Επιχειρηματικότητα
Με γοργούς ρυθμούς η μετάβαση της Ελλάδας στην ηλεκτροκίνηση
Στην εκδήλωση, συμμετείχαν ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, η Γενική Γραμματέας Ενέργειας του Yπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αλεξάνδρα Σδούκου, ο CEO της FREE NOW, Marc Berg, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars Hellas, Νίκος Γιαννουσάς, ο Γενικός Διευθυντής Ελλάδος της ΒΕΑΤ, Βασίλης Ντάνιας και ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για τα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών (ERTICO-ITS Europe), αναπληρωτής Πρόεδρος Δ.Σ. του ΟΑΣΑ και Διευθυντής Έρευνας του ΕΠΙΣΕΥ του ΕΜΠ, Άγγελος Αμδίτης.
Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο νομοσχέδιο για τη Μικροκινητικότητα και τα ΣΒΑΚ (Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας), υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα αποκτά, για πρώτη φορά, ένα νομοθετικό πλαίσιο για τα «Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτροκίνητα Οχήματα», καλύπτοντας το κενό που υπάρχει για την ασφαλή κυκλοφορία και την προστασία των οδηγών τους. Επίσης, τόνισε ότι το Υπουργείο θα επικαιροποιήσει το νομοθετικό πλαίσιο της κυκλοφορίας οχημάτων χωρίς οδηγό, προάγοντας τα ευφυή συστήματα μεταφορών. Ειδικότερα, διευρύνεται η δυνατότητα κυκλοφορίας αυτοματοποιημένου λεωφορείου αστικού τύπου με συγκεκριμένες δικλείδες ασφαλείας και σε προκαθορισμένες διαδρομές. Επιπλέον, για πρώτη φορά, δίνεται η δυνατότητα να τεθεί, πιλοτικά, σε κυκλοφορία επί της οδού, όχημα τύπου van ή επιβατικό ΙΧ χωρίς οδηγό. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κ. Κεφαλογιάννης «Με αυτόν τον τρόπο, η Ελλάδα θα μπορεί και πάλι να πρωτοστατήσει στις σχετικές επιστημονικές έρευνες και δοκιμές, καθώς υπάρχουν ήδη έτοιμα τέτοια προγράμματα».
Από την πλευρά της, η Γενική Γραμματέας Ενέργειας, Αλεξάνδρα Σδούκου αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην εξέλιξη του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», σημειώνοντας ότι σε 4 μήνες έχουν υποβληθεί 9.100 αιτήσεις και έχουν απορροφηθεί 8 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα τη δημιουργία εσόδων, ύψους 40 εκατ. ευρώ στην συσχετιζόμενη αγορά. Μάλιστα, η ζήτηση για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει ξεπεράσει ήδη κατά 20% τις ταξινομήσεις της τελευταίας 4ετίας, ενώ μεγάλη ζήτηση διαπιστώνεται στα ηλεκτρικά ποδήλατα. Επίσης, ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία για την απόσυρση παλαιών – ρυπογόνων οχημάτων, η οποία συνοδεύεται από μια έξτρα οικονομική ενίσχυση, καθώς το 55% όσων δικαιούνται το κίνητρο αυτό, κάνουν χρήση του. Παράλληλα, κεντρική επιδίωξη του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, όπως επισήμανε η κα. Σδούκου, η οποία άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο χρονικής επέκτασης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», είναι η δημιουργία ενός ικανοποιητικού δικτύου σταθμών φόρτισης.
Η ΓΓ κα Σδούκου ανέφερε ότι την περασμένη Παρασκευή ολοκληρώθηκε η πρώτη πρόσκληση του Πράσινου Ταμείου προς τους Δήμους για τη χρηματοδότηση των σχεδίων χωροθέτησης και των σημείων φόρτισης. Η συμμετοχή των Δήμων, όπως επισήμανε η Γ.Γ. Ενέργειας, σημείωσε ρεκόρ, με 259 δήμους να υποβάλουν αίτημα χρηματοδότησης, κάτι το οποίο σημαίνει ότι, το πρώτο εξάμηνο του 2021, θα έχουν χωροθετηθεί 10.000 σημεία για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, η εγκατάσταση των οποίων εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει μια «αγορά» 100 εκατ. ευρώ.
Ο CEO της FREE NOW, Marc Berg και ο Γενικός Διευθυντής της BEAT, Βασίλης Ντάνιας, ζήτησαν ένα σύγχρονο πλαίσιο λειτουργίας της αγοράς των αστικών μετακινήσεων στην Ελλάδα, που θα λαμβάνει υπόψη την τεχνολογική εξέλιξη, την περιβαλλοντική βιωσιμότητα και τις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών, και θα υιοθετεί τις καλύτερες πρακτικές της Ευρώπης. .
Όπως ανέφερε ο κ. Berg, η FREE NOW πιστεύει ότι το μέλλον της αστικής μετακίνησης βρίσκεται στις ψηφιακές πλατφόρμες και θα είναι πολυτροπικό (multimodal), δηλαδή θα περιλαμβάνει ένα σύνολο επιλογών μετακίνησης, που θα διατίθενται στους πολίτες, μέσα από μία ολοκληρωμένη τεχνολογική προσέγγιση.
«Η πλατφόρμα του μέλλοντος θα είναι ένας συνδυασμός -ειδικά διαμορφωμένων για τις ανάγκες του κάθε επιβάτη- επιλογών μετακίνησης, μέσα από το ride-hailing, το car-sharing, τα e-bikes ή τα e-scooters», επισήμανε ο CEO της FREE NOW.
Αντίστοιχα, ο Γενικός Διευθυντής της ΒΕΑΤ στην Ελλάδα, κ. Ντάνιας, ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες η BΕΑΤ θα αναλάβει πρωτοβουλίες και θα παράσχει οικονομικά κίνητρα για όλους τους παλιούς και νέους συνεργάτες της οδηγούς, ώστε να αντικαταστήσουν τα συμβατικά τους οχήματα με ηλεκτρικά μέχρι το τέλος του 2021. «Είναι ανάγκη να επενδύσουμε περισσότερο σε καθαρές τεχνολογίες. Σύμφωνα με τα δεδομένα μας, με στοχευμένες κινήσεις στήριξης των ιδιοκτητών ταξί, όλα τα ταξί της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα μπορούσαν να είναι ηλεκτρικά μέσα σε 3-5 χρόνια, μηδενίζοντας το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα», σημείωσε ο κ. Ντάνιας.
Από την πλευρά της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars Hellas, Νίκος Γιαννουσάς, αναφέρθηκε στα οφέλη από την απόκτηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, τόσο για το χρήστη, όσο και το περιβάλλον. Μάλιστα, επισήμανε ότι στόχος της Volvo Cars είναι να μειώσει κατά 40% το ανθρακικό αποτύπωμα ανά αυτοκίνητο έως το 2025 και παράλληλα ότι, μέχρι το 2040, η Volvo θα είναι κλιματικά ουδέτερη σε όλη την αλυσίδα των δραστηριοτήτων, εναρμονιζόμενη πλήρως με τους στόχους της συμφωνίας του Παρισιού για το κλίμα. Επίσης, ο κ. Γιαννουσάς τόνισε ότι ξεκάθαρη επιδίωξη της Volvo είναι να καταστεί η πρώτη σε πωλήσεις μάρκα στην premium κατηγορία των επόμενων ετών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συμπληρώνοντας ότι, μέχρι το 2025, η εταιρεία στοχεύει το 50% των πωλήσεών της παγκοσμίως να προέρχεται από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υπόλοιπο από υβριδικά. «Από φέτος, διαθέτουμε και το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μας αυτοκίνητο, το XC40 Recharge. Είναι ένα καινοτόμο αυτοκίνητο, με μεγάλη αυτονομία και εξαιρετική απόδοση», δήλωσε ο κ. Γιαννουσάς, σημειώνοντας ότι καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων θα αυξάνονται, η πτώση στις τιμές των μπαταριών θα μειώνουν σταδιακά την τιμή αγοράς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το οποίο έχει σημαντικά μικρότερο κόστος χρήσης.
Τέλος, ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για τα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών (ERTICO-ITS Europe), Αναπληρωτής Πρόεδρος Δ.Σ. του ΟΑΣΑ και Διευθυντής Έρευνας του ΕΠΙΣΕΥ του ΕΜΠ, Άγγελος Αμδίτης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο πως στηρίζει η τεχνολογία την ηλεκτροκίνηση και την αστική κινητικότητα.
Όπως τόνισε ο κ. Αμδίτης, πέρα από τις πολιτικές και την πρόοδο των αυτοκινητοβιομηχανιών, χρειάζεται μια ολιστική προσέγγιση για ένα έξυπνο οικοσύστημα μεταφορών. «Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η είσοδος στην εποχή της ηλεκτροκίνησης προϋποθέτει μια μεταβατική περίοδο σε ό,τι αφορά την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, τη βελτίωση της εμπειρίας και την αποδοχή των χρηστών, την ανάπτυξη της κατάλληλης τεχνολογίας, αλλά και την προετοιμασία των κατάλληλων υποδομών φόρτισης», επισήμανε. Επίσης, σημείωσε ότι η επιτάχυνση της μετάβασης σε μια βιώσιμη, έξυπνη κινητικότητα είναι αναγκαία και αποτελεί βασικό ζητούμενο της ΕΕ για τη μείωση στο 90% των εκπομπών CO2 από τις μεταφορές, με υιοθέτηση καθαρότερων, οικονομικότερων και ασφαλέστερων τρόπων και μέσων ιδιωτικής και δημόσιας μεταφοράς, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στα ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΑ που ξεκίνησαν να κυκλοφορούν δοκιμαστικά πρόσφατα.
Στρατηγικός Υποστηρικτής: Beat / Free Now
Χορηγός: Volvo Cars Hellas
Χορηγοί Επικοινωνίας: Energypress.gr, Metaforespress.gr
###
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, παρακαλώ επικοινωνήστε με την κα. Ηλιάς Γεραφέντη, Τσομώκος ΑΕ, τηλ. 210 728 9000, [email protected]
Προγράμματα
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!
Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.
Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.
Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα
Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού
-
ΕκδηλώσειςΣυνέδριο: Οικολογική Κρίση & Οικονομικές Επιπτώσεις
-
ΔιακόσμησηΠώς να κάνετε mix & match με διάφορα στυλ διακόσμησης ανανεώνοντας τον χώρο

