Επιχειρηματικότητα
Μέχρι 31 Ιαν 2021 για το ΟΡΑΜΑ 2040
Η κα Μαρία-Χριστίνα Μακρανδρέου (210 5275142, [email protected]), από το Ελληνικό Αγροτικό Δίκτυο, το οποίο είναι μια υπηρεσία του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020, έδωσε σημαντικά καταπληκτικές πληροφορίες για το «Όραμα για την αγροτική Ευρώπη το 2040», στην συζήτηση που οργάνωσε ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής και πραγματοποιήθηκε χάρις στην υποστήριξη του Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα.
Η κα Μάγδα Κοντογιάννη (6932094231), κτηνοτρόφος στο Μενίδι Αττικής και η κα Αργυρώ Λαγγουράνη, Πολιτιστικός Σύλλογος Λιδωρικίου, επεσήμαναν μερικά από όσα παρουσιάστηκαν και παρατίθενται παρακάτω:
- Η Ευρωπ. Επιτροπή θα δέχεται προτάσεις για το «Όραμα για την αγροτική Ευρώπη το 2040» μέχρι 31 Ιαν 2021 στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].
- Προτάσεις μπορούν να υποβάλουν τυπικές και άτυπες ομάδες μετά από οργανωμένη συζήτηση με την βοήθεια εργαλείων, όπου θα καταγράφονται με συγκεκριμένο τρόπο οι προτάσεις για το ΟΡΑΜΑ 2040.
- Το ΟΡΑΜΑ 2040 αφορά όλη την ύπαιθρο και τους κατοίκους της, όπου εμπεριέχονται και οι αγρότες, αλλά δεν είναι μόνο για τους αγρότες.
- Με πολλή σημασία καταγράφηκε ότι η Ευρ. Επιτροπή δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την περιαστική ύπαιθρο, όπου φαίνεται να συμβαίνει σοβαρή αλλοίωση του περιβάλλοντος (φυσικού, κοινωνικού, πολιτιστικού κλπ), και να υφίστανται ισχυρές πιέσεις οι αγροτικές κοινωνίες.
- Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής πραγματοποίησε συζητήσεις για την ενδογενή (από κάτω) Τοπική Ανάπτυξη, με ακριβώς την ίδια μεθοδολογία σε δύο κύκλους. Ο ένας κύκλος ήταν τα έτη 2015-2016 και ο πρόσφατος το 2019, που ανακόπηκε με την πανδημία.
- Μάλιστα στοιχεία της προσπάθειας εκείνης περιέχονται στο βιβλίο «Σκέψεις για την Τοπική Ανάπτυξη», εκδόσεις ΣΤΕΝΤΟΡΑΣ, ISBN 978-618-84431-2-9, Νοε 2019.
- Η προσπάθεια για ενέργειες προς την Τοπική (κοινοτική) Ανάπτυξη της Υπαίθρου της Αττικής είχαν ονομασθεί ΑΡΡΑΤΤΙΚΑ, δηλαδή Αττική Γη, καθόσον «αρ» στα αρχαία πελασγικά, τα σημερινά αρβανίτικα σημαίνει γη, όπως σώζεται ακόμα και σήμερα στο αρουραίος, στο άροτρο, στο αρ-χων, δηλ. ο κατέχων γη κλπ.
- Οι οργανωμένες συζητήσεις θα έχουν ως αντικείμενο για το πώς θα ήθελαν να είναι η περιοχή τους, πώς ενδέχεται να αλλάξει κατά τα επόμενα 20 χρόνια, ποιες εξελίξεις θα ήθελαν να δουν και ποιες είναι οι απαραίτητες προϋποθέσεις ώστε η περιοχή τους να γίνει ο τόπος που ονειρεύονται, ένας ελκυστικός τόπος για να ζουν με τις οικογένειές τους.
- Μερικά επί μέρους θέματα θα μπορούσαν να είναι: Η επίδραση του κλίματος στην ζωή και τις καλλιέργειες, Η ποιότητα περιβάλλοντος (φυσικού, κοινωνικού, πολιτιστικού, τεχνολογικού κλπ), Οι υποδομές και υπηρεσίες για ανεκτή ποιότητα ζωής, Ο πληθυσμός (υπογεννητικότητα, προσέλκυση καινούργιων συγκατοίκων, η δομή και αλλαγές), Κοινωνική ένταξη & ζωτικότητα, σχολεία, εισοδήματα, δουλειά, θέσεις εργασίας, Βασικά Αγαθά (τρόφιμα, ενέργεια, οικονομία), Τοπική Εφοδιαστική Αλυσίδα, Ψηφιακά μέσα/Τεχνολογίες, Διακυβέρνηση και συμμετοχή των πολιτών και ότι άλλο κρίνουν οι κάτοικοι ότι τους ενδιαφέρει για να γίνει η περιοχή του ελκυστική για να ζουν.
- Η Ευρ. Επιτροπή προτείνει να εξεταστούν στις τοπικές συνατήσεις: 1) Κλιματική Αλλαγή & περιβαλλοντική υποβάθμιση, 2) Ψηφιακή & Τεχνολογική Αλλαγή, 3) Δημογραφική Αλλαγή και 4) Παγκοσμιοποίηση / «Τοπική διάσταση» (Localisation).
- Πρέπει όλοι να βρουν τρόπο να συμμετάσχουν.
- Είναι μοναδική ευκαιρία που οι πολίτες, και μάλιστα της υπαίθρου, μπορούν να συμβάλουν στο πώς θέλουν τον τόπο τους, έστω το 2040.
- Η πανδημία COVID άλλαξε τους τρόπους με τους οποίους ζούμε και εργαζόμαστε σε αγροτικές και αστικές περιοχές και τώρα είναι η ώρα να κάνουμε έναν απολογισμό και να μοιραστούμε ιδέες για ένα καλύτερο μέλλον.
- Τώρα δίνεται η ευκαιρία να δημιουργηθεί ένας άμεσος σύνδεσμος μεταξύ αυτού που βιώνουν και αισθάνονται οι άνθρωποι που ζουν στις αγροτικές περιοχές πριν γίνει η επικείμενη ανακοίνωσης της Ευρ. Επιτροπής για ένα μακροπρόθεσμο όραμα για τις αγροτικές περιοχές για το 2040.
- Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις ιδέες που θα προκύψουν από τις συζητήσεις για να ξεπεράσουμε τις συνηθισμένες «SWOT» αναλύσεις και να βάλουμε τα θεμέλια για ένα ολοκληρωμένο/ολιστικό μέλλον που θα λαμβάνει υπόψη όλες τις στρατηγικές, τα προγράμματα και τις επενδύσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον των αγροτικών μας περιοχών, όπως το θέλουμε εμείς, ή έστω και εμείς ….
- Μπορούμε να μοιραστούμε και να εμπνευστούμε από την εμπειρία των αγροτικών κοινοτήτων από διάφορα άλλα μέρη της Ευρώπης, από το αρχείο που δημιούργησε και θα εμπλουτίζει η Ευρ. Επιτροπή.
- Τα αποτελέσματα τέτοιων συλλογικών και συμμετοχικών συζητήσεων μπορούν να συμπληρώσουν τις μεμονωμένες απαντήσεις που υποβλήθηκαν κατά την ηλεκτρονική δημόσια διαβούλευση της Επιτροπής (έληξε για τους πολίτες στις 30/11/2020).
- Οι ομάδες που θα ασχοληθούν με το θέμα σε τοπικό επίπεδο, εξετάζοντας τη δική τους περιοχή χρησιμοποιώντας συλλογικά αυτήν τη μελλοντική προοπτική θα μπορούσαν να δημιουργήσουν νέες ιδέες και πρωτοβουλίες.
- Εάν δεν το κάνουν οι κάτοικοι της υπαίθρου, θα το κάνουν κάποιοι άλλοι για αυτούς χωρίς αυτούς και θα τους το επιβάλουν.
Η κα Μάγδα Κοντογιάννη, παρά τον εποχικό φόρτο των εργασιών (γέννες, συγκέντρωση τροφών, προετοιμασία χώρων για τον σταβλισμό για τον χειμώνα, γιορτές κλπ) θεωρεί μοναδική ευκαιρία την παρουσίαση για το «Όραμα για την αγροτική Ευρώπη το 2040», που έγινε διαδικτυακά στις 9/12/2020 και πέραν των προγραμματισμένων συναντήσεων θα ανακοινώσει και άλλες συναντήσεις με τοπικούς φορείς για να συζητηθούν προτάσεις για το ΟΡΑΜΑ 2040.
Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής έχει ήδη ανακοινώσει συζήτηση στις 15/12/2020 (20.00) για τα ήθη & έθιμα για τον Άγιο Μόδεστο, στις 16/12/2020 (12.00) για τους Καρπούς του Δάσους (Food Forest), στις 5/1/2021 (20.00) συνάντηση Αγροτισσών & στις 13/1/2021 (12.00) Ανταλλαγή ευχών.
Προγράμματα
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!
Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.
Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.
Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα
Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού
-
ΕκδηλώσειςΣυνέδριο: Οικολογική Κρίση & Οικονομικές Επιπτώσεις
-
ΔιακόσμησηΠώς να κάνετε mix & match με διάφορα στυλ διακόσμησης ανανεώνοντας τον χώρο

