Connect with us

Τουρισμός

Ξεχώρισε μέσα από το πλήθος “Destination Positioning”

Στόχος της τοποθέτησης ενός τουριστικού προορισμού είναι να δημιουργήσει στο μυαλό των δυνητικών επισκεπτών του μία  επιθυμητή εικόνα του τόπου, προκειμένου να γίνει ελκυστικός για την πραγματοποίηση επίσκεψης και  παραμονής των επισκεπτών.

Επίσης στόχος είναι να δημιουργηθεί μια εικόνα που διαφοροποιεί τον προορισμό από τον ανταγωνισμό (άλλων τόπων και προορισμών στο εσωτερικό και το εξωτερικό) και συγχρόνως να τον τοποθετεί σαν ένα ιδανικό τόπο,  που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των επισκεπτών.

Η διαδικασία της Τοποθέτησης ενός Τουριστικού προορισμού  αποτελείται από τρία βασικά βήματα:

  • Την ταυτοποίηση των πιθανών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων πάνω στα οποία μπορεί να «κτιστεί» η στρατηγική της Τοποθέτησης.
  • Την επιλογή μίας δέσμης «σωστών» ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.
  • Την αποτελεσματική επικοινωνία των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, δηλαδή της Ταυτότητας της Τοποθέτησης του προορισμού στην Παγκόσμια Τουριστική αγορά.

Η Διαδικασία Τοποθέτησης και διαχείρισης ενός Προορισμού (Destination Positioning and Management) στην Παγκόσμια Τουριστική αγορά προϋποθέτει:

  • Την ταυτοποίηση των τουριστικών αγορών (Target Groups) και των προσδοκιών τους.
  • Την επιλογή των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων που έχουν απήχηση σε συγκεκριμένες Τουριστικές αγορές.
  • Τον προσδιορισμό των κινήτρων και των ανταμοιβών που οι προηγούμενοι και οι δυνητικοί επισκέπτες αναζητούν.
  • Την αναγνώριση των δυνατοτήτων αλλά και των αδυναμιών κάθε ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που συνθέτει την ταυτότητα του προορισμού.
  • Την επιλογή και εφαρμογή της στρατηγικής της Τοποθέτησης του Προορισμού.
  • Την παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας και απόδοσης της τοποθέτησης μέσα στον Χρόνο και την εφαρμογή διορθωτικών ενεργειών σε τακτικά διαστήματα.

 

 

Είναι σημαντικό να ληφθεί ορθή απόφαση για το ποια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα είναι σημαντικά αλλά και λειτουργικά για την αποτελεσματική διείσδυση και τοποθέτηση ενός Τόπου στην Παγκόσμια Τουριστική αγορά και ποια όχι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι χρήσιμο και λειτουργικό να συμπεριληφθούν όλα τα πιθανά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα μιας περιοχής στην στρατηγική τοποθέτησής του. Στην περίπτωση που αυτό συμβεί, συνήθως προκύπτει η παρουσίαση ενός προορισμού χωρίς ταυτότητα και στρατηγική.

Στην πραγματικότητά, αρχικά  η τοποθέτηση ενός προορισμού συμβαίνει με την δημιουργία ξεχωριστής, θετικής εντύπωσης  (τοποθέτησης) για ένα Τόπο στο μυαλό των επισκεπτών και όχι στην τουριστική αγορά.

Συμπερασματικά, εάν διαφοροποιήσεις θετικά έναν Προορισμό στο μυαλό των επισκεπτών, προηγούμενων και δυνητικών, η τοποθέτηση είναι επιτυχής.

Στην σημερινή εποχή που χαρακτηρίζεται από καταιγισμό πληροφοριών, η ανάγκη ενός Απέριττου – Καινοτόμου και Κατανοητού μηνύματος που να επικοινωνεί την διαφορετικότητα της ταυτότητα του τουριστικού Προορισμού και που  να αποτυπώνεται ανεξίτηλα στο Μυαλό των επισκεπτών αποτελεί μονόδρομο για την επιτυχημένη τοποθέτηση του στην Παγκόσμια Τουριστική αγορά.

Από:Ευάγγελο Σωφρονά

Founder

Innfaith Hospitality Management

Τουρισμός

Online ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά»

Ιδανικά συμπληρώνονται οι δράσεις του GRBossible  και στον χώρο του τουρισμού με άλλη μια διαδικτυακή ημερίδα που εντάσσεται στη δέσμη πρωτοβουλιών του skywalker.gr «Βγαίνουμε μπροστά» με τίτλο «Τουρισμός με… διαφορά».

Συντονιζόμαστε με μια live συνάντηση στο Facebook του Skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα και το site «Βγαίνουμε μπροστά».

Σκοπός της online ημερίδας «Τουρισμός με… διαφορά» είναι να παρουσιάσει πρωτοβουλίες και project που ενισχύουν την επανεκκίνηση του τουρισμού και προβάλλουν την καινοτομική αναγκαιότητά του.

Στην online ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά» και στο πλαίσιο ενός πάνελ, oι διακεκριμένοι ομιλητές θα συζητήσουν για τις προκλήσεις των τουριστικών επιχειρήσεων στην εποχή του Covid και τη μετά Covid εποχή, θα αναπτύξουν το όραμα και τον σχεδιασμό του τουριστικού μέλλοντος της χώρας και θα παρουσιάσουν εργαλεία και πρωτοβουλίες με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.

Στο πάνελ συμμετέχουν οι ομιλητές:

  • Ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, Επικεφαλής Γραφείου Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Δρ. Χρ. Δήμα.
  • O κ. Δημήτρης Μπούχαλης, Επισκέπτης καθηγητής στη Σχολή Ξενοδοχειακής & Τουριστικής Διοίκησης του Πολυτεχνικού Πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ, Κίνα, και Υποδιευθυντής του Κέντρου Τουριστικής και Ξενοδοχειακής Έρευνας του Πανεπιστημίου Bournemouth. 
  • Η κα Άννα Μανιά, Co-founder, Greeking.me.
  • Ο κ. Νίκος Καραφλός, CEO of Dexamenes Seaside Hotel.
  • Ο κ. Ανδρέας Φατούρος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Clio Muse Tours.
  • Ο κ. Iyad Kayali, Σύμβουλος & Εκπαιδευτής Αειφόρου Τουρισμού.

Την οnline ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά» συντονίζει ο δημοσιογράφος κ. Χάρης Ντιγριντάκης.

Η ημερίδα θα διεξαχθεί μέσω της πλατφόρμας Zoom και θα μεταδοθεί ταυτόχρονα μέσω της πλατφόρμας Facebook του skywalker.gr, ώστε το κοινό να μπορεί να παρακολουθήσει αλλά και να υποβάλει γραπτώς τα ερωτήματά του. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.bossible.gr, καθώς επίσης και να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event: Online ημερίδα: «Τουρισμός με… διαφορά».

Η διοργάνωση της online ημερίδας πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας:

STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΩ,                     E-DAILY, E-RADIO, VORIA.GR, ENALLAKTIKOS.GR, STARTUP.GR, STARTUPPER, BUSINESS NEWS.GR, EMEA.GR, MAGDAS NEWS, TRAVEL DAILY NEWS.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, TOURISM TODAY.GR, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, TOUR MARKET, DEAL NEWS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, SIGMA MEDIA GROUP, GREEK HOTELIER NEWS, FLOW MAGAZINE, PINK.GR, GREEN GUIDE, LET IT BE.GR, SUPPORTBUSINESS.GR, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Καλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων για το 2021 η CHC GROUP

Τον τίτλο Best Hotel Management Company 2021, καλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων για το 2021, κατέκτησε επάξια η CHC GROUP Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. στα International Travel Awards 2021.

Μια ακόμη διάκριση για τον Όμιλο CHC με διεθνή απήχηση, που επιτεύχθηκε έπειτα από σκληρή δουλειά και εντυπωσιακά αποτελέσματα στον δύσκολο, όσο και απαιτητικό, επαγγελματικό στίβο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, η οποία έρχεται ως επιστέγασμα των προσπαθειών που το σύνολο των συνεργατών του Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. καταβάλλουν αδιάκοπα.

Με αφορμή αυτή τη βράβευση, ο Γενικός Διευθυντής και Ιδρυτής του Ομίλου CHC Ζαχαρίας Α. Χνάρης προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Μια ακόμη βράβευση που μας φέρνει συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης. Αλλά και μια διεθνής διάκριση, που μας γεμίζει με ακόμα μεγαλύτερο αίσθημα ευθύνης για το μέλλον. Η δε χρονική συγκυρία αυτής της αναγνώρισης, μια χρονιά με πολλά προβλήματα για το τουρισμό διεθνώς λόγω της πανδημίας όπως είναι το 2021, έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. 

Θα ήθελα να συγχαρώ όλες και όλους τους συνεργάτες μου που ενστερνίζονται το όραμα του Ομίλου CHC. Ένα όραμα που έχει στο επίκεντρο την προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών σε όλα τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα που μας εμπιστεύονται. Συνεχίζουμε δυναμικά, με πίστη στις δυνατότητες των ανθρώπων μας, ρεαλιστικά οραματικό σχεδιασμό βασισμένο στη γνώση, την εμπειρία και τις ιδιαιτερότητες της παγκόσμιας αγοράς, αλλά και με αισιοδοξία για το μέλλον του Ελληνικού τουρισμού.».

Τα International Travel Awards

Τα International Travel Awards θεωρούνται τα κορυφαία βραβεία στον κλάδο του τουρισμού και των ταξιδιών. Απονέμονται έπειτα από διαδικασία ψηφοφορίας 100.000 και πλέον επαγγελματιών της τουριστικής βιομηχανίας, επισκεπτών και ταξιδιωτών, έπειτα από προσεκτική επιλογή των συμμετεχόντων, που γίνεται από εξειδικευμένη κριτική επιτροπή. Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται προσεκτικά έτσι ώστε να πληροί τα αυστηρά κριτήρια συμμετοχής και να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο των συμμετεχόντων. Χαρακτηριστικό της αναγνώρισης που τυγχάνουν τα International Travel Awards διεθνώς, είναι το γεγονός ότι για το 2021 έλαβαν μέρος περισσότερες από 4.500 εταιρείες από 50 και πλέον χώρες.

Τα International Travel Awards διοργανώνονται από την KSA Tourism Marketing & PR Company, μια εταιρεία με εμπειρία δεκαετιών στην τουριστική προώθηση και το branding περισσοτέρων από 5.000 τουριστικών εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο.

Continue Reading

Τουρισμός

Το πρώτο σύγχρονο online πρόγραμμα MSc in Tourism Management στην Ελλάδα

Με σκοπό να απαντήσει στις ανάγκες των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου που βρίσκονται ανά την ελληνική επικράτεια αλλά και διεθνώς, το Alba Graduate Business School, The American College of Greece παρουσιάζει το πρώτο σύγχρονο online μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc in Tourism Management στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, το καταξιωμένο πρόγραμμα MSc in Tourism Management του Alba Graduate Business School, The American College of Greece, με μότο «Upgrade to Business Class», επανασχεδιάστηκε ώστε από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 να προσφέρει σύγχρονη, απομακρυσμένη μάθηση σε όλη τη χώρα και διεθνώς, με στόχο να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες των επαγγελματιών που επιθυμούν να σπουδάσουν διοίκηση τουριστικών μονάδων και να αναπτύξουν νέες δεξιότητες αλλά δεν μπορούν να δεσμευτούν για ένα ή δύο χρόνια σε εκ του σύνεγγυς εκπαίδευση στην Αθήνα.

Ανταποκρινόμενο σε αυτές τις ανάγκες, και αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει τα προηγούμενα χρόνια, το Alba γίνεται το πρώτο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα που προσφέρει σύγχρονη, εξ αποστάσεως μεταπτυχιακή εκπαίδευση στη Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων (Tourism Management), η οποία θα δώσει την ευκαιρία στους επαγγελματίες να φοιτήσουν online, με σύγχρονο τρόπο (synchronous) απ’ οπουδήποτε στον κόσμο. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Επιχειρηματίες τουριστικών επιχειρήσεων.
  • Μέλη οικογενειακών επιχειρήσεων σε σχέση με τουρισμό.
  • Νέους επαγγελματίες στον χώρο της φιλοξενίας, tour operators, ξεναγούς, τουριστικά γραφεία, διοργανωτές εκδηλώσεων και συνεδρίων, cruisemakers, υπεύθυνους ψυχαγωγίας, μεσίτες, διαχειριστές ακινήτων.

Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα δώσει την ευκαιρία στους φοιτητές να γνωρίσουν ανθρώπους απ’ όλο τον κόσμο που ενδιαφέρονται για μία καριέρα στον ίδιο τομέα, και ταυτόχρονα το Alba προσφέρει τρία διά ζώσης workshops, κατά τα οποία οι φοιτητές θα μπορούν να γνωριστούν από κοντά.

Ακόμη, η στρατηγική συνεργασία του προγράμματος με το Costa Navarino προσφέρει στους φοιτητές του Alba τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα τριήμερης διάρκειας workshop στη Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων (Tourism Management) στο Costa Navarino τον Νοέμβριο, ενώ δύο ακόμα workshops σε Service Operations and Revenue Management θα δοθούν στις εγκαταστάσεις του Alba τον Δεκέμβριο και τον Μάρτιο.

Η Ευαγγελία Μπαραλού, Ακαδημαϊκή Διευθύντρια του προγράμματος MSc in Tourism Management, Alba Graduate Business School, δήλωσε σχετικά: «Οι επαγγελματίες του τουρισμού που ζουν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας χρειάζονται μεγάλη ευελιξία, καλύτερη διαχείριση χρόνου και μια ευρύτερη παγκόσμια προοπτική για υψηλής ποιότητας, ευέλικτη και οικονομικά προσιτή εκπαίδευση. Το πρώτο σύγχρονο online μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc in Tourism Management στην Ελλάδα από το Alba Graduate Business School, συνδυάζοντας την αξία του Alba, τόσο από την άποψη της διδασκαλίας όσο και από την άποψη της εκμάθησης, με ένα ευέλικτο μοντέλο σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, πρόκειται να ενισχύσει τη μάθηση και τις προοπτικές επαγγελματικής ανάπτυξης για τους απασχολούμενους στον τουρισμό στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς».

Παρέχοντας χρονική ευελιξία στους συμμετέχοντες, η διεξαγωγή των μαθημάτων από το υψηλών προσόντων διδακτικό προσωπικό του Alba γίνεται απογευματινές ώρες, με γλώσσα διδασκαλίας τα Αγγλικά. Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 12 μήνες για την πλήρη φοίτηση και 24 μήνες για την part-time time φοίτηση.

Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο, ενώ αιτήσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι και τέλος Σεπτεμβρίου.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε εδώ.

–Τέλος– 

Πληροφορίες προς δημοσιογράφους:

Μαρία Βασιλική Δουκάκη, AlbaGraduateBusinessSchool, τηλ.: 210 8964531, εσωτ. 1384, email: [email protected],

ΘάλειαΘωμάτου, Pitch – Public Relations and Strategic Communications, τηλ. 216 800 1595, email: [email protected]

Σχετικάμετο Alba Graduate Business School 

TοAlbaGraduateBusinessSchool, The American College of Greece, λειτουργεί ως ένας ανεξάρτητος μη κρατικός, μη κερδοσκοπικός οργανισμός υπό την αιγίδα του ΣΕΒ, της ΕΕΔΕ και του ΕΒΕΑ, με στόχο να εκπαιδεύσει τους οραματιστές ηγέτες του αύριο και να προωθήσει ενεργά την επιστημονική έρευνα και τη δημιουργία νέας γνώσης. Το Alba προσφέρει 13 μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών και φέρει την επίσημη αναγνώριση του NewEngland Commission of HigherEducation (NECHE). Όλα τα ΜΒΑ προγράμματα είναι πιστοποιημένα από το The Association of MBAs, ενώ το MSc in Finance και το MSc in SHRM από το EFMD Programme AccreditationSystem.

Σχετικά με το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος 

Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος είναι ένας ιδιωτικός, μη κερδοσκοπικός εκπαιδευτικός οργανισμός με ιστορία 146 ετών. Αποτελείται από τρεις εκπαιδευτικές μονάδες: το Γυμνάσιο και Λύκειο-ΙΒ Pierce, το Deree –που προσφέρει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα– και το AlbaGraduateBusinessSchool. Στο πλαίσιο της αποστολής του να παρέχει ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στην εκπαίδευση, το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος προσφέρει ετησίως περισσότερα από 8 εκατ. ευρώ σε υποτροφίες και προγράμματα οικονομικής υποστήριξης. 

Continue Reading

Trending