Επιχειρηματικότητα
Email marketing: 7 tips για να γράψεις ένα ελκυστικό email

Το email marketing είναι το πιο αποτελεσματικό είδος marketing, αρκεί βέβαια να γίνεται και με τον σωστό τρόπο.
Ένα από τα βασικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε όταν αποφασίζετε να κάνετε email marketing είναι το στήσιμο και το κείμενο στα email μας. Για να έχετε αποτελεσματικές καμπάνιες, όπου το κοινό σας θα ανοίγει τα email που του στέλνετε και θα κάνει τα επιθυμητά κλικ, πρέπει να προσέξετε κάποια σημεία κλειδιά στην προετοιμασία και τον σχεδιασμό των email σας.
Πάμε να δούμε 7 σημαντικά tips-κλειδιά που θα σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε επιτυχημένες email καμπάνιες.
1.Προσέξτε το θέμα σας & το preview text (κείμενο προεπισκόπησης)
Το θέμα είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του email σας. Το θέμα και το preview text είναι αυτά που πρώτα θα δει κάποιος στο inbox του και θα τον κάνουν να αποφασίσει αν θα ανοίξει το email σας ή αν θα το πετάξει.
Όσο καλά στημένο και αν είναι το email σας, αν δεν το ανοίξει, δεν θα μπορέσει να το δει. Επομένως ο Νο 1 στόχος, όταν στέλνουμε ένα email, είναι ο αποδέκτης να το ανοίξει και αυτό εξαρτάται από αυτές τις δύο φράσεις (Θέμα, preview text).
Τι να προσέξετε;
- Το θέμα σας πρέπει να είναι σύντομο, περιεκτικό και να δημιουργεί ενδιαφέρον ή περιέργεια στον αναγνώστη.
- Είναι πιθανότερο να ανοίξουν το email σας όταν καταλάβουν ότι θα ωφεληθούν από κάτι (π.χ. δωρεάν συμμετοχή…) ή αν ανησυχεί ότι θα χάσει κάτι (π.χ. λήγει σήμερα…)
- Μην χρησιμοποιείτε υπερβολικά σημεία στίξης π.χ. θαυμαστικά, ούτε κεφαλαία γράμματα. Όταν γράφετε με αυτόν τον τρόπο ο αναγνώστης αισθάνεται ότι του «βάζετε τις φωνές» και το πιθανότερο είναι να αντιδράσει υπερβολικά π.χ. να κάνει unsubscribe ή να πετάξει το email σας.
- Το θέμα σας και το preview text πρέπει να σχετίζονται απόλυτα με το περιεχόμενο του email σας. Μην γράφεται κάποιο θέμα μόνο για εντυπωσιασμό χωρίς αυτό να συνάδει με το περιεχόμενο του email σας, γιατί αυτό θα «γυρίσει μπούμερανγκ».
2.Σιγουρευτείτε ότι το κείμενό σας είναι σχετικό με το θέμα σας
Πριν, μιλήσαμε για την σχετικότητα του θέματος με το κείμενο του email. Αντίστροφα λοιπόν πρέπει να προσέξουμε και το κείμενο σε σχέση με το θέμα. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να παραδίδετε αυτό που υπόσχεστε στο θέμα.
Να έχετε στο μυαλό σας ότι δημιουργείτε μία σχέση με το κοινό σας μέσω του email marketing, την οποία μπορεί να βλάψετε ανεπανόρθωτα εφαρμόζοντας τέτοιες πρακτικές.
Μπορεί ένας εντυπωσιακός τίτλος να κάνει τον αναγνώστη να ανοίξει το email, όταν όμως δει ότι το κείμενο δεν ανταποκρίνεται στο θέμα, θα σας θεωρήσει ανεύθυνους, και μακροπρόθεσμα θα σταματήσει να ανοίγει τα email σας.
3. Γράψτε σε δεύτερο πρόσωπο
Χρησιμοποιώντας δεύτερο πρόσωπο αντί για πρώτο ή τρίτο, δείχνετε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον αναγνώστη και είναι πιο εύκολο να συντονιστεί με το μήνυμα που θέλετε να του περάσετε.
Είναι σαν να μιλάτε απευθείας σε αυτόν για πράγματα που τον αφορούν, τον ενδιαφέρουν ή μπορεί να επωφεληθεί από αυτά.
Μακροπρόθεσμα ενισχύει την δημιουργία σχέσεων με το κοινό σας και επομένως βοηθά στο ανοίξουν και τα επόμενα email σας.
4. Μιλήστε για οφέλη, όχι τόσο για χαρακτηριστικά
Οι περισσότεροι πέφτουν στην παγίδα να αναλύσουν όλα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρουν.
Αυτό όμως που έχει μεγαλύτερη σημασία για τον αναγνώστη, είναι να καταλάβει άμεσα γιατί τον αφορά το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, τι έχει να του προσφέρει: πως τον κάνει καλύτερο, σε τι τον διευκολύνει, πώς τον βοηθά να πετύχει τους στόχους του ή να λύσει κάποιο πρόβλημά του. Γενικά τι έχει να κερδίσει από αυτό και για ποιο λόγο είναι σημαντικό να το έχει.
5. Να είστε σύντομοι και απλοί
Από τη στιγμή που κάποιος ανοίγει το email σας, θέλει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να μπορεί να το σκανάρει και να καταλάβει περί τίνος πρόκειται, χωρίς να χρειαστεί να το διαβάσει ολόκληρο.
Η πληροφορία που του προσφέρετε πρέπει να είναι εύπεπτη, χωρίς πολύπλοκες ή δυσνόητες εκφράσεις. Οι παράγραφοι να είναι μικρές και να δίνεται έμφαση σε όλα τα σημαντικά σημεία.
Ένα καλό tip είναι να έχετε στο μυαλό σας ότι απευθύνεστε σε συγκεκριμένο πρόσωπο και μάλιστα σε έναν φίλο. Αυτό θα κρατήσει το γράψιμό σας απλό, σύντομο και γιατί όχι, με χιούμορ!
Μην ανησυχείτε ότι δεν έχετε συμπεριλάβει όλες τις απαιτούμενες λεπτομέρειες μέσα στο email, γι’ αυτό το σκοπό έχουμε τις landing pages, δηλαδή τις σελίδες στις οποίες θέλουμε να κατευθυνθεί ο αναγνώστης αφού πρώτα του προκαλέσουμε το ενδιαφέρον με ένα εξαιρετικό email!
6. Χρησιμοποιείστε ενεργητική φωνή στα call to action
Μέσα σε ένα email θέλουμε να έχουμε call to action, δηλαδή φράσεις που καλούν τον αναγνώστη να προχωρήσει σε κάποια δράση π.χ. εγγραφή, δωρεά, αγορά, επίσκεψη στο site κλπ
Η ενεργητική φωνή είναι η πιο κατάλληλη για να ωθήσετε το κοινό σας να προβεί στις συγκεκριμένες δράσεις και κάποιες φορές (με προσοχή) η προστακτική π.χ.
Αντί για «Λήψη pdf» σε ένα ebook, χρησιμοποιείστε το «Θέλω το ebook» (ενεργητική)
Αντί για «εγγραφή» σε ένα webinar, χρησιμοποιείστε το «Κλείσε τη θέση σου» (προστακτική)
7. Να έχετε στο μυαλό σας την ψυχολογία του αναγνώστη
Ο σχεδιασμός του email από τα χρώματα και τις φωτογραφίες μέχρι την επιλογή των λέξεων, το μέγεθος και την έμφαση που δίνουμε στο κείμενο, έχει να κάνει ξεκάθαρα με την ψυχολογία του αναγνώστη.
Ο ανθρώπινος νους είναι σχεδιασμένος να αντιδρά με συγκεκριμένο τρόπο σε συγκεκριμένα ερεθίσματα.
Τι μπορεί να κάνει τον αναγνώστη να ανταποκριθεί πιο εύκολα και να προχωρήσει σε κλικ:
- Το email είναι καλό να αφορά ένα πράγμα την κάθε φορά. Όταν ο στόχος σας είναι ξεκάθαρος αυτό το αντιλαμβάνεται και ο αναγνώστης και προχωρά πιο εύκολα στην επιθυμητή δράση, δεν μπερδεύεται.
- Τα call to action κουμπιά να είναι σχεδιασμένα σε κείμενο και χρώμα ώστε να ωθούν σε δράση (έντονο χρώμα, ενεργητική φωνή). Αν για κάποιο λόγο έχουμε δευτερεύουσας σημασίας call to action κουμπιά, αυτά καλό είναι να φροντίσουμε να έχουν έναν πιο διακριτικό σχεδιασμό.
- Φωτογραφίες με πρόσωπα που δείχνουν συναισθήματα όχι μόνο εμπλουτίζουν το περιεχόμενό μας αλλά έχει παρατηρηθεί ότι βοηθούν στο να συνδέσει ο αναγνώστης το συγκεκριμένο συναίσθημα με την δράση που τον καλούμε να κάνει. Π.χ. αν παρακολουθήσει το συγκεκριμένο webinar θα αισθάνεται σίγουρος για τον εαυτό του.
- Μαρτυρίες πελατών μας που έχουν αγοράσει την υπηρεσία ή το προϊόν μας. Κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια, ότι έχουν μία σύσταση από κάποιον φίλο, και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην δική τους απόφαση.
- Η αίσθηση του επείγοντος, δημιουργεί στους ανθρώπους τον φόβο ότι θα χάσουν κάτι και αυτό τους ωθεί σε δράση. Π.χ. οι συμμετοχές λήγουν σήμερα.
Ακολουθήστε αυτές τις απλές συμβουλές για να βελτιώσετε τον τρόπο που γράφετε τα email σας. Στην αρχή μπορεί να δυσκολευτείτε λίγο, αλλά σας υπόσχομαι ότι το αποτέλεσμα θα επιβραβεύσει τον κόπο και τον χρόνο που θα αφιερώσετε.
Αν παρόλα αυτά χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια για το email marketing επικοινωνήστε μαζί μας.
Δήμητρα Παπαλαζάρου
Σύμβουλος σε θέματα προβολής και marketing, Business Coach, Εισηγήτρια σεμιναρίων, Συνιδιοκτήτρια της επιχείρησης Salamandra (κατασκευές site & marketing).
Η ανάγκη μου για δημιουργία και ανεξαρτησία με οδήγησε στο να ιδρύσω την δική μου επιχείρηση, με συνεργάτες που έχουν την ίδια φιλοσοφία και που εμπιστεύομαι στο μέγιστο βαθμό. Στην Salamandra (salamandra-site.gr) εστιάζουμε στο να κινητοποιούμε, να εκπαιδεύουμε και να συμβουλεύουμε τους ανθρώπους πίσω από μία επιχείρηση. Ενθουσιαζόμαστε όταν κάνουμε μία επιχείρηση να “δουλεύει” και τους ανθρώπους πίσω από αυτήν χαρούμενους και δημιουργικούς.
email: [email protected]
website: salamandra-site.gr
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
Επιχειρηματικότητα
Ανάπτυξη για λίγους ή για όλους;

Aνάπτυξη – Ανάπτυξη, είσαι εδώ?
Θυμόσαστε το παιδικό παιγνίδι μας «Λύκε –Λύκε, είσαι δώ ?» όπου ο Λύκος αναβάλλοντας την εμφάνισή του συνεχώς. για να κερδίσει την εμπιστοσύνη μας, έβαζε λίγα- λίγα τα ρούχα του ώστε να μας εξαντλήσει και να μας τρομάξει στο τέλος: «παίρνω το μπαστούνι μου και σας κυνηγώ!….» και όποιον έπιανε το έτρωγε ή τον φυλάκιζε μέχρι να νικήσει? Κάπως έτσι μας παρουσιάζεται και η «Ανάπτυξη» το τελευταίο διάστημα από όλους του ειδήμονες πολιτικούς ή επαΐοντες ακαδημαϊκούς ή τους εκλεγμένους ηγήτορες φορέων ή think tanks , ή ότι τέλος πάντων εκπροσωπεί την σοφία και τη γνώση των ημερών μας. «Κάτ»ι που κάποια φοβερή στιγμή θα βγει με την μαγκούρα του και θα μας κυνηγήσει. Και εμείς ξαφνιασμένοι δεν θα ξέρουμε γιατί μας κυνηγά …
Τέλος πάντων, καλά τα λόγια καλές οι απόψεις, καλή η ποικιλία των απόψεων , καλή- για ακόμη μία φορά- η θεωρία . Όμως πόσο έχουν όλοι αυτοί οι θεματοφύλακες της οικονομικής θεωρίας αντιληφθεί ότι οι μικροί επιχειρηματίες, οι μικρές ατομικές επιχειρήσεις, οι «μη δημόσιοι υπάλληλο»ι της χώρας μας, που πάντα στηρίζουν την αγορά και την οικονομία , έχουν μείνει μόνοι τους και τραγικά αβοήθητοι , σε ένα μοναχικό διάλογο με τον εαυτό τους, με την αβέβαιη σκέψη κολλημένη πρωί- βράδυ στο μυαλό, σε απίστευτες εσωτερικές διαδρομές , που συναντούν ανακούφιση μόνο σε διαισθητικές ή αστρολογικές προβλέψεις? Καθώς κανείς στην ουσία δεν κατανοεί γιατί έχουμε έρθει σε αυτήν την θέση , τι σημαίνει αυτό που συμβαίνει στην πατρίδα μας και πως θα το παλέψουμε.
Δεν κατανοεί γιατί δεν συμμετείχε στο παιγνίδι πονηρών πολιτικών που έκαναν καριέρα το λειτούργημά τους , των σοφών ακαδημαϊκών που ήταν ανέκαθεν καλοί μαθητές και ξέρουν απέξω όλες τις σοφίες του κόσμου, και δεν συμμετέχουν στην ελίτ των επιτηδείων που ξέρουν να βγάζουν χρήμα με τρόπο και όχι με κόπο.
Για αυτό, φίλοι μικρο- επιχειρηματίες, ας σταματήσουμε το παιγνίδι και ας σοβαρευτούμε ζητώντας ότι χρειαζόμαστε να μας δοθεί, για να στηρίξουμε μόνοι μας την Ανάπτυξη , έτσι όπως εμείς οι Έλληνες με το εμπορικό μας δαιμόνιο μάθαμε τόσα χρόνια να κάνουμε , σ΄ολες τις δύσκολες εποχές και όπου γης και πατρίς, με την αντοχή των γονιδίων των πατεράδων και των παππούδων μας
- Show us the money! Tόσο η Κυβέρνηση όσο και οι Τράπεζες πρέπει να ξεκαθαρίσουν πόσο χρήμα υπάρχει για ανάπτυξη, Δεν μας απασχολεί αν είναι πολύ ή λίγο , πρέπει πλέον να αποκαλυφθεί ώστε να ξέρει η αγορά τι της γίνεται. 5-10 ή 1000 , θα πρέπει να γίνει πλέον γνωστό τι πόροι υπάρχουν. Γιατί χρήμα , υπάρχει και πάντα θα υπάρχει , πόσο είναι το διαθέσιμο για την κίνηση της αγοράς δεν είναι γνωστό, και αυτό δημιουργεί φοβία και ανασφάλεια, έλλειψη εμπιστοσύνης και μειωμένη επιθυμία για κατανάλωση. Χωρίς τη δημιουργία της ζήτησης πώς να ξεκαθαρίσει την αξία της η προσφορά και το αντίστροφο?
- Συμβουλεύστε μας! Θα πρέπει η Κυβέρνηση να προσφέρει επιχειρηματική συμβουλευτική και υποστήριξη πλέον , δωρεάν ώστε να βρούμε και πάλι την χαμένη μας πίστη. Όλοι αυτοί οι σοφοί που περνοδιαβαίνουν στα κανάλια , ας προσφέρουν τα φώτα του στους επιχειρηματίες , με σεμινάρια, συγκεντρώσεις και υποστήριξη χωρίς να χρεώνουν την σοφία τους. Ας τους επιτάξει το κράτος( ούτως ή άλλως είναι δημόσιοι υπάλληλοι) να κάνουν τον εταιρικό σύμβουλο και καθοδηγητή , στην πράξη , στο μαγαζί , το εργαστήριο , το μικρό εργοστάστιο μας. Για αυτό είναι η γνώση, για να είναι χρήσιμη και εφικτή και όχι εικονική πραγματικότητα , στα παράθυρα των τηλεοράσεών μας.
- Δημιουργείστε την λίστα των πιθανών «αγοραστών» της παραγωγής της χώρας μας. Διαμορφώνοντας ένα τοπίο αγαθών και υπηρεσιών και πιθανών αγοραστών και επιβραβεύοντας τις εξαγωγές , οι επιχειρηματίες θα σκεφθούν και θα στραφούν σε νέες αγορές , με ευρηματικότητα και δυναμική. Υπάρχουν και άλλες ανάγκες στους λαούς της γης που μπορεί η ελληνική αγορά να ικανοποιήσει. Είμαστε μέρος του πλανήτη και εμείς.
- Ας εντυπωσιαστούμε και ας εντυπωσιάσουμε με επιτεύγματα! Η Ελλάδα ήξερε πάντα να κάνει εντύπωση. Δεν μπορεί, συνεχίζουν να γεννώνται Έλληνες ήρωες που κάνουν τον κόσμο να θαυμάζει. Ας τους αναδείξουμε , ας τους φανερώσουμε . Και όταν ο κόσμος σε θαυμάζει είναι καλός καιρός να ζητήσεις τα λεφτά του . Υπηρεσίες – Υπηρεσίες και πάλι υπηρεσίες , ας κάνουμε την Ελλάδα μας το τόπο των εξαιρετικών υπηρεσιών: υγεία-παιδεία- τουρισμός – νέος πολιτισμός (μουσική-θέατρο-τέχνες). Είναι δυνατόν να χάθηκαν πια οι Επιστήμονες , οι Μουσικοί , οι Καλλιτέχνες που γεννούσε τούτη η χώρα όλο τον προηγούμενο αιώνα?
- Σταματήστε να χάνετε τα χρήματά μας. Ακούτε, σταματήστε να τα χάνετε ,γιατί θα τα ζητήσουμε πίσω. Είμαστε εμείς οι μικροί επιχειρηματίες και εργαζόμενοι. Νοιώθουμε ότι χάνουμε τα λεφτά μας όταν πληρώνουμε τους φόρους και τις εισφορές μας, όταν σας εμπιστευόμαστε να κάνετε κουμάντο τους κόπους και τους μόχθους μας και δεν τα καταφέρνετε ότι πολιτικό χρώμα και να βάφετε τις φανέλες σας. Ακούστε μία ιδέα , δώστε μας πίσω ένα μέρος όσων σας εμπιστευτήκαμε, δίνοντας πίσω στους φορολογούμενους ακίνητα που μένουν ανεκμετάλλευτα, προϊόντα που σαπίζουν σε αποθήκες, γη και θάλασσα και αέρα που δεν αξιοποιείται Και τότε θα γίνει μια νέα ζύμη . Και θα επιστρέψουμε τόσο γρήγορα στην αγορά που θα κάνουμε το κεφάλι σας να γυρίζει.
Ανάπτυξη – Ανάπτυξη είσαι εδώ?
της Μαριάννας Τσουλιά
Προγράμματα
Η Hatzi Filax Group υλοποίησε εξειδικευμένη εκπαίδευση για τη ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διήμερη εκπαιδευτική δράση που διοργάνωσε η Hatzi Filax Group, στις εγκαταστάσεις της ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης. Η εκπαίδευση σχεδιάστηκε ειδικά για τις ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση των δεξιοτήτων και της επαγγελματικής αποτελεσματικότητας των εργαζομένων της.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε:
- Διαχείριση Χρόνου (Time Management): Εκπαιδευτικά εργαστήρια για δύο δυναμικές ομάδες εργαζομένων, εστιασμένα στην αποτελεσματική οργάνωση και αξιοποίηση του χρόνου.
- Βασικές Αρχές Management & Ηγεσίας (Leadership Skills): Εκπαίδευση που επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων διοίκησης, επικοινωνίας και ηγεσίας, με σύγχρονες μεθοδολογίες και πρακτική εφαρμογή.
Συνολικά, 60 εργαζόμενοι συμμετείχαν ενεργά σε τρεις εκπαιδευτικές ομάδες και παρακολούθησαν 16 ώρες εντατικής και διαδραστικής εκπαίδευσης. Το περιεχόμενο ήταν βιωματικό, με στοχευμένες ασκήσεις και ενεργή συμμετοχή, ενισχύοντας τη μάθηση και την εσωτερική παρακίνηση των συμμετεχόντων.
Την εκπαίδευση υλοποίησαν οι εισηγήτριες της Hatzi Filax Group, Σοφία Σκευοφύλακα και Χατζή Σκευοφύλακα, φέρνοντας την πολυετή εμπειρία τους στην επαγγελματική κατάρτιση μέσα από μια μοναδική εμπειρία μάθησης και συνεργασίας.
Η Χατζή Σκευοφύλακα, CEO της Hatzi Filax Group, δήλωσε σχετικά:
«Είναι πραγματικά υπέροχο να βλέπουμε τόσο δυναμικές επιχειρήσεις να επενδύουν ουσιαστικά στους ανθρώπους τους. Η ΜΕΒΓΑΛ δεν επενδύει απλώς σε εκπαίδευση – επενδύει σε κουλτούρα ανάπτυξης. Ήταν τιμή μας να συνεργαστούμε με τόσο εξαιρετικές ομάδες, γεμάτες ενέργεια, διάθεση και προοπτική.»
Η Σοφία Παλαμίδου, HR Manager της ΜΕΒΓΑΛ, πρόσθεσε:
«Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά σεμινάρια που σχεδίασε η Hatzi Filax Group ειδικά για στελέχη μας προσφέροντας τους πρακτικά εργαλεία και χρήσιμες τεχνικές για την καλύτερη οργάνωση της καθημερινότητάς τους και την ανάπτυξη των ηγετικών τους δεξιοτήτων.
Μέσα από διαδραστικές ασκήσεις και παραδείγματα οι συμμετέχοντες έμαθαν πώς να θέτουν προτεραιότητες και εξοικειώθηκαν με σύγχρονες προσεγγίσεις στην ηγεσία.
Η εκπαίδευση αυτή αποτέλεσε μια σημαντική επένδυση για την ενίσχυση της αποδοτικότητας των στελεχών μας και ευχαριστούμε θερμά για ακόμη μία φορά την Hatzi Filax Group για την εξαιρετική συνεργασία.»
Η Hatzi Filax Group, με αποδεδειγμένη τεχνογνωσία στον τομέα της εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, παραμένει στρατηγικός συνεργάτης επιχειρήσεων που επιλέγουν να αναπτύσσονται μέσα από τη δύναμη των ανθρώπων τους.

-
Υγεία
Όλη η αλήθεια για τα ωάρια : Μύθοι και πραγματικότητα
-
Τουρισμός
Προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσεις αν κάνεις συχνά ταξίδια για δουλειά
-
Υγεία
Πώς να ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης
-
Υγεία
Βαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Γαστρονομία
Το μέλλον του fine dining: Τα trends & οι εμπειρίες που αξίζει να δοκιμάσεις
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Δέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Lifestyle
Ανακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
Κινηματογράφος
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY