Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Τρόποι για να διαχειριστώ τον χρόνο μου

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε δύο ανθρώπους με το ίδιο βιοτικό επίπεδο, τον Βαγγέλη και την Μαρία, στους οποίους δίνουμε 10.000 € κάθε μήνα.

Στο τέλος του πρώτου δεκαημέρου, ο Βαγγέλης δεν έχει λεφτά. Αρχίζει και παίρνει τηλέφωνο “Έλα φίλε/η, μπορείς να μου δανείσεις κάποια χρήματα να περάσω τον μήνα;”

Η Μαρία όμως από την άλλη, όχι μόνο έχει χρήματα για να ζήσει αλλά αποταμιεύει, επενδύει, βοηθάει και άλλους ανθρώπους.

Ποια είναι λοιπόν η διαφορά ανάμεσα στον Βαγγέλη και στην Μαρία; Όλοι καταλαβαίνουμε πως η διαφορά είναι η κατάλληλη διαχείριση του κεφαλαίου τους που είναι τα 10.000 € τον μήνα.

Έτσι λοιπόν ακριβώς, εάν το σκεφτείς, συμβαίνει και με τον χρόνο. Κάθε μέρα όλοι οι άνθρωποι έχουμε το ίδιο κεφάλαιο στην τράπεζα του χρόνου. 24 ώρες. Η διαφορά ανάμεσα σε αυτούς τους ανθρώπους που δεν προλαβαίνουν και σε αυτούς που όχι μόνο προλαβαίνουν αλλά διασκεδάζουν, ζουν, έχουν ανθρώπους, έχουν οικογένεια, έχουν φίλους, έχουν υποχρεώσεις, έχουν φιλανθρωπικό έργο, είναι η διαχείριση τους χρόνου.

Έτσι λοιπόν τι είναι αυτό που χρειάζεται να κάνουμε;

Πρώτα απ’ όλα την κατάλληλη ερώτηση:

“Τι θα μπορούσα να κάνω ούτως ώστε να μπορώ να διαχειριστώ με τον κατάλληλο τρόπο τον χρόνο μου;”

Το #1 είναι να αρχίσεις να βάζεις προτεραιότητες. Τι είναι πιο σημαντικό και τι είναι λιγότερο σημαντικό για εσένα. Όπως καταλαβαίνεις δεν μπορείς να κάνεις τα πάντα. Φαντάσου λοιπόν την Μαρία με αυτά τα 10.000 € να ήθελε να πάρει και Ferrary και βίλα και να ταξιδεύει και να βοηθήσει όλη την Ινδία και όλες τις μέλισσες που πεθαίνουν κάθε χρόνο.. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Έχει μόνο 10.000 €. Και πρέπει με βάσει τα θέλω της και τις ανάγκες της να τα ιεραρχήσει.

Καταλαβαίνω ότι κάποιοι άνθρωποι μπορεί να λένε “Όχι, είναι δύσκολο” αλλά όπως καταλαβαίνεις κάποιες φορές πρέπει να το πεις γιατί αν δεν λες όχι στους άλλους λες όχι στον εαυτό σου, στο μέλλον σου και στην ποιότητα της ζωής που αξίζεις να έχεις. Και εμμέσως αυτό γυρνάει στους άλλους.

Έτσι λοιπόν το #1 είναι να ιεραρχήσουμε τις ανάγκες μας, τα θέλω μας, τις υποχρεώσεις μας και να τα βάλουμε με μια σειρά από το πιο σημαντικό μέχρι το λιγότερο σημαντικό.

Από την στιγμή λοιπόν που κάνεις αυτό το επόμενο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις είναι να αρχίζεις να επαναπροσδιορίζεις τις στρατηγικές σου στους τρόπους συμπεριφοράς σου  με τους οποίους έως τώρα δούλευες, σκεφτόσουν και έπραττες.

Δεν θα ξεχάσω μια συνάντηση που είχα πριν μερικούς μήνες με έναν συνεργάτη μου ο οποίος αφιέρωνε 12 ώρες για να κάνει μια συγκεκριμένη εργασία. Και κάποια στιγμή έχοντας την απορία τον ρώτησα: “Σε παρακαλώ πες μου, τι κάνεις ακριβώς και πώς;” Φαντάσου ότι αυτό που έκανε σε 12 ώρες και δεν το έκανε και πολύ καλά έφτασε να το κάνει μέσα σε 1-2 ώρες και χαλαρά και πολύ καλά. Τι άλλαξε πιστεύεις; Άλλαξε ο τρόπος που σκεφτόταν και  τρόπος που έκανε αυτό που ήταν να κάνει.

Έτσι λοιπόν #1 βάλε προτεραιότητες και #2 άλλαξε τον τρόπο που κάνεις τα πράγματα για να κερδίσεις χρόνο. Γιατί για όλους η ημέρα έχει 24 ώρες και αυτό που θα καθορίσει αν στο τέλος της ημέρας έχεις χρόνο για τον εαυτό σου, για την οικογένεια σου, για τα παιδιά σου, για τους φίλους σου, για αυτά που αγαπάς στην ζωή σου, είναι πώς εσύ θα επιλέξεις να επενδύσεις ή να σπαταλήσεις αυτό το κεφάλαιο του χρόνου σου που σου δίνεται κάθε μέρα.

Πηγή

 

Επιχειρηματικότητα

Φιλοσοφία της κάθε εταιρείας η εκπαίδευση του ανθρωπίνου δυναμικού

Στην εταιρεία ΜΕΪΔΑΝΗΣ η σχέση με τους πελάτες είναι ο διαρκής στόχος 35 και πλέον ετών, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αλλά και ο ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας. Μιας επιτυχίας που μεταφράζεται τα τελευταία 10 χρόνια σε 3πλασιαμό των καταστημάτων της και της δύναμής της και σε υπερδιπλασιασμό του κύκλου εργασιών της.

Βασισμένη σ’ αυτό της το πλεονέκτημα, η εταιρεία αποφάσισε να κάνει το επόμενο βήμα, να υιοθετήσει τις πλέον σύγχρονες τάσεις στην πελατοκεντρική διοίκηση, να περάσει από την κουλτούρα της άριστης εξυπηρέτησης του πελάτη στην κουλτούρα  δημιουργίας άριστης εμπειρίας για τον πελάτη!

Συμπαραστάτης στην προσέγγισή της αυτή υπήρξε η Hatzi FΙlax Training Group, η οποία ανέλαβε την εκπαίδευση του προσωπικού Customer Service στο Customer Experience Model, με ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα διάρκειας 5 εβδομάδων που – με πρωτοποριακό υλικό και μεθόδους – προσέφερε γνώσεις και δεξιότητες τόσο στη διαχείριση πελατών όσο και στη διαχείριση χρόνου, τη συνεργασία, την ομαδικότητα, με γνώμονα πάντα την ικανοποίηση και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του πελάτη.

Γιατί η εποχή μας είναι η «εποχή του πελάτη» και εστιάζει πλέον στην αλλαγή φιλοσοφίας και κουλτούρας. Μια επιχείρηση δεν αρκεί να προσφέρει μία απλή εξυπηρέτηση στους πελάτες που την εμπιστεύονται. Πρέπει να του προσφέρει μία ασυναγώνιστη εμπειρία!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Σταδιακή ενίσχυση της θέσης των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών

Για 8η συνεχή χρονιά, η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP πραγματοποίησε δειγματοληπτική έρευνα για τη «Γυναικεία Επιχειρηματικότητα», με εστίαση στη Γυναίκα-Ανώτατο Στέλεχος. Στην έρευνα συμμετείχαν Γυναίκες Επιχειρηματίες ή/και Ανώτατα Στελέχη από τις 1.200 μεγαλύτερες εταιρείες που διευθύνονται από γυναίκες βάσει κύκλου εργασιών 2017-2018. Το δείγμα περιείχε 144 επιχειρήσεις (το 12% του πληθυσμού της έρευνας) από διάφορους κλάδους της ελληνικής οικονομίας (βιομηχανία, εμπόριο, υπηρεσίες), που δραστηριοποιούνται σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.

Δήλωση του Νικήτα Κωνσταντέλλου, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ICAP:
“Ενισχύεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια η διείσδυση των γυναικών στις ανώτερες βαθμίδες της Ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής, επιβεβαιώνοντας την αυξανόμενη αποδοχή τους στις διοικήσεις των επιχειρήσεων. Έτσι, 8.577 εταιρείες έχουν στο τιμόνι τους Γυναίκες, καταλαμβάνοντας το 24,9% επί συνόλου 34.473 εταιρειών που έχουν δημοσιεύσει οικονομικά στοιχεία για τη χρήση 2017, μερίδιο αυξημένο σε σχέση με την περσινή μελέτη (24,2%). Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσοστό διείσδυσης των γυναικών στις υψηλόβαθμες θέσεις αυξήθηκε κατά 5 περίπου ποσοστιαίες μονάδες μέσα σε μία πενταετία.

Βασικό χαρακτηριστικό της Γυναικείας παρουσίας στο τιμόνι των επιχειρήσεων είναι ότι αυτή εντοπίζεται κυρίως σε εταιρείες μικρότερου μεγέθους. Έτσι, συναντάμε Γυναίκες στην κορυφή στο 26% του συνόλου των πολύ μικρών εταιρειών (με κύκλο εργασιών <€2 εκατ.), ενώ στις μεγάλου μεγέθους εταιρείες (>€50 εκατ.) το ποσοστό των γυναικών που διοικούν περιορίζεται σε 10%.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι εταιρείες με Γυναίκες επικεφαλής παρουσιάζουν πολύ καλύτερες επιδόσεις κερδοφορίας, σε σύγκριση με το σύνολο των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, το 2017 πέτυχαν ένα περιθώριο μικτού κέρδους 28,5%, έναντι αντίστοιχου δείκτη 23,9% του συνόλου των εταιρειών και περιθώριο καθαρού κέρδους 5,0% έναντι αντίστοιχου 3,3% για το σύνολο των επιχειρήσεων.

Με βάση τα ευρήματα πρωτογενούς έρευνας σε 1.200 μεγαλύτερες εταιρείες με Γυναίκες επικεφαλής, διαπιστώθηκε ότι αυτές είναι υψηλού μορφωτικού επιπέδου, αφού το 89% κατέχει πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και εξ’ αυτών το 49% κατέχει και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.

Οι Γυναίκες επικεφαλής εργάζονται σκληρά, δεδομένου ότι το 86% εξ αυτών απασχολούνται πέραν του καθιερωμένου ωραρίου, ενώ παράλληλα έχουν αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις. Επίσης, θεωρούν ότι υπερτερούν των ανδρών συναδέλφων τους στον τομέα της καλύτερης κατανόησης συναδέλφων, στις επικοινωνιακές δεξιότητες και στο επίπεδο της διορατικότητας. Οι γονείς θεωρούν ότι αποτέλεσαν το σημαντικότερο πρότυπό τους στην επαγγελματική τους διαδρομή. Επιπλέον, δείχνουν επιμονή και εργατικότητα, ενώ θεωρούν ως τη σημαντικότερη ανταμοιβή τους την προσωπική ανάπτυξη (70%), την καταξίωση και αναγνώριση τους στο επαγγελματικό περιβάλλον (52%). Τα κυριότερα επιτεύγματα τους στην επαγγελματική τους πορεία εστιάζονται στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα (50%), καθώς και στην επιτυχημένη ανάπτυξη και επέκταση των εταιρειών που διοικούν (50%).

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν ότι η ανάληψη ρίσκου και πρωτοβουλιών από γυναίκες διαγράφει νέες προοπτικές και συνεπώς πρέπει να αποτελούν σημαντικό στόχο τόσο της Πολιτείας όσο και των επιχειρήσεων, ώστε να αξιοποιηθεί ακόμη περισσότερο το πολύτιμο κεφάλαιο που λέγεται Γυναίκες.”

Περισσότερες Πληροφορίες: Γραφείο Τύπου Ομίλου εταιρειών ICAP
Φρατζέσκα Σιδερή, Communications & Marketing Senior Manager
Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 2 |176 76 Καλλιθέα | T: 210 7200 495, 210 7200 000 | M: 6936 735143 | [email protected] | [email protected] | www.icap.gr

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Τουριστικά – Ταξιδιωτικά Γραφεία»

Αύξηση στον κύκλο εργασιών τους παρουσιάζουν από το 2016 οι επιχειρήσεις εκμετάλλευσης τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων της χώρας. Σε ολόκληρη τη χώρα εκτιμάται ότι λειτουργούν περίπου 3.500 τουριστικά γραφεία. Τα παραπάνω προκύπτουν από την κλαδική μελέτη «Τουριστικά – Ταξιδιωτικά Γραφεία» που εκπόνησε πρόσφατα η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP ΑΕ και η οποία εστιάζει στις τουριστικές επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται γραφεία εισερχόμενου, εσωτερικού και εξερχόμενου τουρισμού.

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο, Senior Consultant Οικονομικών Μελετών της ICAP, o οποίος επιμελήθηκε της εν λόγω κλαδικής μελέτης, ο εισερχόμενος τουρισμός καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης για τουριστικές υπηρεσίες στην Ελλάδα. Ανοδικά κινήθηκε για 6η συνεχή χρονιά η τουριστική κίνηση προς τη χώρα μας το 2018, οπότε και αφίχθηκαν 30,1 εκατ. τουρίστες, καταγράφοντας αύξηση 10,8% σε σχέση με το 2017. Το 36,7% των συνολικών αφίξεων αφορά αφίξεις μέσω οργανωμένων ταξιδιών (περίπου 10 εκατ. αφίξεις το 2017). Σε σχέση με τον εξερχόμενο τουρισμό, το 2018 πραγματοποιήθηκαν από ημεδαπούς 795 χιλ. προσωπικά ταξίδια στο εξωτερικό (αύξηση 28% σε σχέση με το 2017). Επίσης, συνολικά 7,9 εκατ. ήταν ο αριθμός των ταξιδιών κάθε είδους που πραγματοποιήθηκαν από τους ημεδαπούς το 2018 (αύξηση 6% σε σχέση με το 2017).

Continue Reading

Trending