Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Εταιρίες και διαδίκτυο

Βασικός και πρωταρχικός στόχος μια εταιρείας τόσο στην αρχή λειτουργίας της όσο και στη μετέπειτα πορεία της είναι η συνεχόμενη ανάπτυξη.

Η ανάπτυξη αυτή συντελείται με τα κατάλληλα εργαλεία marketing.

Τα τελευταία χρόνια το marketing χωρίζεται σε δύο μεγάλες κατηγορίες:

Το κλασσικό marketing και το online marketing, το marketing δηλαδή του διαδυκτίου.

Για να φτάσει κανείς να μιλάει για online marketing θα πρέπει ήδη να έχει κάνει τα  πρώτα βασικά βήματα στο internet:

Το πρώτο και το πιο βασικό βήμα είναι η κατασκευή μιας ιστοσελίδας, εδώ θα πρέπει να δοθεί προσοχή τόσο στο εικαστικό όσο και στο λειτουργικό κομμάτι, δηλ. να εντυπωσιάζει τον χρήστη αλλά παράλληλα να τον πληροφορεί με απλό και άμεσο τρόπο.

Στην ιστοσελίδα παρουσιάζουμε σε πρώτο στάδιο την  επιχείρησή μας, ποια είναι, με τι ασχολείται αλλά και τους στόχους όσον αφορά το καταναλωτικό κοινό.

Στη συνέχεια, αναλυτικά και εκτενέστερα παρουσιάζουμε τα προϊόντα μας.

Με την ολοκλήρωση της δημιουργία της ιστοσελίδας, που στην ουσία  έχουμε δημιουργήσει ένα  ηλεκτρονικό κατάστημα, προχωράμε  με το να την κάνουμε «γνωστή».

Εδώ μιλάμε για online marketing:

  • Προώθηση της εταιρείας μας σε μηχανές αναζήτησης

Η καταχώρηση μιας ιστοσελίδας σε μηχανές αναζήτησης είναι η δυνατότητα που έχουν ορισμένες εταιρίες (και όχι μόνο) να καταχωρούν το site σας σε ισχυρές μηχανές αναζήτησης.

Η επόμενη μας μέριμνα είναι η κατάταξη σε υψηλές θέσεις σε αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης. Στην διαδικασία αυτή έχει δημιουργηθεί μία ολόκληρη γενιά υπηρεσιών οι οποίες αφορούν την βέλτιστη παρουσία σε αποτελέσματα κατά την αναζήτηση σε μηχανές αναζήτησης.

Ένας πιο διαφανής προς τον χρήστη τρόπος είναι η χρησιμοποίηση online ερωτηματολογίων, στα οποία ο χρήστης, δεν υποχρεούται απαραίτητα να συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία. Ακόμα και εκεί, η τεχνολογία επιτρέπει να αναγνωριστεί ο χρήστης ο οποίος έχει ήδη συμμετάσχει στην έρευνα (π.χ. με την ανάγνωση τυχόν cookies που έχουν τοποθετηθεί στον υπολογιστή, ή άλλες μεθόδους).

  • Διαφημιστικά μηνύματα  (Banners) σε portals ή συγκεκριμένες σελίδες αυτών.

To Banner είναι ένα γραφικό το οποίο τοποθετείται σε μία συγκεκριμένη θέση στην ιστοσελίδα και συνήθως είναι ένα αρχείο εικόνας τύπου gif και jpeg.

Tα banners είναι η σημαντικότερη μορφή διαφήμισης στο διαδίκτυο και η μεγάλη δημοτικότητα τους έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια σειρά διαφορετικών διαστάσεων οι οποίες χρησιμοποιούνται για την προβολή των banners στο web.

Μην παραλείψετε την απόκτηση ενός προγράμματος στατιστικών που είναι εξίσου ζωτικής σημασίας τόσο για να μπορούμε να βλέπουμε την απήχηση της ιστοσελίδας μας όσο και για να δίνουμε στοιχεία για την επισκεψιμότητα των banners που φιλοξενούμε.

Στα στατιστικά, αναλυτικά αυτά που μας ενδιαφέρουν και πρέπει να κοιτάμε είναι:

Τα Hits είναι το σύνολο των αιτήσεων  για μία πληροφορία από μία ιστοσελίδα. Κάθε φορά που ζητάμε ένα στοιχείο από μία σελίδα, κατεβάζουμε ένα αρχείο, ή πιο απλά κάνουμε μία σχετική εργασία, τότε καταγράφεται ένα hit. Για παράδειγμα, σε μια ιστοσελίδα με μικρό αριθμό επισκέψεων ο αριθμός των hits μπορεί να είναι αρκετά μεγάλος. Με τον αριθμό των hits δεν μπορούμε να κρίνουμε τη δημοτικότητα και την επισκεψιμότητα μιας σελίδας, γιατί πολλές από τις συνολικές αιτήσεις μπορεί να προέρχονται από μικρό αριθμό χρηστών.

Cookies: Όταν πλοηγούμαστε στο διαδίκτυο, ένας μεγάλος αριθμός ιστοσελίδων αποστέλουν ένα μικρό αρχείο στον υπολογιστή μας, στον οποίο καταγράφονται ορισμένα χαρακτηριστικά. To αρχείο αυτό ονομάζεται cookie. Ένα παράδειγμα του πως χρησιμοποιείται είναι η καταγραφή των στοιχείων της σύνδεσης μας. Σε περίπτωση που έχουμε εγγραφεί στην υπηρεσία  μιας ιστοσελίδας, τότε θα  πρέπει ανά πάσα στιγμή να εισάγουμε τo όνομα χρήστη και τον κωδικό, εφόσον ζητηθούν. Το cookie, μπορεί να παραλείψει αυτή την ενέργεια.

Επίσης, μπορεί να καταγράψει και πολλά άλλα στοιχεία, όπως αυτά που συμπληρώνουν οι χρήστες σε διάφορες φόρμες˙ το ιστορικό (history) του χρήστη και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τις αγοραστικές του συνήθειες, ούτως ώστε να δίνεται στην εταιρία η δυνατότητα να προσαρμόζει την πολιτική προώθησής των προϊόντων της σε διαφορετικές ομάδες καταναλωτών.

Τα Impessions είναι η προβολή ενός banner στην οθόνη του χρήστη. Κάθε φορά που εμφανίζεται σελίδα η οποία περιέχει το συγκεκριμένο banner, τότε αυτό θεωρείται ως νέο impression. To πλήθος των εμφανίσεων (impression), μπορεί να λάβει μεγάλες διαστάσεις σε περίπτωση που ένα μεγάλο πλήθος χρηστών μπαίνει στην σελίδα και σερφάρει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το πλήθος αυτό αποτελεί τη βάση της πώλησης των διαφημίσεων.

ΤοClick through είναι ένα από τα σημαντικότερα μεγέθη, το οποίο μας δείχνει την απόκριση της διαφήμισης. Το click through ως μέγεθος αναφέρεται στον συνολικό αριθμό των hits που πραγματοποιήθηκαν για μία διαφήμιση (banner).Το click through rate με την σειρά του, μας δείχνει τον αριθμό των clicks σε ένα καθορισμένο αριθμό impressions.

Επισκέψεις και μοναδικοί επισκέπτες: Το μέγεθος των μοναδικών επισκεπτών είναι και αυτό ιδιαίτερα κρίσιμο, γιατί δείχνει πόσοι διαφορετικοί χρήστες ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που παρέχει κάποια ιστοσελίδα. O πιο αξιόπιστος τρόπος για την καταμέτρηση των στοιχείων αυτών μπορεί να θεωρηθεί το cookie. Ο τρόπος αυτός διαθέτει και μερικά μειονεκτήματα, αφού ο χρήστης έχει την δυνατότητα να μην επιτρέψει την λήψη cookies.

Ο αριθμός των επισκέψεων όμως, μπορεί να μεγαλώσει αρκετά ακόμα και στην περίπτωση, που μια μικρή μερίδα ατόμων, επισκέπτεται την ιστοσελίδα με μεγάλη καθημερινή συχνότητα.

Αναλυτικότερα, αν τρία διαφορετικά άτομα επισκεφθούν μια ιστοσελίδα, δύο φορές σε μία μέρα, τότε η ιστοσελίδα έχει δεχτεί 6 επισκέψεις, αλλά έχει τρεις μοναδικούς χρήστες. Αν την επόμενη μέρα, τα ίδια άτομα μπουν στην ιστοσελίδα δύο φορές, τότε οι συνολικές επισκέψεις της σελίδας, έχουν γίνει 12 (6+6), ενώ οι επισκέπτες παραμένουν τρεις.

Όλες αυτές οι ενέργειες προϋποθέτουν την συνεχή υποστήριξη της ιστοσελίδας μας, δηλαδή, την συνεχή ανανέωσή από πλευράς θεματολογίας και μετέπειταανάλογα την εταιρία- τη σχεδιαστική ανανέωσή της.


Άρθρο αρχείου

Δημήτρη Ψαρρά

Επιχειρηματικότητα

Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται  ότι η  σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.

1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.

2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.

3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου

4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.

5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας  φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η  «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.

7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.

8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος

σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.

9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα  και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.

10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

της Μαριάννας Τσουλιά.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ανάπτυξη για λίγους ή για όλους;

Aνάπτυξη – Ανάπτυξη, είσαι εδώ?

Θυμόσαστε το παιδικό παιγνίδι μας «Λύκε –Λύκε, είσαι δώ ?» όπου ο Λύκος αναβάλλοντας την εμφάνισή του συνεχώς. για να κερδίσει την εμπιστοσύνη μας, έβαζε λίγα- λίγα τα ρούχα του ώστε να μας εξαντλήσει και να μας τρομάξει στο τέλος: «παίρνω το μπαστούνι μου και σας κυνηγώ!….» και όποιον έπιανε το έτρωγε ή τον φυλάκιζε μέχρι να νικήσει? Κάπως έτσι μας παρουσιάζεται και η «Ανάπτυξη» το τελευταίο διάστημα από όλους του ειδήμονες πολιτικούς ή επαΐοντες ακαδημαϊκούς ή  τους εκλεγμένους ηγήτορες φορέων ή  think tanks , ή ότι  τέλος πάντων εκπροσωπεί την σοφία και τη γνώση των ημερών μας.  «Κάτ»ι που κάποια φοβερή στιγμή θα βγει με την μαγκούρα του και θα μας κυνηγήσει. Και εμείς ξαφνιασμένοι δεν θα ξέρουμε γιατί μας κυνηγά …

Τέλος πάντων, καλά τα λόγια καλές οι απόψεις, καλή η ποικιλία των απόψεων , καλή- για ακόμη μία φορά- η θεωρία . Όμως πόσο έχουν όλοι αυτοί  οι θεματοφύλακες της οικονομικής θεωρίας αντιληφθεί ότι οι μικροί επιχειρηματίες, οι μικρές ατομικές επιχειρήσεις, οι «μη δημόσιοι υπάλληλο»ι της χώρας μας, που πάντα στηρίζουν την αγορά και την οικονομία , έχουν μείνει μόνοι τους και τραγικά αβοήθητοι , σε ένα μοναχικό διάλογο με τον εαυτό τους, με την αβέβαιη σκέψη κολλημένη πρωί- βράδυ στο μυαλό, σε απίστευτες εσωτερικές διαδρομές , που συναντούν ανακούφιση μόνο σε διαισθητικές ή αστρολογικές προβλέψεις? Καθώς κανείς στην ουσία δεν κατανοεί γιατί έχουμε έρθει σε αυτήν την θέση , τι σημαίνει αυτό που συμβαίνει στην πατρίδα μας  και πως θα το παλέψουμε.

Δεν κατανοεί γιατί δεν συμμετείχε στο παιγνίδι πονηρών πολιτικών που  έκαναν καριέρα το λειτούργημά τους , των σοφών ακαδημαϊκών που ήταν ανέκαθεν καλοί μαθητές και ξέρουν απέξω όλες τις σοφίες του κόσμου, και δεν συμμετέχουν στην ελίτ των επιτηδείων που ξέρουν να βγάζουν χρήμα με τρόπο και όχι με κόπο.

Για αυτό, φίλοι μικρο- επιχειρηματίες, ας σταματήσουμε το παιγνίδι και ας σοβαρευτούμε ζητώντας ότι χρειαζόμαστε να μας δοθεί, για να στηρίξουμε μόνοι μας την Ανάπτυξη , έτσι όπως εμείς οι Έλληνες με το εμπορικό μας δαιμόνιο μάθαμε τόσα χρόνια να κάνουμε , σ΄ολες τις δύσκολες εποχές και όπου γης και πατρίς, με την αντοχή των γονιδίων των πατεράδων και των παππούδων μας

  1. Show us the money!  Tόσο η Κυβέρνηση όσο και οι Τράπεζες πρέπει να ξεκαθαρίσουν πόσο χρήμα υπάρχει για ανάπτυξη, Δεν μας απασχολεί αν είναι πολύ ή λίγο , πρέπει πλέον να αποκαλυφθεί ώστε να ξέρει η αγορά τι της γίνεται.   5-10 ή 1000 , θα πρέπει να γίνει πλέον γνωστό τι πόροι υπάρχουν. Γιατί χρήμα , υπάρχει και πάντα θα υπάρχει , πόσο είναι το διαθέσιμο για την κίνηση της αγοράς δεν είναι γνωστό, και αυτό δημιουργεί φοβία και ανασφάλεια, έλλειψη εμπιστοσύνης και μειωμένη επιθυμία για κατανάλωση. Χωρίς τη δημιουργία της ζήτησης  πώς να ξεκαθαρίσει την αξία της η προσφορά και το αντίστροφο?
  2. Συμβουλεύστε μας! Θα πρέπει η Κυβέρνηση να προσφέρει  επιχειρηματική συμβουλευτική και υποστήριξη πλέον , δωρεάν  ώστε να βρούμε και πάλι την χαμένη μας πίστη. Όλοι αυτοί οι σοφοί που περνοδιαβαίνουν στα κανάλια , ας προσφέρουν τα φώτα του στους επιχειρηματίες , με σεμινάρια, συγκεντρώσεις και υποστήριξη χωρίς να χρεώνουν την σοφία τους. Ας τους επιτάξει το κράτος( ούτως ή άλλως είναι δημόσιοι υπάλληλοι) να κάνουν τον εταιρικό σύμβουλο και καθοδηγητή , στην πράξη , στο μαγαζί , το εργαστήριο ,  το μικρό εργοστάστιο μας.  Για αυτό είναι η γνώση, για να είναι χρήσιμη και εφικτή και όχι εικονική πραγματικότητα , στα παράθυρα των τηλεοράσεών μας.
  3. Δημιουργείστε την λίστα των πιθανών «αγοραστών» της παραγωγής της χώρας μας. Διαμορφώνοντας ένα τοπίο αγαθών και υπηρεσιών και πιθανών αγοραστών και επιβραβεύοντας τις εξαγωγές , οι επιχειρηματίες θα σκεφθούν και θα στραφούν σε νέες αγορές , με ευρηματικότητα και δυναμική. Υπάρχουν και άλλες ανάγκες στους λαούς της γης που μπορεί η ελληνική αγορά να ικανοποιήσει. Είμαστε μέρος του πλανήτη και εμείς.
  4. Ας εντυπωσιαστούμε και ας εντυπωσιάσουμε  με επιτεύγματα!  Η Ελλάδα ήξερε πάντα να κάνει εντύπωση. Δεν μπορεί, συνεχίζουν να γεννώνται Έλληνες ήρωες που κάνουν τον κόσμο να θαυμάζει.  Ας τους αναδείξουμε , ας τους φανερώσουμε . Και όταν ο κόσμος σε θαυμάζει είναι καλός καιρός να ζητήσεις τα λεφτά του . Υπηρεσίες – Υπηρεσίες και πάλι υπηρεσίες , ας κάνουμε την Ελλάδα μας το τόπο των εξαιρετικών υπηρεσιών: υγεία-παιδεία- τουρισμός – νέος πολιτισμός (μουσική-θέατρο-τέχνες). Είναι δυνατόν να χάθηκαν πια οι Επιστήμονες , οι Μουσικοί , οι Καλλιτέχνες που γεννούσε τούτη η χώρα όλο τον προηγούμενο αιώνα?
  5. Σταματήστε να χάνετε τα χρήματά μας. Ακούτε, σταματήστε να τα χάνετε ,γιατί θα τα ζητήσουμε πίσω.  Είμαστε εμείς οι μικροί επιχειρηματίες και εργαζόμενοι. Νοιώθουμε ότι χάνουμε τα λεφτά μας όταν πληρώνουμε τους φόρους και τις εισφορές μας, όταν σας εμπιστευόμαστε να κάνετε κουμάντο τους κόπους και τους μόχθους μας και δεν τα  καταφέρνετε ότι πολιτικό χρώμα και να βάφετε τις φανέλες σας. Ακούστε μία ιδέα , δώστε μας πίσω ένα μέρος όσων σας εμπιστευτήκαμε, δίνοντας πίσω στους φορολογούμενους   ακίνητα που μένουν ανεκμετάλλευτα, προϊόντα που σαπίζουν σε αποθήκες, γη και θάλασσα και αέρα που δεν αξιοποιείται Και τότε θα γίνει μια νέα ζύμη . Και θα επιστρέψουμε τόσο γρήγορα στην αγορά που θα κάνουμε το κεφάλι σας να γυρίζει.

Ανάπτυξη – Ανάπτυξη είσαι εδώ?


της Μαριάννας Τσουλιά

Continue Reading

Προγράμματα

Η Hatzi Filax Group υλοποίησε εξειδικευμένη εκπαίδευση για τη ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διήμερη εκπαιδευτική δράση που διοργάνωσε η Hatzi Filax Group, στις εγκαταστάσεις της ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης. Η εκπαίδευση σχεδιάστηκε ειδικά για τις ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση των δεξιοτήτων και της επαγγελματικής αποτελεσματικότητας των εργαζομένων της.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε:

  • Διαχείριση Χρόνου (Time Management): Εκπαιδευτικά εργαστήρια για δύο δυναμικές ομάδες εργαζομένων, εστιασμένα στην αποτελεσματική οργάνωση και αξιοποίηση του χρόνου.
  • Βασικές Αρχές Management & Ηγεσίας (Leadership Skills): Εκπαίδευση που επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων διοίκησης, επικοινωνίας και ηγεσίας, με σύγχρονες μεθοδολογίες και πρακτική εφαρμογή.

Συνολικά, 60 εργαζόμενοι συμμετείχαν ενεργά σε τρεις εκπαιδευτικές ομάδες και παρακολούθησαν 16 ώρες εντατικής και διαδραστικής εκπαίδευσης. Το περιεχόμενο ήταν βιωματικό, με στοχευμένες ασκήσεις και ενεργή συμμετοχή, ενισχύοντας τη μάθηση και την εσωτερική παρακίνηση των συμμετεχόντων.

Την εκπαίδευση υλοποίησαν οι εισηγήτριες της Hatzi Filax Group, Σοφία Σκευοφύλακα και Χατζή Σκευοφύλακα, φέρνοντας την πολυετή εμπειρία τους στην επαγγελματική κατάρτιση μέσα από μια μοναδική εμπειρία μάθησης και συνεργασίας.

Η Χατζή Σκευοφύλακα, CEO της Hatzi Filax Group, δήλωσε σχετικά:
«Είναι πραγματικά υπέροχο να βλέπουμε τόσο δυναμικές επιχειρήσεις να επενδύουν ουσιαστικά στους ανθρώπους τους. Η ΜΕΒΓΑΛ δεν επενδύει απλώς σε εκπαίδευση – επενδύει σε κουλτούρα ανάπτυξης. Ήταν τιμή μας να συνεργαστούμε με τόσο εξαιρετικές ομάδες, γεμάτες ενέργεια, διάθεση και προοπτική.»

Η Σοφία Παλαμίδου, HR Manager της ΜΕΒΓΑΛ, πρόσθεσε:
«Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν  τα  εκπαιδευτικά σεμινάρια που σχεδίασε η Hatzi Filax  Group ειδικά για στελέχη μας προσφέροντας τους  πρακτικά εργαλεία και χρήσιμες τεχνικές για την καλύτερη οργάνωση της καθημερινότητάς τους και την ανάπτυξη των ηγετικών τους δεξιοτήτων.

Μέσα από διαδραστικές  ασκήσεις και παραδείγματα οι συμμετέχοντες έμαθαν πώς να θέτουν προτεραιότητες και εξοικειώθηκαν με σύγχρονες προσεγγίσεις στην ηγεσία.

Η εκπαίδευση αυτή αποτέλεσε μια σημαντική επένδυση για την ενίσχυση  της αποδοτικότητας των στελεχών μας και ευχαριστούμε θερμά για ακόμη μία φορά την  Hatzi Filax Group για την εξαιρετική συνεργασία.»

Η Hatzi Filax Group, με αποδεδειγμένη τεχνογνωσία στον τομέα της εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, παραμένει στρατηγικός συνεργάτης επιχειρήσεων που επιλέγουν να αναπτύσσονται μέσα από τη δύναμη των ανθρώπων τους.

Continue Reading

Trending