Επιχειρηματικότητα
WoT Hackathon & Career Fair: ένα διήμερο για changemakers!
Στις 17 & 18 Φεβρουαρίου 2023, το Women On Top διοργανώνει ένα μοναδικό διήμερο για την ισότητα και τη συμπερίληψη στην εργασία: δύο πρωτοβουλίες για changemakers που θα μπουν ή/και θα εξελιχθούν στην αγορά εργασίας, κάνοντάς την καλύτερη για όλες και όλους.
WoT Hackathon | Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου, 09:00-18:15
@ The Ellinikon Experience Centre
Με γνώμονα την ενδυνάμωση των γυναικών και την καλλιέργεια μιας πιο ισότιμης και συμπεριληπτικής κουλτούρας στην εργασία, φέτος η Ετήσια Ημερίδα του Women On Top για την Ισότητα στις Επιχειρήσεις θα έχει χαρακτήρα Hackathon και θα υποδεχτεί πραγματικά D&I challenges που θα θέσουν κορυφαίες εταιρείες-υποστηρικτές μας. Πάνω σε αυτά, τα άτομα και οι ομάδες που θα συμμετάσχουν στο hackathon, από διαφορετικούς κλάδους και πεδία, θα συνεργαστούν για να αναπτύξουν μαζί βιώσιμες ιδέες και εργαλεία που θα δώσουν λύση σε πραγματικές προκλήσεις, κάνοντας το χώρο των επιχειρήσεων ένα πιο ισότιμο εργασιακό περιβάλλον. Στο τέλος, η κριτική επιτροπή θα επιλέξει τις νικήτριες ομάδες που θα κερδίσουν σχετικά έπαθλα και ίσως έχουν την ευκαιρία να δουν την καινοτόμα λύση τους να γίνεται πράξη!
Για να πάρεις μέρος στο Hackathon, δεν χρειάζεται να έχεις καμία προηγούμενη εμπειρία. Είτε έχεις κάποια συγκεκριμένη ιδέα να υποβάλεις είτε θες να ενταχθείς σε κάποια από τις ομάδες που θα εργαστούν πάνω σε συγκεκριμένα challenges, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να δηλώσεις συμμετοχή.
Πρόγραμμα WoT Hackathon – Παρασκευή 17/2/202309.00-09.30 | Εγγραφές & καφές
09.30-10.00 | Καλωσόρισμα & ροή ημέρας
10.00-10.30 | Εισαγωγή Hackathon Coach
10.30-11.00 | Παρουσίαση D&I challenges
11.00-11.30 | Διαμόρφωση & γνωριμία ομάδων
11.30-11.45 | Coffee break
11.45-14.00 | Εργασία σε ομάδες
14.00-15.00 | Lunch break
15.00-17.00 | Εργασία σε ομάδες
17.00-18.00 | Παρουσίαση στην κριτική επιτροπή & βράβευση
18.00-18.15 | Κλείσιμο
* Οι συμμετέχουσες/οντες θα πρέπει να βρίσκονται εκεί σε όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης.
WoT Career Fair | Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου, 9:00-18:00
@ The Ellinikon Experience Centre
Στο 1ο WoT Career Fair θα έχεις την ευκαιρία να έρθεις σε επαφή με εταιρείες και οργανισμούς που επενδύουν ουσιαστικά στην ανάπτυξη και προώθηση του γυναικείου δυναμικού, να λάβεις καθοδήγηση για την αναζήτηση εργασίας από τις career coaches και τις μέντορές του Women On Top, και να γνωρίσεις την ομάδα μας -μαζί με μία δυναμική κοινότητα γυναικών που θέλουν να κάνουν τη δουλειά ένα από τα καλύτερα κομμάτια της ζωής τους.
Είτε αναζητάς την πρώτη σου δουλειά, είτε θέλεις να ανελιχθείς στον τομέα σου, είτε ξαναμπαίνεις μετά από καιρό στην αγορά εργασίας, το WoT Career Fair θα σε προετοιμάσει για όλα τα βήματα της εύρεσης εργασίας και θα σου δώσει την ευκαιρία να ακούσεις στοιχεία, απόψεις και συμβουλές σε θεματικά πάνελ για την ισορροπία επαγγελματικής/ιδιωτικής ζωής, την ισότητα στην αγορά εργασίας και το μισθολογικό χάσμα. Στελέχη Ανθρώπινου Δυναμικού θα είναι εκεί για να απαντήσουν στις πιο δύσκολες ερωτήσεις σου, ενώ θα σου δοθεί η δυνατότητα να προσεγγίσεις τις εταιρείες που σε ενδιαφέρουν και να τις γνωρίσεις από κοντά, στις σύντομες συνεντεύξεις που θα πραγματοποιηθούν στο τέλος της ημέρας.
Πρόγραμμα WoT Career Fair – Σάββατο 18/2/2023
09.00-09.30 | Εγγραφές και καλωσόρισμα
09.30-09.45 | Άνοιγμα εκδήλωσης
09.45-11.45 | Career clinics
– Mock interviews: Κάνε μία σύντομη προσομόιωση συνέντευξης με επαγγελματία του Ανθρώπινου Δυναμικού, εξασκήσου στις δύσκολες ερωτήσεις και πήγαινε με αυτοπεποίηθηση σε οποιαδήποτε συνέντευξη! (χρόνος: 15′)
– CV audit: Συμβουλέψου τις ειδικούς για το τι πρέπει (και τι δεν πρέπει) να βάλεις στο βιογραφικό σου για να κερδίσεις κάθε recruiter! (χρόνος: 15′)
– Career coaching: Αν δεν είσαι σίγουρη για το επόμενο επαγγελματικό σου βήμα και χρειάζεσαι υποστήριξη για να ξεκαθαρίσεις το τοπίο της καριέρας σου, οι coaches του δικτύου μας θα προσπαθήσουν μέσα σε λίγα λεπτά να σου δώσουν εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να εντοπίσεις τους στόχους σου. (χρόνος: 15′)
– Snap your (professional) headshot: Βγάλε τη φωτογραφία που θα έχεις στη διάθεσή σου για κάθε επαγγελματική χρήση.
– Talk to a mentor: Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, έμπειρες γυναίκες στελέχη από το χώρο των επιχειρήσεων θα είναι διαθέσιμες να απαντήσουν σε όσα θα ήθελες να μάθεις για το πώς είναι να εργάζεσαι στο δικό τους αντικείμενο, και να μοιραστούν μαζί σου τις συμβουλές που έχουν αποκομίσει από τη δική τους πορεία. Μην χάσεις την ευκαιρία να τις γνωρίσεις!
11.45-12.30 | Networking break
12.30-14.45 | Συζητήσεις σε πάνελ
– Συμφιλίωση επαγγελματικής/ιδιωτικής ζωής
– Ισότητα και συμπερίληψη στην εργασία
– Τι συμβαίνει με το χάσμα στις αμοιβές;
– Το HR απαντά
14.45-15.00 | Διάλειμμα για φαγητό και δικτύωση
15.00-18.00 | Συνεντεύξεις με εταιρείες
Ήρθε λοιπόν η στιγμή να ετοιμάσεις το βιογραφικό σου και να ξεσκονίσεις τις ιδέες σου για το πώς μπορεί ένα περιβάλλον εργασίας να γίνει πιο ισότιμο!
Παρακολούθησε όλες τις ενημερώσεις στο Facebook Event του διημέρου.
To Women on Top Hackathon & Career Fair διοργανώνεται φέτος στο The Ellinikon Experience Centre, το μεγαλύτερο και πιο τεχνολογικά προηγμένο Κέντρο Επισκεπτών αστικής ανάπτυξης στον κόσμο. Μέσα από μία μοναδική, διαδραστική έκθεση, ξεδιπλώνεται το όραμα που βρίσκεται πίσω από το The Ellinikon, τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση στην Ευρώπη. Το The Ellinikon Experience Centre φιλοξενείται σε ένα από τα τρία υπόστεγα της Πολεμικής Αεροπορίας που βρίσκονται στο The Ellinikon Experience Park, και είναι χαρακτηρισμένα ως Νεότερα Μνημεία από το Υπουργείο Πολιτισμού.
Πρόσβαση:
– Με ΜΜΕ | Στάση Ελληνικό, (Μετρό, Γραμμή 2) | Στάση Ελληνικό (Λεωφορεία 122, 171, 205, 790, Α3, Χ97) | Στάση Διασταύρωση/Στροφή Ιασωνίδου (Λεωφορεία 124, 154, 205) | Στάση Ελληνικό.
– Με αυτοκίνητο | Λεωφόρος Βουλιαγμένης, 16777 – είσοδος από Ελευθερίου Βενιζέλου.
* Το Experience Centre είναι ανοικτό και προσβάσιμο για όλες/ους και διατίθεται χώρος για δωρεάν στάθμευση με προτεραιότητα.
Προγράμματα
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!
Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.
Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.
Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα
Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού
-
ΕκδηλώσειςΣυνέδριο: Οικολογική Κρίση & Οικονομικές Επιπτώσεις
-
ΔιακόσμησηΠώς να κάνετε mix & match με διάφορα στυλ διακόσμησης ανανεώνοντας τον χώρο

