Επιχειρηματικότητα
Η ManpowerGroup αποκαλύπτει τι αναζητούν οι εργαζόμενοι λόγω COVID-19
- Σχεδόν όλοι οι εργαζόμενοι (94%), συμμετέχοντες στην έρευνα, ανησυχούν σχετικά με την επιστροφή τους στον χώρο εργασίας
- Οι περισσότεροι εργαζόμενοι συμφωνούν ότι η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής θα βελτιωθεί στο μέλλον
- Η διακράτηση της εργασίας τους αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τους εργαζόμενους σε όλες τις χώρες και κλάδους (91%), με εξαίρεση τους εργαζομένους στον κλάδο της Πληροφορικής που εκτιμούν περισσότερο την ευελιξία

Αθήνα (14 Σεπτεμβρίου, 2020) – Η νέα έρευνα της ManpowerGroup, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 8,000 εργαζόμενους σε 8 χώρες παγκοσμίως (Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Μεξικό, Σιγκαπούρη και ΗΠΑ) αποκαλύπτει ότι οι περισσότεροι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι η κρίση του COVID-19 σηματοδοτεί το τέλος της πλήρους απασχόλησης στο γραφείο και αναζητούν ένα «υβριδικό» μοντέλο που συνδυάζει την εργασία και το σπίτι. Οι εργαζόμενοι ανησυχούν πρωτίστως για την προσωπική τους υγεία και της οικογένειάς τους, καθώς και για την επιστροφή τους στον παραδοσιακό τρόπο εργασίας- που σηματοδοτεί την απώλεια της ευελιξίας που έχουν αποκτήσει. Η έρευνα «Το Μέλλον των Εργαζομένων, από τους Εργαζόμενους: Κάνοντας τη Νέα Πραγματικότητα Καλύτερη για Όλους», το δεύτερο μέρος της σειράς της έρευνας « Τι αναζητούν οι εργαζόμενοι»
επισημαίνει στους εργοδότες ότι οφείλουν να υιοθετήσουν μια στρατηγική που ο Άνθρωπος έχει ύψιστη προτεραιότητα και να επαναπροσδιορίσουν το μέλλον εργασίας που θα πρέπει να λειτουργεί τόσο για οργανισμούς όσο και για τους εργαζόμενους – δίνοντας προτεραιότητα στις ευθύνες για την προστασία της υγείας, την ευημερία και την φροντίδα.

«Αυτή η κρίση ξεκίνησε ως κρίση υγείας και εξελίχθηκε σε οικονομική και κοινωνική κρίση. Ενώ ευτυχώς μόνο ένα μικρό ποσοστό του πληθυσμού θα μολυνθεί από τον COVID-19, όλοι μας θα επηρεαστούμε», δηλώνει ο Jonas Prising, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ManpowerGroup. «Τα δεδομένα καταδεικνύουν πώς αισθάνονται οι εργαζόμενοι σε όλο τον κόσμο για την επιστροφή στον χώρο εργασίας – ανησυχούν για την υγεία τους και τη διακράτηση της εργασίας τους, ενώ αναζητούν ευελιξία η οποία θα τους επιτρέψει να εξισορροπήσουν καλύτερα την εργασία και την προσωπική τους ζωή στο σπίτι. Οι οργανισμοί που δίνουν προτεραιότητα στη συναισθηματική ευεξία και την ευελιξία και παράλληλα δημιουργούν κοινωνικό αντίκτυπο σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, θα βρίσκονται σε καλύτερη θέση προκειμένου να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τα καλύτερα ταλέντα, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο ότι οι εργαζόμενοι είναι υγιείς, γεμάτοι αυτοπεποίθηση και παραγωγικοί».

Όταν οι οικονομικές προοπτικές είναι αβέβαιες, η απασχολησιμότητα έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία για τους εργαζόμενους, με τους 9 στους 10 να αναφέρουν ότι η διακράτηση της εργασίας τους είναι ύψιστη προτεραιότητα. Ωστόσο, το πώς αισθάνονται οι εργαζόμενοι για την επιστροφή στο χώρο εργασίας ποικίλλει ανάλογα με το φύλο και το στάδιο της επαγγελματικής καριέρας:
- Gen Z – Millennials: Οι Gen Z είναι πιο πρόθυμοι να επιστρέψουν στον χώρο εργασίας για να αναπτύξουν την καριέρα τους και να κοινωνικοποιηθούν περισσότερο (51%), ενώ οι Millennials είναι λιγότερο θετικοί (38%).
- Gen X – Boomers: Οι Gen X εκτιμούν ιδιαίτερα την παρουσία τους στον χώρο εργασίας για την καλύτερη συγκέντρωση τους και αποτελεσματική συνεργασία, μακριά από τις ευθύνες του νοικοκυριού. Οι Boomers (34%) επιλέγουν ως κύριους λόγους επιστροφής στον χώρο εργασίας την κοινωνικοποίηση και την συνεργασία
- Κατηγοριοποίηση φύλων: Σχεδόν οι μισοί άνδρες συμμετέχοντες (46%) αισθάνονται θετικά για την επιστροφή στον χώρο εργασίας, συγκριτικά με το ένα τρίτο των γυναικών (35%) να αισθάνεται το ίδιο. Οι γυναίκες αναφέρουν ότι αισθάνονται πιο ανήσυχες ή νευρικές για την επιστροφή τους. Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες κατατάσσουν στα κορυφαία οφέλη της εργασίας από το σπίτι, το να μην χρειάζεται να μετακινούνται και να έχουν ευελιξία ώστε να εργάζονται όποτε τους είναι πιο βολικό.
- Εργαζόμενοι γονείς: Οι άντρες γονείς αναφέρουν ως μέγιστο όφελος της εργασίας από το σπίτι το γεγονός ότι περνούν περισσότερο χρόνο με την οικογένειά τους. Οι γυναίκες είναι πιο αρνητικές για την επιστροφή στον χώρο εργασίας, με την ανησυχία τους να αυξάνεται όσο νεότερο είναι το παιδί τους – 61% για τα παιδιά 0-5 ετών, 53% για τα παιδιά από 6-17 ετών και 50% για τα παιδιά από 18 και πάνω.
«Έχει μεγάλο ενδιαφέρον ότι τα ευρήματα της έρευνας του ομίλου μας παρόλο που αφορούν τους εργαζόμενους παγκοσμίως δεν απέχουν πολύ από την ελληνική πραγματικότητα και τα ζητούμενα των Ελλήνων εργαζομένων. Οι εταιρείες πρέπει να οικοδομήσουν την εμπιστοσύνη, να ακούσουν τους ανθρώπους τους, να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους και να βοηθήσουν τους εργαζόμενους να δώσουν τις σωστές προτεραιότητες και να ανακτήσουν τις δυνάμεις τους, δηλώνει ο Χαράλαμπος Καζαντζίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ManpowerGroup Ελλάδας».
Προγράμματα
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!
Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.
Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.
Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα
Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού
-
ΕκδηλώσειςΣυνέδριο: Οικολογική Κρίση & Οικονομικές Επιπτώσεις
-
ΔιακόσμησηΠώς να κάνετε mix & match με διάφορα στυλ διακόσμησης ανανεώνοντας τον χώρο

