Μόδα
The Fashion Gate

Είσαι Σχεδιαστής, Βιοτέχνης ή έχεις μία νέα τεχνολογική ιδέα που μπορεί να βρει εφαρμογή στον χώρο της Μόδας;
Δήλωσε συμμετοχή στην 1η και μοναδική στην Ελλάδα Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και δημιούργησε τo δικό σου Fashion Brand ή Tech Startup!
Κατέθεσε την πρότασή σου μέχρι τις 28.01.2019!
Σχεδιαστική κι επιχειρηματική ανάπτυξη, συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις στο εξωτερικό και σε international fashion shows, εξωστρέφεια και όραμα για τη δημιουργία μίας διεθνούς επιχείρησης μόδας. Με αυτή την αποστολή συνεχίζει για ακόμη μία χρονιά η 1η και μοναδική Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate”, που φέτος έρχεται ανανεωμένη, «αγκαλιάζοντας» πλέον όχι μόνο Σχεδιαστές και Βιοτέχνες, αλλά και φιλόδοξους tech stratuppers , που διαθέτουν πολύτιμες για το χώρο της Μόδας ιδέες για πρωτοπόρες εφαρμογές και πλατφόρμες.
Ο 3Ος κύκλος του προγράμματος μόλις άνοιξε και φέτος φιλοδοξεί να συγκεντρώσει φρέσκιες ιδέες για καινοτόμα επιχειρηματικά σχήματα που θα κάνουν την αλλαγή στο τοπίο της ελληνικής επιχειρηματικότητας Μόδας.
Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub πάντα πρωτοπόρος στην Εκπαίδευση, συνδέοντας την Μόδα με την Επιχειρηματικότητα και την Καινοτομία, δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδα Σχεδιαστών και Επιχειρηματιών Μόδας “The Fashion Gate”, δίνοντας τη δυνατότητα στους Νέους Σχεδιαστές, αλλά και ευρύτερα σε όσους έχουν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες γύρω από τον χώρο της Μόδας να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση άμεσα με σωστή καθοδήγηση και επαγγελματισμό.
Η κ. Μαρία Βυτινίδου, Σχεδιάστρια και Ιδρύτρια της Θερμοκοιτίδας Μόδας αναφέρει χαρακτηριστικά: «Διαπιστώνοντας ότι οι απόφοιτοι των Σχολών Μόδας, παρ’ ότι είναι έτοιμοι σχεδιαστικά να δημιουργήσουν collections, δεν έχουν καμία εκπαίδευση στο πώς να επιχειρήσουν, η Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” έχτισε ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα καθοδήγησης βήμα βήμα για να τους βοηθήσει να ενταχθούν στην αγορά εργασίας αυτόνομα ως επιχειρηματίες-σχεδιαστές και μάλιστα με πνεύμα εξωστρέφειας. Η δημιουργία ενός fashion brand στην σύγχρονη εποχή απαιτεί σοβαρή μελέτη με Business Model Canvas, τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση, ανάδειξη της αξίας του brand, marketing, κοστολόγηση και πολλά άλλα στοιχεία που θα αποδείξουν αν η επιχείρηση είναι βιώσιμη ή όχι.
Επίσης, μία μεγάλη ανάγκη των νέων σχεδιαστών είναι η εύρεση αρχικού κεφαλαίου κίνησης, η στέγαση της επιχείρησής τους σε επαγγελματικό χώρο, ο δειγματισμός των συλλογών τους σε buyers και η προώθηση των προϊόντων τους σε εύρωστες αγορές του εξωτερικού.
Σε ό,τι αφορά τους Βιοτέχνες, εκείνοι από την πλευρά τους ήταν ήδη επιχειρηματίες αλλά με διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας, που δεν μπορούσε να υποστηρίξει καινοτομία στον σχεδιασμό μίας συλλογής.
Παράλληλα, ακούμε καθημερινώς φρέσκιες τεχνολογικές ιδέες, που υλοποιούνται σε μορφή εφαρμογών για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και διαδικτυακών πλατφορμών που κινούνται γύρω από τον χώρο της Μόδας κι έρχονται να διευκολύνουν κατά πολύ είτε τον επαγγελματία σχεδιαστή ή στυλίστα, είτε και τον απλό fashion lover που ακολουθεί τις τάσεις της μόδας κι ενημερώνεται για όλα τα μεγάλα fashion events.
Όλες τις παραπάνω ανάγκες έρχεται να καλύψει η δομή της Θερμοκοιτίδας Μόδας «The Fashion Gate», η οποία εκπαιδεύει σχεδιαστές, βιοτέχνες και tech talents να γίνουν οι Fashion Startuppers του μέλλοντος, ο καθένας από τον δικό του τομέα.
Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα, οι Σχεδιαστές θα έχουν φτάσει στη δημιουργία μίας άρτιας συλλογής με προδιαγραφές εξωτερικού, την οποία θα μπορούν να προωθήσουν σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις. Οι Σχεδιαστές που συμμετείχαν τις δύο τελευταίες χρονιές στην εμπορική έκθεση Styl Kabo, στο Brnο της Τσεχίας, κατάφεραν να προωθήσουν τις συλλογές τους με επιτυχία στο εξωτερικό και να αντιπροσωπεύονται πλέον από ένα διεθνές Showroom στην Πράγα. Παράλληλα, από το 2019 η Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” τους παρέχει υποστηρικτικά χώρο δειγματισμού των συλλογών τους σε Co-working space ή Virtual Office για φορολογική έδρα της επιχείρησης με πολύ χαμηλά κόστη.
Οι Βιοτέχνες από πλευράς τους θα είναι σε θέση να εξελίξουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να το εντάξουν σε ένα πιο σύγχρονο και καινοτόμο πλαίσιο σχεδιαστικής δημιουργίας.
Τέλος, τα tech talents που υπάρχουν εκεί έξω και θέλουν να συνεισφέρουν με τις δικές τους γνώσεις και με το δικό τους τεχνολογικό υπόβαθρο στο χώρο της μόδας, θα μπορούν να αναπτύξουν μέσα στη Θερμοκοιτίδα Μόδας την τεχνολογία τους δίπλα σε καταξιωμένα στελέχη επιχειρήσεων, έτσι ώστε να κάνουν την ιδέα τους επιχείρηση».
Η πιο μεγάλη επιτυχία της δράσης της «The Fashion Gate», είναι η συνεργασία με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης Fashion Startups «WORTH PROJECT» , στο οποίο η Σχεδιάστρια Μόδας Μαρία Βυτινίδου είναι αποκλειστική Ambassador στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα μπορεί να ενισχύσει οικονομικά νέους δημιουργούς μέχρι 10.000 ευρώ.
Όραμα
Οι Fashion Incubators σε Ευρώπη και Αμερική λειτουργούν ήδη 30 χρόνια. Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδας Μόδας, ως συνέχεια του έργου της Σχολής για την υποστήριξη των σπουδαστών της, αλλά και για την ανάπτυξη του Fashion Community.
Επιπλέον, αξιοποιεί την τεχνογνωσία που διαθέτει για την δημιουργία ενός Μητροπολιτικού Κέντρου Μόδας, το οποίο θα προωθήσει την Ελληνική Μόδα έξω από τα σύνορα της χώρας, δίνοντας βήμα στην καινοτομία, στις συνεργασίες, στον υγιή ανταγωνισμό και στην εξωστρέφεια.
Τα success stories των «αποφοίτων» της Θερμοκοιτίδας
Έλπιδα Όμρι και Ειρήνη Ταμάεβα είναι δύο φωτεινά παραδείγματα «απόφοιτων» της Θερμοκοιτίδας Μόδας “The Fashion Gate” που αγαπούν την μόδα και τόλμησαν να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.
H Ελπίδα Όμρι μεγάλωσε και ζει σε μια επαρχιακή πόλη, την Αντίκυρα και έχει καταγωγή από την Τυνησία. Διαθέτει σπουδές στην Γαλλική φιλολογία και πολυετή εμπειρία εργασίας στην οργάνωση επιχειρήσεων μέχρι που κάποια στιγμή αποφάσισε να ακολουθήσει το δρόμο γι’ αυτό που πραγματικά αγαπούσε, την μόδα. Σήμερα έχει δημιουργήσει το δικό της brand “El Omri”, ενώ η συλλογή της έχει φτάσει να έχει δικό της αφιέρωμα στις σελίδες της VOGUE ITALIA. Η ένταξή της στην 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας Τhe Fashion Gate, της έδωσε την ώθηση να προωθήσει τις συλλογές της στο εξωτερικό και να κατορθώσει να κλείσει συμφωνία εκπροσώπησης από διεθνές Showroom στην Πράγα. Στα άμεσα σχέδιά της είναι και η δημιουργία ενός e-shop (www.elomri.com) προκειμένου να κάνει ένα άνοιγμα προς τη διεθνή αγορά και οι δημιουργίες της να φτάσουν έως την άλλη άκρη της γης. Από φέτος η Ελπίδα λειτουργεί ένα ακόμα Showroom στην Αθήνα, στο CO-WORKING SPACE for Designers, που έχει δημιουργήσει η Σχολή AthensFashionClub και η Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, ως συνεργατικό χώρο για Νέους Σχεδιαστές.
Αντίστοιχα και η Ειρήνη Ταμάεβα, μία δυναμική γυναίκα και ταλαντούχα σχεδιάστρια, που βρήκε το δρόμο της στο χώρο της μόδας μετά τη δημιουργία της οικογένειάς της. Δεν τα παράτησε, αφού το ταλέντο της ήταν τόσο ισχυρό που δεν της το επέτρεψε. Στην Σχολή Μόδας AthensFashionClub εκπαιδεύτηκε ως Πατρονίστ/Μοντελίστ. Παράλληλα και με αρκετές ώρες προσωπικής εξάσκησης, άνοιξε το δικό της ατελιέ νυφικών και βραδινών δημιουργιών και ολοκληρώθηκε ως δημιουργός όταν εντάχθηκε στην Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, όπου έμαθε τη διαχείριση όλων των κομματιών της επιχείρησής της. Η συμμετοχή της στη Διεθνή Εμπορική Έκθεση StylKabo στην Τσεχία αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία προβολής της δουλειάς της στο εξωτερικό. Και οι δικές της συλλογές εκπροσωπούνται πλέον από Διεθνές Showroom στην Πράγα.
Η 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας στην Ελλάδα “The Fashion Gate” παρέχει τις εξής υπηρεσίες:
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Σχεδιαστικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
- Tεχνική Υποστήριξη στην Δημιουργία Συλλογής
- Συνεργασίες με Βιοτεχνίες, Προμηθευτές Χονδρικής
- Μentoring
- Special Workshops
- Φιλοξενία των Συλλογών σε Private Showroom
- Eργασία σε CO-WORKING SPACE for New Designers
- Νομική και Λογιστική Υποστήριξη
- Συμμετοχή στην Εμπορική Έκθεση Styl Kabo στην Τσεχία
- Αντιπροσώπευση από International Showroom στην Πράγα
- Ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης για Λιανική και Χονδρική στους συμμετέχοντες
- Υποστήριξη τεχνολογικών startups στην ανάπτυξη της τεχνολογίας
- Εξέλιξη της επιχειρηματικής ιδέας και της υλοποίησής της, με βάση διεθνείς πρακτικές
- Παροχή ολοκληρωμένων φυσικών και άυλων υποδομών στις εγκαταστάσεις μας
- Δυνατότητες δικτύωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό
- Ενημέρωση για τις επιχειρηματικές ευκαιρίες, που δημιουργούνται στο ραγδαία αναπτυσσόμενο οικοσύστημα καινοτομίας
Οι εκπαιδευτικές, υποστηρικτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες επιχειρηματικότητας παρέχονται από έμπειρα στελέχη της αγοράς και του ακαδημαϊκού χώρου, που θα βοηθήσουν με πρακτικό τρόπο στην ωρίμανση της επιχειρηματικής ιδέας με στόχο την ανάπτυξη και δημιουργία μίας βιώσιμης επιχείρησης.
Δέχεται μόνο 10 Σχεδιαστές ετησίως στο πρόγραμμα κατόπιν Συνέντευξης και οι αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι 28 Ιανουαρίου 2019.
Next Move
Έναρξη 3ου Κύκλου του προγράμματος: 1 Φεβρουαρίου 2019
Αιτήσεις συμμετοχής για ένταξη στην Θερμοκοιτίδα, κατόπιν προσωπικής συνέντευξης μέχρι τις 28 Ιανουαρίου 2019.
Καλέστε στα τηλέφωνα 2103300008, 6983415251 για ενημέρωση και επίσκεψη στην Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και τους χώρους της.
Μόδα
Η ψυχολογία των χρωμάτων | Ανακαλύψτε τα κατάλληλα χρώματα για κάθε περίσταση και κερδίστε εντυπώσεις!

Γνωρίζετε ότι τα χρώματα που φοράτε επιδρούν στην ψυχολογία αλλά και την φυσιολογία τόσο την δική σας όσο και των άλλων;
Κάποια χρώματα είναι τόσο αποτελεσματικά που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε Χρωματικές Βιταμίνες!
Φορέστε τα κατάλληλα χρώματα και αποσπάστε την καλύτερη αντίδραση των άλλων.
Βασικές Χρωματικές Βιταμίνες:
ΑΣΠΡΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Καθαριότητα, Ωριμότητα, Φρεσκάδα, Φουτουρισμός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Νοσοκομειακός, Άχρωμος, Ψυχρός, Ουδέτερος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Στην παραδοσιακή ιατρική για να προβάλλουμε άμεμπτη καθαριότητα και υγιεινή
Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε έντονη αντίθεση
Να προβάλλουμε περισσότερη εξουσία
Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα προοδευτικό image
Σε μία νύφη
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Όταν έχουμε μικρό χρόνο να αφιερώσουμε για τον εαυτό μας δείχνει το παραμικρό ψεγάδι
Σε σκονισμένες και βρώμικες περιοχές
ΜΑΥΡΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Μυστηριώδες, Δυνατό, Ραφινάτο, Επίσημο
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Χωρίς ζωή, Ακατάδεκτος, Πένθιμος, Καθόλου φιλικός, Γενική απορρόφηση ζωής και απουσία χρώματος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Ένδειξη σεβασμού σε κατάσταση πένθους
Σε τολμηρές εμφανίσεις με έντονους συνδυασμούς με τα άλλα χρώματα
Όταν θέλουμε να κρατήσουμε τους άλλους σε απόσταση
Σε ένα επίσημο γεύμα ή μία δεξίωση
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Όταν δεν είναι στην εποχή σας, σας χλομιάζει και χάνεται η έκφραση από τα μάτια σας
Στον επαγγελματικό χώρο
Όταν εργάζεστε με παιδιά
Όταν συναναστρέφεστε ηλικιωμένους
Σε ένα γάμο
Στην τηλεόραση
Αν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας
ΜΠΛΕ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Ειρήνη, Εμπιστοσύνη, Τάξη, Σταθερότητα, Το περισσότερο επαγγελματικό χρώμα
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Συντηρητικός, Αναμενόμενος, Τυπικός
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Στον επαγγελματικό χώρο
Στις στολές, αστυνομία, αεροπορία
Οι μέτριοι τόνοι του μπλε εκπέμπουν δύναμη και σιγουριά
Στην τηλεόραση είναι το πιο φιλικό χρώμα
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Στη διαφήμιση
Μπλε + Δημιουργικότητα δεν είναι συνώνυμα
Όταν δε θέλουμε να προβάλλουμε μία πολύ συντηρητική εικόνα
ΠΡΑΣΙΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Αυτοδύναμος, Ανθεκτικός, Επίμονος, Καλλιεργημένος, Με καλή ανατροφή, Αξιόπιστος
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Βαρετός, Πείσμων, Κινδυνόφοβος, Προβλέψιμος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Όταν είστε πολύ στρεσαρισμένοι, κουρασμένοι το πράσινο σας τονώνει
Μετά από εκθαμβωτικές μέρες σας φέρνει πίσω στη γη δημιουργώντας περισσότερη ισορροπία
Οι σκούροι τόνοι, όπως το πράσινο του δάσους, της ελιάς και του έλατου είναι αξιόπιστες αλλαγές από το μπλε – navy στο χώρο εργασίας
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Σε πολιτική συγκέντρωση ακόμα και οικολογική γιατί φαίνεται ότι οι ιδέες σας είναι ξεπερασμένες
Όταν διαφοροποιείτε τις θέσεις σας μπροστά σε ένα σύνολο
Σε υψηλού επιπέδου επαγγελματικές συναντήσεις ακόμα και με έναν τολμηρό καπιταλιστή δε θα πείσετε ότι θα τους οδηγήσετε σε επιτυχία
ΚΑΦΕ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Γήινος, Οικείος, Κοινωνικός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Βαρετός, Αναμενόμενος, Μη εκλεπτυσμένος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Όταν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των άλλων
Όταν θέλετε οι άλλοι να είναι πιο ανοικτοί μαζί σας
Είναι το λιγότερο απειλητικό χρώμα και θεωρείται σαν μία ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ
Διαφορετική εναλλαγή από το γκρι
Στο δικαστήριο δημιουργεί την εντύπωση της ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Διευθυντής επιχείρησης γιατί δείχνει ότι δε σας αρέσει να παίρνετε ρίσκα
Στο χρηματιστήριο
Όταν συναντάτε φίλους με προσωπικά προβλήματα
Σαν καθιερωμένος/η σύζυγος θα εξαφανιστείτε στο δάσος
ΓΚΡΙ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Σεβαστός κοινωνικά, Ουδέτερος, Εξισορροπημένος
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Αναμενόμενος, Άστατος, Ευμετάβλητος, Απατηλός
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Στο επαγγελματικό περιβάλλον είναι το πιο σίγουρο χρώμα για ταγιέρ και κοστούμια
Δίνει λιγότερη εξουσία από ότι το μπλε-navy
Είναι γοητευτικά για μία επαγγελματική εμφάνιση και ιδιαίτερα όταν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να σας θυμούνται
Για επαγγελματικό ντύσιμο με έντονες αντιθέσεις προβάλλει νεωτερισμό
Σε μία συνέντευξη Όταν έχετε το ρόλο του διαιτητή
Όταν θέλετε να είστε αμερόληπτοι
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Όταν θέλετε να διακριθείτε
Όταν θέλετε να κάνετε πρόταση γάμου
Σε δημιουργικούς τομείς εργασίας.
Εάν δουλεύετε με παιδιά
Εάν θέλετε να δράσετε ως καταλύτης και να κάνετε τα πράγματα να συμβούν.
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Το χρώμα της ομορφιάς, Της δύναμης, Της γενναιότητας, Της υγείας, Του πλούτου
Του έρωτα, Της επικοινωνίας, Αυτοκρατορικό, Αυτοπεποίθησης
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Επιθετικότητα, Επιβολή, Τυραννικό, Απειλητικό, Le mystere de la vie, Απαγορευμένη περιοχή, Παγανιστικό
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Όταν προβάλλετε σιγουριά
Υποστήριξη των απόψεων σας
Γίνεστε συναρπαστικοί
Όταν είστε κουρασμένοι και θέλετε περισσότερη ενέργεια
Όταν θέλετε να σας θυμούνται
Όταν θέλετε να κερδίσετε το ενδιαφέρον του άλλου φύλου
Όταν προβάλλετε εξουσία χωρίς να
φοβίσετε τους άλλους
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ: Όταν δε θέλετε να δείξετε επιθετικότητα και αυταρχικότητα
Όταν είστε πάρα πολύ κουρασμένοι
Στην 1η συνάντηση με τα πεθερικά σας
Στο δικαστήριο
Όταν δίνετε μία επαγγελματική συνέντευξη δείχνει ότι δεν είστε συνεργάσιμος
Στην τηλεόραση
ΚΙΤΡΙΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Χαρούμενος, Ζωηρός, Ελπιδοφόρος, Διεγερτικός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Παρορμητικός, Βαρετός, Ανεμοστρόβιλος, Άστατος, Ευμετάβλητος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Για να δείξετε και να γίνετε πιο χαρούμενοι
Όταν έχετε χαρούμενη διάθεση
Όταν εργάζεστε με παιδιά είναι το καλύτερο χρώμα
Στα γενέθλια σας
Εάν θέλετε να αναγνωριστείτε μέσα στο πλήθος
Σαν φωσφορίζον χρώμα μέσα στο σκοτάδι
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Σε έναν χωρισμό
Όταν συμβουλεύετε κάποιον και ειδικά τα παιδιά σας δε θα σας πάρουν στα σοβαρά
Σε ένα επαγγελματικό γεύμα
Εάν ζείτε σε ένα ηλιόλουστο περιβάλλον όλα τα κίτρινα ηλεκτρίζονται
ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Ζωντανός, Ενθουσιώδης, Κοινωνικός, Διασκεδαστικός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Επιπόλαιος, Ιδιότροπος, Μη αναμενόμενος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Εάν θέλετε να είστε εμφανείς στο σκοτάδι και είστε πάνω σε ποδήλατο ή κάνετε joking
Εάν θέλετε να φορέσετε ένα χρώμα που θα σας τονώσει
Όταν έχετε ένα αδιάφορο επάγγελμα
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Σε επαγγελματικές συναντήσεις είναι το λιγότερο επαγγελματικό χρώμα
Όταν κάνετε δίαιτα – προσέξτε τα… fast food
Όταν θέλετε να είστε ιδιαίτερα κομψοί
Μόδα
Κινηματογραφική Μόδα

Audrey Hepburn: Το κορίτσι με τα 1000 πρόσωπα παραμένει ακόμη κομψή και διαχρονική έμπνευση
Το little black dress, τα μαργαριτάρια, τα υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου και η μακριά τσιγαροθήκη της Audrey Hepburn έχουν γράψει την δική τους ιστορία.
Το Breakfast at Tiffany’s – η ταινία που βασίζεται στη νουβέλα του Truman Capote του 1958 – έχει γίνει πιο διάσημη για την οπτική της, τα σημαίνοντα της κομψής και μοντέρνας θηλυκότητας της Νέας Υόρκης, παρά για την πραγματική της ιστορία ή τους χαρακτήρες της.
Μια αμερικανική ρομαντική κωμωδία με πρωταγωνίστρια τη Βρετανίδα ηθοποιό Audrey Hepburn, μια εκκεντρική κοπέλα στη Νέα Υόρκη της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που έχει δημόσιες σχέσεις με διάσημους ανθρώπους, δημιουργεί προβλήματα, ραγίζει καρδιές, ενώ παράλληλα αρχίζει να ερωτεύεται έναν συγγραφέα με ανήσυχο πνεύμα. Η ταινία Truman Capote του 1958, ήταν υποψήφια για πέντε Όσκαρ και κέρδισε δύο, ενώ με τη μουσική, συμπεριλαμβανομένου του υπέροχου “Moon River”, ήταν υποψήφια για έξη Βραβεία και κέρδισε πέντε Γκράμι.
Η ταινία έμεινε στην ιστορία όχι τόσο για την ιδιαίτερη πλοκή ή τους χαρακτήρες της ταινίας, αλλά για την προβολή του fashion icon της μοναδικής κομψότητας, ρομαντικής και παράλληλα μοντέρνας θηλυκότητας της δεκαετίας του 60 στη Νέα Υόρκη. Το θρυλικό «little black dress» σχεδιάστηκε για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή προσωπικότητά της Audrey από τον κορυφαίο Γάλλο Hubert de Givenchy. H Audrey χαρακτήρισε τον Givenchy ως τον «καλύτερο της φίλο», ενώ ο ίδιος την αποκαλούσε «αδελφή» του. Το υπέροχο μαύρο φόρεμα αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά ενδύματα του εικοστού αιώνα, ενώ στην ταινία η Audrey το συνδυάζει με ένα ασορτί ζευγάρι γάντια μέχρι τον αγκώνα και ένα μαργαριταρένιο κολιέ που κατασκευάστηκε από το Γάλλο κοσμηματοπώλη Roger Scemama στενό συνεργάτη του Givenchy. Μεγάλα σκούρα γυαλιά ηλίου ολοκλήρωναν το σύνολο. Η εμφάνιση της τότε αποθεώθηκε ως «μοναδικά θηλυκή» και «παριζιάνικη», ενώ η φήμη που απέκτησε το μικρό μαύρο φόρεμα ήταν τόσο μεγάλη που ακόμη και σήμερα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της γυναικείας γκαρνταρόμπας.
Η λάμψη της προσωπικότητας της Hepburn είναι στενά συνδεδεμένη με την ιστορία της μόδας. Τα ρούχα της στην οθόνη αλλά και εκτός θεωρούνται τα πιο διαχρονικά στην ιστορία του 20ου αιώνα. Σκηνές από το Breakfast at Tiffany’s έχουν κοσμήσει χιλιάδες τοίχους δωματίων νεαρών κοριτσιών, ενώ πολλά ρούχα από τις ταινίες της, όπως το μαύρο «polo neck» σήμερα γνωστό ως ζιβάγκο στο Funny Face (1957), θεωρούνται πλέον ο ορισμός του iconic.
Στην ταινία Roman Holiday (1953) η ηθοποιός πρωταγωνιστεί δίπλα στον Gregory Peck και υποδύεται μία πριγκίπισσα που εγκαταλείπει τα καθήκοντα της για να ζήσει υπέροχες στιγμές στη Ρώμη. Η απαράμιλλη κομψότητα της Audrey με μπλούζα και φούστα καμπάνα σφιγμένη ψηλά στη μέση, δημιούργησε μια υπέροχη θηλυκή σιλουέτα που κυριολεκτικά σκλάβωνε την οθόνη.
Παρόλο που Audrey αγαπούσε τις τιάρες συχνά εμφανίζεται με στέκες με φιόγκους, αλλά και απλές λευκές κορδέλες.
Λάτρευε τα μαντήλια τόσο στην οθόνη όσο και στη ζωή για λαμπερές εμφανίσεις. Σε πολλές σκηνές των Funny Face, Breakfast at Tiffany’s και Charade (1963) τα μεταξωτά της μαντήλια συνδυασμένα με δερμάτινα γάντια και γυαλιά ηλίου αναμφισβήτητα κάνουν θραύση!
Μια ακόμη διαχρονική εμφάνιση της Hepburn είναι τα παντελόνια στυλ gingham σε μονόχρωμες μπλε και ροζ αποχρώσεις συνδυασμένα με απλά φλατ παπούτσια. Με αυτήν την εμφάνιση προτιμούσε να φωτογραφίζεται με σκύλους και άλλα ζωάκια όπως το αγαπημένο της ελάφι Pippin.
Αγαπημένα της παπούτσια οι μπαλαρίνες και αναμενόμενο λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αγάπη της για το χορό και το όνειρο της να γίνει χορεύτρια μπαλέτου.
Στη γαλλική ταινία Two for the Road (1967) πρόσφερε φανταστικές ενδυματολογικές στιγμές. Εδώ η Hepburn ντύνεται με αγαπημένους σχεδιαστές όπως Paco Rabanne και Mary Quant, σε μοναδικές casual εμφανίσεις με κόκκινο τοπ, τζιν και αθλητικά παπούτσια.
Αν και η Hepburn λάτρευε τις ελκυστικές εμφανίσεις με εφαρμοστές μπλούζες που συχνά έδενε στη μέση, παράλληλα λάνσαρε και τα φαρδιά λευκά ανδρικά πουκάμισα.
Η εμφάνιση της Hepburn στα Βραβεία Όσκαρ το 1954, όπου κέρδισε την Α’ Γυναικεία Ερμηνεία, με το λευκό δαντελένιο φόρεμά Givenchy και το παιχνιδιάρικο κοντό της κούρεμα σηματοδότησε τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί για τις επόμενες δεκαετίες.
Η Hepburn παντρεύτηκε το 1954 τον πρώτο της σύζυγο Mel Ferrer με σατέν νυφικό και ψηλό λαιμό, φουσκωτά μανίκια και γάντια μέχρι τον αγκώνα.
Ακολούθησε ο δεύτερος γάμος της το 1969 με τον Ιταλό ψυχίατρο Andrea Dotti όπου φορούσε ροζ μίνι φόρεμα με ψηλό λαιμό, ασορτί μαντίλα και μανίκια με τελείωμα σαν λουλούδια.
Στα τελευταία της χρόνια, η Χέπμπορν εμφανίζεται με παντελόνια σε απλή γραμμή, πουκάμισα και απλά πουλόβερ. Μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας της ταινίας Always το 1989, η Hepburn διοχέτευσε όλη την ενέργειά της ως πρέσβειρα της UNICEF για τα παιδιά που υπέφεραν από ασθένειες και πείνα συγκεντρώνοντας σημαντικά χρηματικά ποσά για την οργάνωση μέχρι το θάνατό της το 1993.
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
Μόδα
Ηθική και Μόδα: Η Μόδα Μπορεί να Συμβάλει στη Φτώχεια;

Η μόδα μπορεί να συμβάλει στη φτώχεια, αλλά είναι επίσης μια ισχυρή δύναμη που μπορεί να βοηθήσει τον κόσμο να βγει από τη φτώχεια.
Είναι γνωστό ότι οι πολυεθνικές εταιρείες ρούχων συχνά εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους για να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατο άρθρο από το International Law and Policy Brief αποκαλύπτει ότι από περίπου 75 εκατομμύρια εργαζόμενους σε πολυεθνικές παγκοσμίως, λιγότερο από το 2% κερδίζουν ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης σε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.
Πολλές χώρες που υποφέρουν από φτώχεια βασίζονται στην παραγωγή μόδας για να διατηρήσουν την οικονομία τους. Η μόδα συχνά ενοχοποιείται ως μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες που συμβάλει στη φτώχεια, όμως τα τελευταία χρόνια έχουν οργανωθεί σημαντικά κινήματα και πρωτοβουλίες που στηρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και το περιβάλλον μέσα από την μόδα. Τα “ethical fashion brands” στοχεύουν να ενδυναμώσουν τους εργαζόμενους, δίνοντας έμφαση στις γυναίκες και δίνοντας τους την ευκαιρία για πιο δίκαιους μισθούς. Πολλοί καταναλωτές υποστηρίζουν αυτές τις επωνυμίες στηρίζοντας παράλληλα την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και την βιώσιμη ανάπτυξη στον πλανήτη για ένα καλύτερο μέλλον.
Οι παρακάτω μάρκες παράγουν προϊόντα που βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης και εξέλιξης σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Η SOKO είναι μια πιστοποιημένη επωνυμία κοσμημάτων που απασχολεί γυναίκες που παράγουν υπέροχες συλλογές για καταναλωτές με συνείδηση. Η εταιρεία έχει στόχο τη μείωση της φτώχειας και της ανισότητας ενώ μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας συνδέει και προωθεί τα κοσμήματα που κατασκευάζονται από ανεξάρτητες τεχνίτριες. Η πλατφόρμα SOKO τους επιτρέπει να λαμβάνουν παραγγελίες και να πληρώνονται για τα χειροποίητα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά. Στατιστικά, εργάζονται λιγότερο και κερδίζουν πέντε φορές περισσότερα από εκείνους που απασχολούνται σε μία αντίστοιχη εταιρεία.
Η Nudie Jeans είναι μια σουηδική μάρκα τζιν που ιδρύθηκε το 2001 και παράγει τζιν από 100% οργανικό βαμβάκι. Η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην περιβαλλοντική και κοινωνική βιώσιμη ανάπτυξη μέσω των δωρεάν υπηρεσιών της, της μεταπώλησης μεταχειρισμένων τζιν παντελονιών έχοντας ελάχιστα έξοδα. Από το 2016 ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων έχει καταφέρει να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης, ενώ από το 2019 συμπεριλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στα κλωστήρια, σε μονάδες πλεξίματος και μεταποίησης ρούχων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός συστήματος δίκαιης κατανομής πόρων σε όλη την παραγωγική αλυσίδα της εταιρείας.
Η Akola είναι μια επωνυμία κοσμημάτων που στηρίζει τις γυναίκες της Ουγκάντα. Η εταιρεία απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό γυναικών που κατασκευάζουν χειροποίητα το κάθε κομμάτι, ενώ οι εργάτριες μέσω των θέσεων εργασίας και έχοντας δίκαιες αμοιβές απελευθερώνονται από τη φτώχεια και οδηγούνται σε οικονομική ανεξαρτησία. Το brand μέσω πολλών προγραμμάτων κατάρτισης εκπαιδεύει τις γυναίκες σε διάφορες δεξιότητες για να είναι αυτόνομες. Ο αντίκτυπος της Akola φαίνεται από το γεγονός ότι ένα ποσοστό των γυναικών που εργάζονται στην εταιρεία έχουν σπίτι, τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο ενώ και ένα μικρό ποσοστό των γυναικών έχει ήδη κατακτήσει ηγετικές θέσεις στην κοινότητα.
Mayamiko, Μαλάουι. Η μάρκα ξεκίνησε στο Μαλάουι της Αφρικής, όπου οι τεχνίτες εμπνέονται από την παραδοσιακή αφρικανική τέχνη. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν ακόμη και υφάσματα τοπικής προέλευσης και παρέχουν στον κόσμο όμορφα ρούχα που αποδεικνύουν ότι η βιώσιμη μόδα αυξάνει την ποιότητα, το σχεδιασμό αλλά και τη αξία τέτοιων κομματιών. Μερικές από τις ηθικές υποσχέσεις της Mayamiko απαγορεύουν τη χρήση καταναγκαστικής ή παιδικής εργασίας και διασφαλίζουν ασφαλείς συνθήκες, μισθούς διαβίωσης, λογικές ωράριο εργασίας και γεύματα για τους εργαζόμενους. Η Mayamiko είναι μια μάρκα vegan και είναι αφοσιωμένη στην υπεράσπιση των καλύτερων εργασιακών δικαιωμάτων. Η δημιουργία του Mayamiko Trust εργάζεται για την «προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας για τις γυναίκες στη Νότια Αφρική».
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
-
Ομορφιά
Πως να περιποιηθούμε το δέρμα μας μετά το καλοκαίρι; Δώστε στο δέρμα σας την υγρασία που του έχει λείψει για να το δείτε και πάλι ελαστικό και ζωντανό!
-
Υγεία
Έλεγχοι υγείας που αναπόφευκτα χρειάζεται να κάνουμε τακτικά
-
Υγεία
Όλη η αλήθεια για τα ωάρια : Μύθοι και πραγματικότητα
-
Τουρισμός
Προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσεις αν κάνεις συχνά ταξίδια για δουλειά
-
Υγεία
Πώς να ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης
-
Υγεία
Βαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Γαστρονομία
Το μέλλον του fine dining: Τα trends & οι εμπειρίες που αξίζει να δοκιμάσεις
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Δέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves