Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Βάσια Κωσταρά: “Όταν η ομορφιά συναντά την μόδα.”

Πίσω από την πορεία της Βάσιας Κωσταρά ως τώρα κρύβεται ένα μεταπτυχιακό στο London School of  Economics και 10 χρόνια εμπειρίας στο corporate περιβάλλον. Μπορεί για εκείνη οι σπουδές στο εξωτερικό να ήταν κάτι που την καταπίεζαν, που δε την γέμιζαν γιατί προτιμούσε την πιο καλλιτεχνική πλευρά της ζωής αλλά αργότερα συνειδητοποίησε πως ήταν η απαρχή για μια ουσιαστική σχέση  με τον εαυτό της. Οι σπουδές της την καθοδήγησαν στο πώς να εστιάζει στην έννοια της επικοινωνίας και μέσα από αυτή να ανακαλύπτει τα πνευματικά της όρια. 
 

 Τι θα συμβουλεύατε σε μια νέα γυναίκα που φιλοδοξεί να ασχοληθεί με τον επιχειρηματικό τομέα;  

Να πιστεύει στα όνειρά της. Να ακούει τα θέλω της αλλά να πράττει και με τα πρέπει της. Κανείς δεν μπορεί να της εγγυηθεί ότι ο δρόμος της θα είναι στρωμένος με ροδοπέταλα αλλά μέσα από αυτά τα μικρά αγκαθάκια θα αποκτήσει τη δύναμη να «ανθίσει» και να αναγεννηθεί. Άλλωστε αν ήταν εύκολο, θα έχανε και τη μαγεία του.  

Πώς ξεκινήσατε την καριέρα σας στο χώρο αυτό; 

Εργαζόμουν για χρόνια στον χώρο του marketing & sales και από πολύ νωρίς έμαθα να δουλεύω σκληρά. Μέσα μου πάντα υπήρχε σαν σπίθα το να κάνω κάτι που αγαπάω πάρα πολύ και να είναι δικό μου. Στη ζωή μου όμως πάντα υπήρχε και ο χορός. Ξεκίνησα, λοιπόν, το σχέδιο μέσω του χορού -κάνω latin επαγγελματικά και διαγωνιστικά- και έτσι αρχικά έραβα φορέματα για μένα. Παράλληλα, έραβα επίσης και τα δικά μου ρούχα για τις εξόδους μου, τα ρούχα της δουλειάς μου. Χωρίς να το καταλάβω, η ανάγκη αυτή πήρε επαγγελματική διάσταση αφού σιγά σιγά άρχισα να ράβω κομμάτια και για φίλες, συγγενείς, συνεργάτιδες και ο αριθμός των requests όλο και αυξανόταν. Το 2015  εν τέλει άνοιξα το δικό μου atelier. Ήταν και η χρονιά που ξεκίνησα να βλέπω το brand Vassia Kostara Limited Collections τυπωμένο σε ρούχα και καρτελάκια και χαμογελούσα γιατί ήξερα πως είχα βρει τον τρόπο να εξωτερικεύσω τη δημιουργικότητά μου. Ποτέ δεν ήμουν το κορίτσι που ονειρευόταν να γίνει σχεδιάστρια μόδας, ήμουν όμως εκείνο που έψαχνε τρόπους να αισθάνεται ελεύθερο εκφράζοντας αυτά που σκέφτεται και νιώθει.   

Ποιες είναι οι προτάσεις σας για τη σεζόν Άνοιξη –Καλοκαίρι 2021 

Η τελευταία χρονιά ήταν αρκετά δύσκολη για όλους μας αλλά θεωρώ πως μας δίδαξε πως πρέπει να βρούμε τις ισορροπίες μας, να θέσουμε θεμέλια και να αναγεννηθούμε. Μέσα από τα φετινά prints του Vassia Kostara Limited Collections η γυναίκα θα αισθανθεί πως ανθίζει ξανά. Πώς απελευθερώνεται μέσα από τη μοναδικότητά της.    

Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας ή αυτοσχεδιάζετε;
Πώς ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή. 

Δεν σχεδιάζω με βάση τα trends. Για μένα έμπνευση είναι τα ταξίδια  αλλά και τα στοιχεία που βρίσκω τριγύρω μου κατά τη διάρκεια της καθημερινότητάς μου. Επίσης, επιλέγω διαφορετικά υφάσματα με σκοπό να δημιουργήσω μοναδικά κομμάτια. Όσοι με παρακολουθούν, γνωρίζουν πως πάνω σε ένα σχέδιο βάζω ένα διαφορετικό ύφασμα.  

Τα κομμάτια είναι σχεδιασμένα βάσει του δικού μου στιλ και της δικής μου αισθητικής. Για αυτό κιόλας θα με δεις να τα φοράω κάθε μέρα είτε βρίσκομαι στο γραφείο είτε σε κάποιο ταξίδι.  

Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα. 

Για μένα κομψή γυναίκα είναι εκείνη που αισθάνεται άνετα με αυτά που φοράει. Που θέλει τα κομμάτια της ντουλάπας της να εξιστορούν και μία ιστορία για εκείνη. 

Αν  σας ζητούσα να χαρακτηρίσετε τις συλλογές σας, ποιες λέξεις θα χρησιμοποιούσατε;                                                                                                                            

 Εmbrace who you you are. Θεωρώ πως πίσω από τη φιλοσοφία των συλλογών μου είναι η επιθυμία μου να δηλώσουν οι γυναίκες ποιες είναι χωρίς να χρειαστεί να μιλήσουν! Για αυτό κιόλας επενδύω στα prints που τις κάνουν πιο signature. 

Ποιοι είναι οι στόχοι και τα μελλοντικά σχέδια σας 

Θέλω να ζω το παρόν ενώ ταυτόχρονα εμπνέομαι το μέλλον. Όσον αφορά το brand μου, το μόνο που μπορώ να σας αποκαλύψω είναι ότι διανύω μία από τις πιο δημιουργικές επαγγελματικές μου περιόδους.  

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Κρήτη επιχειρεί: Αλίκη Διαλυνά

Η Αλίκη Διαλυνά υπήρξε τραπεζικός υπάλληλος επί 22 χρόνια. Αποχώρησε με εθελούσια έξοδο από τον τραπεζικό τομέα και ασχολείται πλέον με το μεγάλο της πάθος τον αγροτουρισμό. Το project της περιλαμβάνει την αναπαλαίωση παλαιών ερειπωμένων, παραδοσιακών κατοικιών και την μετατροπή τους σε εκλεπτισμένους ξενώνες. Παραδοσιακά , μικρά και μεγάλα Κρητικά σπίτια , που βρίσκονται διάσπαρτα στα στενά σοκάκια του Ορεινού χωριού Αγιος Κωνσταντίνος , στο πανέμορφο Οροπέδιο Λασιθίου στην Κρήτη. Ο ρόλος της είναι να μυήσει τον επισκέπτη σε ενα διαφορετικό μοντέλο ζωης, ‘ετσι ωστε να εναρμονίστεί στη ζωή ενός ζωντανού χωριού και να ζήσει ανάμεσα στους ντόπιους, σαν ντοπιος. Ταυτόχρονα, μπορεί να συμμετέχει σε αγροτικές εργασίες που γίνονται στο βιώσιμο βιολογικό τους αγρόκτημα και να βιώσει μοναδικές στιγμές στην υπαιθρο, όλες τις εποχές του χρόνου. 

-Ποιό είναι το δυνατό σημείο της εταιρείας σας, το πλεονέκτημα της σε σχέση με άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Πιστεύω ότι το δυνατό σημείο της εταιρίας μου είναι το γεγονός ότι έχω ενώσει πολλά κομμάτια ενός πάζλ που περιλαμβάνει πρωτογενή τομέα, υπηρεσία και τελικό προϊόν. ο πρωτογενής τομέας έχει να κανει με το γεγόνος ότι ολες οι πρώτες ύλες προέρχονται από το βιολογικό μας αγρόκτημα και έτσι αφενός ο πελάτης μπορεί να δει με τα μάτια του από που προέρχεται αυτό που καταναλώνει και να γευτεί ξεχασμένες γεύσεις και αφετέρου, μειώνεται το κόστος .
Όσον αφορά την υπηρεσία, οι άνθρωποι της ομάδας μου, είναι κατά 90% μέλη της οικογένειας μου και έτσι μοιράζονται το ίδιο πάθος και το ιδιο όραμα, με αστείρευτη διάθεση για προσφορά. Ένα μεγάλο επίσης πλεονέκτημα είναι η διαφορετικότητα και η αυτονομία. Κάθε ξενώνας είναι διαφορετικός, με μοναδική διακόσμηση και σε διαφορετικό σημείο του χωριού.
Ο επισκέπτης περιπλανάται μέσα στα σοκάκια και ανακαλύπτει που είναι ο κάθε ξενώνας, που είναι  ο χώρος υποδοχής, που είναι το breakfast place, που είναι το εστιατόριο και που βρίσκεται το βιολογικό μας αγρόκτημα. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι το τελικό προϊόν, η εμπειρία που λαμβάνει ο πελάτης να είναι μοναδική.  

-Πιστεύετε ότι μια γυναίκα πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί, με οποιο τιμημα και αν συνεπάγεται αυτο;

Πιστεύω πως κάθε άνθρωπος πρέπει να κυνηγάει τα όνειρα του και ειδικά οι γυναίκες, οι οποίες θα πρέπει να καταργήσουν τα στερεότυπα και να βγούν μπροστά εφόσον το επιθυμούν. Βλέπουμε πολύ συχνά γυναίκες στο εξωτερικό να διαπρέπουν και να έχουν ταυτόχρονα οικογένεια και παιδιά, επομένως δεν θεωρώ ότι υπάρχει τίμημα  που πρέπει να πληρώσω για να επιδιώξω καριέρα. Όλα γίνονται με καλή διάθεση και ανθρώπους δίπλα μας που μοιράζονται τις ίδιες πεποιθήσεις με εμας.

-Πως αντιμετωπίζετε τα κακόβουλα σχόλια, σας επηρεάζουν αρνητικά στην ψυχολογία σας;

Αντιμετωπίζω τα κακόβουλα σχόλια με πολύ χιούμορ. Δεν με επηρεάζουν αρνητικά γιατί μου δίνουν το βάθρο να παω ένα βήμα παραπέρα. χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι άρκετοι με θεώρησαν τρελή που άφησα την καριέρα μου στην τράπεζα για να ασχοληθώ με το αβέβαιο μέλλον ενός αγροτουριστικού καταλύματος. Η απάντηση είναι μια ¨παλεύω με τα χαλάσματα και δίνω ζωή στις πέτρες¨.

-Ποιά ειναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

Τα σχέδια μου για το άμεσο μέλλον είναι να καταφέρω να αναπτύξω τον κύκλο εργασιών μου και να πετύχω το μεγαλο μου στόχο: να δημιουργήσω μια γυναικεία επιχειρηματική ομάδα που θα δώσει πνοή και ώθηση στον τόπο, εκμεταλευόμενη με αγάπη και σεβασμό τα προιόντα που παράγει η μάνα γη. Έτσι θα γίνει το Οροπέδιο Λασιθίου και ο Αγιος Κωνσταντίνος προορισμός και αφετηρία.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Κρήτη επιχειρεί: Τζίνα Τσαντρίζου

H Τζίνα συνδιοικεί τον όμιλο επιχειρήσεων, «SUPER CRETA GAS – ΚΟΥΜΟΥΛΑΣ AE» στο χώρο των υγρών καυσίμων και λιπαντικών, με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης από το 2015 και από το 2019 ασχολείται αποκλειστικά με αυτόν ενώ συμμετέχει και σε επιχείρηση χονδρικού εμπορίου ορυκτελαίων και λιπαντικών, με τη δική της σειρά Λιπαντικών Αυτοκινήτων, τη GiNiT Oil.  

Είναι συν ιδρύτρια & CEO της «SUPER CRETA GROUP» – SUPER CRETA SUITES Hotels & Investments. 

Είναι οικονομολόγος και προέρχεται από τον τραπεζικό κλάδο, που υπηρέτησε από το 2001 – 2019, στην ανάλυση και αξιολόγηση του πιστωτικού κινδύνου των Μεγάλων Επιχειρήσεων & τη Διεύθυνση Χρηματοδοτήσεων Τουριστικών και Νησιωτικών Επιχειρήσεων, με εξειδίκευση στις ξενοδοχειακές μονάδες και τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Νησιώτικων επιχειρήσεων. Επίσης η Τζίναείναι μέλος του δικτύου της μη κερδοσκοπικής Οργάνωσης Women Do Business με έδρα της την Κρήτη.

  • Ποιο είναι το μότο σας; 

Πίστεψε στον εαυτό σου κανείς άλλος δε θα το κάνει για σένα !

  • Ποιους κλάδους προβλέπετε ότι θα κατακτήσουν ή σε ποιους εκτιμάτε ότι
    θα διαπρέψουν οι γυναίκες εργαζόμενες στο μέλλον;

Μπροστά μας ανοίγεται ένας διαφορετικός και γεμάτος προκλήσεις νέος κόσμος. Η ζωή μας γίνεται πιο μακρά και το μέλλον θα είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που πιστεύαμε έως σήμερα.  Έτσι, για παράδειγμα, είναι πιθανό η ιατρική έρευνα και η βιοτεχνολογία να αποτελέσουν δύο σημαντικά αναπτυσσόμενους κλάδους, ενώ ο τομέας των υπηρεσιών θα στραφεί προς την παροχή υγειονομικής περίθαλψης και των σχετικών με αυτήν υπηρεσιών. 

Τα θέματα της προστασίας περιβάλλοντος και της αειφορίας θα έχουν επίσης σημαντική επίπτωση σε διάφορους κλάδους. Επίσης, βρισκόμαστε στο μεταίχμιο σημαντικών μεταβολών στην παραγωγή ενέργειας και θα υπάρξουν μεγάλες καινοτομίες στο πεδίο της δημιουργίας και της εξοικονόμησης ενέργειας. Στην παραγωγή και στην προσφορά τροφίμων αναμένονται σημαντικές καινοτομίες, ειδικότερα σε συνδυασμό με τη γενετική μηχανική και με θέματα που σχετίζονται με την προαγωγή υγείας. 

Θα οδηγηθούμε στη δημιουργία νέων τομέων, νέων επιχειρήσεων και νέων τεχνολογιών ενώ νέα οικοσυστήματα θα εμφανιστούν και το μέλλον της εργασίας θα προϋποθέτει και μοναδικές ανθρώπινες δεξιότητες.  Οι γυναίκες σήμερα αντιπροσωπεύουν περίπου το 40% των εργαζομένων σε παγκόσμιο επίπεδο, με τη νέα γενιά να αφήνει το στίγμα της και στο κομμάτι της επιχειρηματικότητας. Μέσω της σωστής εκπαίδευσης, ήδη από τις μικρές ηλικίες, καθώς και με το απαιτούμενο νομοθετικό πλαίσιο, ο ρόλος τον γυναικών στην ερεύνα , την τεχνολογία και στους νέους κλάδους που δημιουργούνται θα είναι ενισχυμένος. 

  • Πιστεύετε ότι μία γυναίκα πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί, με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό; 

Με τη χειραφέτηση των γυναικών, τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και την ελεύθερη και απεριόριστη πρόσβαση όλων στη γνώση, οι γυναίκες καριέρας  συμμετέχουμε ενεργά στον ελληνικό επιχειρηματικό κόσμο. Παρά τη δυναμική και σταθερή παρουσία όμως αντιμετωπίζουν ακόμη και σήμερα ποικίλες προκλήσεις .  Έρχονται αντιμέτωπες με εμπόδια που καθυστερούν την ανέλιξη και την καριέρα τους λόγω της μη ισότιμης μεταχείρισης ανδρών – γυναικών. Μία από τις βασικότερες προκλήσεις αποτελούν οι παραδοσιακές κοινωνικές αντιλήψεις αναφορικά με τη θέση των γυναικών και τους ρόλους των φύλων σε διάφορα επίπεδα της καθημερινότητας, στη μητρότητα και στο ρόλο της γυναίκας στο σπίτι.   

Tο δίλημμα καριέρα ή οικογένεια απασχολεί ακόμα ενώ ιδανικό είναι ο συνδυασμός τους.  Στις μικρότερες ηλικίες βέβαια είναι αλλιώς αλλά έχει αποδειχθεί πως όταν μία γυναίκα έχει στο μυαλό της την καριέρα θα προσπαθήσει να την κυνηγήσει και σε μεγαλύτερη ηλικία.  Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις γυναικών που ασχολήθηκαν με την καριέρα θέλοντας να αποδείξουν στον εαυτό τους αλλά και στους γύρω τους πως αξίζουν πολλά και είναι γεννημένες για να κατακτήσουν όλα αυτά που έχουν στο μυαλό τους. Με αυτόν τον τρόπο διεκδικούν το σεβασμό και την εκτίμηση που τους αξίζει και από τους άλλους. 

  • Τι θεωρείτε σημαντικότερο για την επιτυχία; Τις συνειδητές επιλογές,
    το πάθος, το networking, τις σπουδές ή κάτι άλλο;

Το πάθος, το όραμα, η επιμονή και η σκληρή δουλειά ! Να αφήνουμε κάτι πίσω όταν μας τραβά πίσω, να μη φοβόμαστε την αποτυχία και με αφοσίωση στο όραμα μας να πηγαίνουμε παρακάτω. 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Κρήτη επιχειρεί: Ελισάβετ Τιτάκη

Η Ελισάβετ είναι ιδιοκτήτρια της Ellis Farm, μιας μικρής οικογενειακής φάρμας που  παράγει και προωθεί ένα εξειδικευμένο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο με  πιστοποίηση ισχυρισμού υγείας με βάση τον Ευρωπαϊκών οδηγιών  EU432/2012. Η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου ελαιολάδου έγκειται στο  τρόπο καλλιέργειας και παραγωγής. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιούνε  στην καλλιέργεια των ελαιόδεντρων, στην συγκομιδη, στην ελαιοποίηση από  το ελαιοτριβείο, στο τρόπο αποθήκευσης και τυποποίησης είναι αυτη που  μετατρεπει και διατηρει ενα απλο ελαιολαδο, σε ενα υψηλης διατροφικης  αξιας λειτουργικο υπερτροφιμο. Αυτό το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο  αποτελεί ένα σπάνιο διατροφικό θησαυρό, με πλήθος από ευεργετικές  ιδιότητες για την ανθρώπινη υγεία. Όλοι γνωρίζουμε για αυτές τις ιδιότητες  του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου στο καρδιαγγειακό σύστημα. Συμφωνα ομως με τα αποτελεσματα νεότερων ερευνών εχει αποδειχτει πλεον και  επισημα ότι το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο ειδικά αυτο με υψηλές  πολυφαινόλες μπορει να παρέμβει στην εξελιξη πολλων νευροεκφυλιστικών  παθήσεων και νευροαναπτυξιακών διαταραχών οι οποίες αποτελούν μια πολύ  σοβαρή μάστιγα στην σύγχρονη ζωή μας. Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο  με υψηλές συγκεντρώσεις πολυφαινολών έχει καθοριστική δράση στη  βελτίωση πολλών νευροεκφυλιστικών παθήσεων, οι οποίες αποτελούν  μάστιγα για την ανθρωπότητα. Σε αυτό τον τομέα ερευνών το εξαιρετικό  παρθένο ελαιόλαδο μας με υψηλές πολυφαινόλες επιλέχθηκε ανάμεσα σε  δεκάδες άλλα ελαιόλαδα για να συμμετάσχει ως παρεμβατικό διατροφικό  συστατικό, σε πολλαπλές διαπανεπιστημιακές κλινικές μελέτες που  υλοποιούνται με την συμμετοχή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου  Θεσσαλονίκης, του Πανεπιστημίου Κύπρου και την υποστήριξη του  Παγκόσμιου Οργανισμού Κέντρου Ελιάς για την Υγεία (World Olive Center for Health). Τα αποτελέσματα μέχρις στιγμής είναι πολύ ενθαρρυντικά στην  καταπολέμηση της πιο άνω αναφερόμενης σύγχρονης μάστιγας.  

2) Πόσο επαγγελματίας πιστεύετε ότι μπορεί τελικά να είναι μια γυναίκα  ειδικά σε χώρους που μέχρι πρόσφατα ήταν καθαρά ανδροκρατούμενος. 

 Δεν νομίζω ότι μια γυναίκα μπορεί να υστερεί σε επαγγελματισμό απέναντι  σε ένα άνδρα, από τη στιγμή που έχει όραμα για τη δουλειά της,  συγκεκριμένους στόχους και αγαπά αυτό που κάνει. Ο επαγγελματισμός  θεωρώ ότι δεν μπορεί να έχει φύλο αλλά καθορίζεται από το χαρακτήρα και  τις φιλοδοξίες του κάθε επιχειρηματία ανεξαρτητα απο το εαν αυτος ειναι  ανδρας η γυναικα. 

3) Ποιο είναι το << δυνατό>> σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημα της  σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού; 

 Είμαστε μια πολυμελής οικογένεια που πιστεύουμε όλοι στο ίδιο όραμα.  Λαμβάνουμε από κοινού τις αποφάσεις και έχουμε προσδώσει την ταυτότητα  μας στο προϊόν μας. Η εταιρία μας δεν είναι απρόσωπη οντότητα όπως άλλες  μεγάλες εταιρίες. Αυτό δημιουργεί στους πελάτες μας αίσθημα εμπιστοσύνης  πράγμα το οποίο δεν μπορεί να αναπτύξει μια μεγάλη εταιρία. Γνωριζόμαστε  προσωπικά με τους πελάτες μας αφουγκραζόμαστε τις ανησυχίες τους και τις  απαιτήσεις τους. Αυτή η εγγύτητα και η άμεση επικοινωνία με τους πελάτες  πιστεύω ότι είναι το δυνατό μας σημείο.  

4) Ποιο είναι το μότο σας; 

 Η δύναμη βρίσκεται στην ομάδα και όχι στη μονάδα. 

5) Πιστεύετε ότι μια γυναίκα πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το  επιθυμεί, με όποιο τίμημα κι αν συνεπάγεται αυτό; 

Πιστεύω ότι κάθε γυναίκα πρέπει να έχει στόχους όνειρα και φιλοδοξίες. Να  επιδιώκει να φτάνει τους στόχους και να υλοποιεί τα όνειρά της, χωρίς όμως  αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να θυσιάσει πράγματα και συναισθήματα που δεν θα μπορεί να τα αναπληρώσει μια επαγγελματική καταξίωση. Πράγματι είναι  

πολύ δύσκολο για μια γυναίκα να μπορέσει να συνδυάσει επαγγελματική  σταδιοδρομία και οικογένεια για παράδειγμα. Όμως θα πρέπει να έχει θέσει  ξεκάθαρα τις προτεραιότητες της σε αυτό το τομέα. Πρέπει να πω ότι είμαι  πολύ τυχερή γιατί κατάφερα να τα συνδυάσω όσο καλύτερα γίνεται και να  μην χρειαστεί να θυσιάσω την επικοινωνία και την επαφη με την οικογένεια  μου που θεωρώ ότι θα ήταν το μεγαλύτερο τίμημα για εμένα. 

6) Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια  επιχείρηση; 

Το βασικότερο όλων είναι να αγαπάς πραγματικά το αντικείμενο της  επιχείρησης. Να απαιτείς από τον εαυτό σου τη συνεχή εξέλιξη και βελτίωση  του παραγόμενου προϊόντος. Να σέβεσαι τον αποδέκτη-πελάτη και να  λειτουργείς πάντα με τιμιότητα και συνέπεια, και να μην έχεις ως αυτοσκοπό  το κέρδος. Το κέρδος δεν θα πρέπει να ειναι η πρωτη σου προτεραιοτητα.  Οταν λειτουργείς με γνώμονα τα παραπάνω τότε το κέρδος έρχεται ως φυσική συνεπεια.

7) Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον; 

Τα σχέδια μας οπωσδήποτε περιλαμβάνουν την ανάπτυξη μας. Όμως  στοχεύουμε κυρίως στην συνεχή βελτίωση των προϊόντων μας. Θεωρούμε ότι  ένα φυσικο προϊόν δεν μπορεί ποτέ να αγγίξει την τελειότητα. Επομένως η  προσπάθεια για την βελτίωση του πρέπει να είναι συνεχής. Ο στόχος που  έχουμε θέσει είναι το προϊόν μας να είναι κάθε χρόνο καλύτερο και ανωτερης  ποιοτητος προϊόν. 

Continue Reading

Trending