβάνουν αλλοδαπούς εργάτες. Όπως υποστήριξε, είναι δύσκολο να εκπαιδευτούν, ενώ υπάρχουν και άλλα προβλήματα, όπως η γλώσσα και η θρησκεία, ενώ σημείωσε πως τα περιθώρια κέρδους είναι μικρά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ενδιαφέρον του κοινού που παρακολούθησε την ημερίδα και η δυνατότητα ελεύθερης έκφρασης όλων των απόψεων προκάλεσαν αρκετά σχόλια και προτάσεις για εξομάλυνση των συνθηκών ενασχόλησης με την ελληνική γεωργία.
Την online ημερίδας «Έλλειψη ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία: Παρουσίαση και συζήτηση αποτελεσμάτων έρευνας» συντόνισε ο κύριος Δημήτριος Μιχαηλίδης, Δημοσιογράφος Αγρονέα.
Η συγκεκριμένη ημερίδα αποτελεί μια ευκαιρία για την καταγραφή των δύσκολων συνθηκών που επικρατούν στον αγροτικό τομέα, προσπαθώντας με επίσημα στοιχεία να αναδείξει τα προβλήματα που υποβόσκουν, επισημαίνοντας τα αναγκαία επόμενα βήματα για τη βελτίωση της κατάστασης.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τη Facebook σελίδα του skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα και να παρακολουθήσετε την ημερίδα πατώντας εδώ.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:
Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 210 9730280 (εσωτ. 219), [email protected]
Προγράμματα
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!
Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.
Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.
Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα
Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού
-
ΕκδηλώσειςΣυνέδριο: Οικολογική Κρίση & Οικονομικές Επιπτώσεις
-
ΔιακόσμησηΠώς να κάνετε mix & match με διάφορα στυλ διακόσμησης ανανεώνοντας τον χώρο

